Reklama
Makijaż nie kończy się na twarzy

Coraz wyższe temperatury sprawiają, że coraz chętniej odsłaniamy swoje ciała. Jak sprawić, żeby nie tylko twarz, ale także szyja i dekolt wyglądały na piękne i zadbane? Francuska marka Etam stworzyła unikatową linię produktów Oh my decollete! przeznaczonych właśnie do makijażu dekoltu.

 

 

 

 


Wizażyści na całym świecie już od dawna stosują triki mające poprawić wygląd szyi i dekoltów gwiazd i modelek występujących publicznie czy pozujących na sesjach zdjęciowych. Jednak zazwyczaj kobiety, nakładając makijaż, poprzestają na twarzy. Marka Etam zmienia to wprowadzając do swojej oferty specjalistyczną linię kosmetyków do makijażu dekoltu. W końcu kto zna się lepiej na tej części ciała niż producent bielizny i kosmetyków?

W skład linii Oh my decollete! wchodzą m.in. dwustopniowy puder, podkład, rozświetlacz, korektor i specjalne pędzle. Każdy produkt odgrywa swoją rolę. Korektor pozwala ukryć niedoskonałości czy rozszerzone naczynka, natomiast odpowiednio wykorzystany puder z bronzerem oraz rozświetlacz podkreślą krągłości oraz nadadzą ładny kształt piersiom. Kosmetyki nakładać należy pędzlem Double Push UP.

Delikatna skóra tych okolic ciała wymaga odpowiednich zabiegów takich jak peeling czy regularne nawilżanie. Jednak to odpowiednio dobrany makijaż potrafi zatuszować niedoskonałości, podkreślić opaleniznę, a nawet optycznie powiększyć biust. Pamiętajmy o swoich dekoltach wiosną.

 

Podwójny puder korygujący do dekoltu Etam sprawia, że biust daje wrażenie pełniejszego. Matowy puder należy nakładać w zagłębieniu między piersiami, a następnie perłowy u podstawy każdej piersi i na obojczyki.

cena: 59,90 zł

 

 

Podwójny pędzel do korekty dekoltu Etam- Specjalny pędzel, który ułatwi makijaż dekoltu i sprawi, że piersi będą wyglądać na pełniejsze i bardziej gładkie. Płaska strona służy do precyzyjnej aplikacji matowych odcieni podkładu i pogłębienia dekoltu. Połączona jest z końcówką zaokrągloną do podkładów perłowych podkreślających zaokrąglenia, które sprawiają, że biust sprawia wrażenie pełniejszego.

cena: 65,90 zł

 

 

Marka Etam powstała w 1916 roku i od lat jest ulubioną marką bieliźnianą Francuzek. W Polsce Etam posiada łącznie 12 butików w 8 miastach. W ofercie znajdują się: bielizna dzienna i nocna, stroje kąpielowe, akcesoria, rajstopy, odzież sportowa i kosmetyki. Klientki mogą skorzystać z profesjonalnego brafittingu oraz makijażu wykonanego przez doświadczone konsultantki. Marka powstała z myślą o kobietach. Jej misją jest dbanie, aby każda z Was nieustannie czuła się pięknie i wyjątkowo. Codzienna dawka luksusu, dzięki zmysłowej i komfortowej bieliźnie oraz wysokiej jakości kosmetykom to prawdziwa „Beauty Therapy”.







Komentarze
2015-05-05 07:35:22
~wiki2011 Faktycznie nikt nie zwracał na to wcześniej uwagi. To bardzo podobnie jak z pielęgnacją w salonie kosmetycznym. Panie przychodzą i dbają głównie o twarz, na dekolcie im nie zależy, a później pojawia się taki efekt, że jest ładnie wypielęgnowana twarz i to odejmuje lat, gdyby nie szyja i dekolt, na których widać upływający czas.
2015-04-29 14:57:35
~szakirka Bardzo fajne produkty ,świetna kolorystyka ,pomysł znakomity ,też na większe wyjścia czy imprezy maluję nie tylko twarz ;)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl