Reklama
Age Architect - pielęgnacja w stylu slow age

Linia RADICAL AGE ARCHITECT powiększyła się o wyjątkowe kosmetyki zainspirowane trendem slow age. Nowe propozycje marki zapewnią nam zaawansowaną pielęgnację przeciwdziałającą pojawianiu się oznak starzenia. Zastosowane w nich składniki aktywne wpływają na odpowiednie nawilżenie, ochronę, detoksykację i reaktywację komórek skóry. W ten sposób kosmetyki z tej linii wielowymiarowo walczą z upływem czasu, szkodliwym oddziaływaniem otoczenia m.in.: zanieczyszczeniami, stresem, promieniowaniem UV i elektrosmogiem, rozświetlając naszą cerę i korygując zmarszczki.

 

 

Jednym z pierwszych objawów procesu starzenia jest suchość skóry, a następnie utrata jej elastyczności. Efektem są drobne zmarszczki, najszybciej widoczne w okolicach oczu i ust. W połączeniu z wolnymi rodnikami powstającymi pod wpływem promieni UV, smogu, elektrosmogu i stresu proces starzenia przybiera na sile.Upływu czasu nie zatrzymamy, ale możemy opóźnić pojawienie się jego efektów na skórze stosując odpowiednią pielęgnację.

Specjaliści marki RADICAL wiedzą, że nawilżanie to podstawa pielęgnacji i pierwszy etap w zapobieganiu procesowi starzenia oraz korygowaniu jego objawów. Dlatego w nowościach z linii RADICAL AGE ARCHITECT zastosowali składniki przeciwdziałające odwodnieniu cery, utracie jej świeżości i blasku oraz zmarszczkom.

W produktach linii znajdziemy HYALURON C+, stanowiący połączenie 3% kwasu hialuronowego z aktywną formą witaminy C zamkniętą w liposomowych nośnikach, które skutecznie pokonują barierę naskórkową i wnikają do głębszych warstw skóry. Dzięki temu doskonale nawilża, wzmacnia barierę skórną, poprawia jędrność i elastyczność, wyrównuje koloryt cery, dodaje skórze blasku i chroni przed starzeniem. Jego działanie w kremach na dzień wspiera Hydro formuła antipoluttion stanowiąca zaawansowane połączenie składników aktywnych tworzących multiaktywną barierę, działającą niczym niewidzialny „parasol”, chroniący skórę przed wpływem zanieczyszczeń środowiska, elektrosmogu i promieniowania UV. Z kolei w produktach na noc znajdziemy formułę super detox czyli detoksykujący kompleks ekstraktów roślinnych, który wspomaga naturalny proces detoksykacji i regeneracji skóry podczas snu. Sprawia, że tuż po przebudzeniu skóra jest widocznie gładsza i wypoczęta. W każdym kremie znajdziemy także składnik aktywny dopasowany do wieku.

 

 

RADICAL AGE ARCHITECT 55+

W kremach dedykowanych skórze powyżej 50 roku życia znajdziemy zielony retinol, który stymuluje produkcję kolagenu i elastyny. Wyrównuje strukturę skóry, wygładza jej powierzchnię i zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych. Sprawia, że skóra staje się widocznie jędrniejsza i bardziej napięta. Do wyboru mamy hydro-wygładzający krem SPF15 z formułą anti-pollution na dzień oraz nutri–regenerujący krem nawilżający z formułą super detoks na noc.

 

RADICAL AGE ARCHITECT 65+

W linii dedykowanej cerze 65+ zastosowano NUTRI-PEPTIDE CPLX, który dzięki połączeniu biomimetycznego peptydu z odżywczymi właściwościami kwasów omega 3 i 6 zapewnia wielowymiarowe odmłodzenie skóry. Aktywuje syntezę elastyny, wygładza skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność, zapewniając redukcję widoczności nawet utrwalonych zmarszczek. Do wyboru mamy hydro–ujędrniający krem SPF 15 z formułą anti-pollution na dzień lub nutri-odbudowujący krem z formułą super detoks na noc.

 

RADICAL AGE ARCHITECT 75+

Ostatnia propozycja to kremy przeznaczone dla cery powyżej 75 roku życia z koenzymem Q10 będącym silnym antyoksydantem. To właśnie on hamuje degradację kwasu hialuronowego i przeciwdziała rozpadowi kolagenu. Wspomaga regenerację naskórka, spowalnia procesy starzenia i zmniejsza widoczność nawet głębokich i utrwalonych zmarszczek. Skutecznie poprawia jędrność i elastyczność skóry, zapewniając efekt wyczuwalnego liftingu. Tutaj znajdziemy hydro-liftingujący krem SPF15 z formułą anti-pollution na dzień oraz nutrii-naprawczy krem modelujący z formułą super detoks na noc.

 

Sugerowana cena kremów: 19,99zł

Produkty dostępne wyłącznie w sieci HEBE







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl