Reklama
Kanadyjski BioLifting czyli kosmetyczny ZERO WASTE

Moc ekstraktów z kory drzew zamknięta w innowacyjnych recepturach - oto sekret marki Kanadyjski BioLifting. Ta wyjątkowa marka kosmetyków zainspirowanych koncepcją zrównoważonego rozwoju oraz filozofią zero waste powstała w oparciu o starannie wyselekcjonowane, wielofunkcyjne, naturalne składniki o unikatowym pochodzeniu. Zawarte w kosmetykach marki Kanadyjski BioLifting ekstrakty z kory adaptowanych drzew z kanadyjskich lasów borealnych stanowią bogate źródło cennych, organicznych związków chemicznych.

 


Skuteczność potęgują fito alternatywy zaawansowanych składników aktywnych – fito kolagen, fito retinol, fito botoks. Dzięki temu bio receptury dostarczające skórze tego czego najbardziej potrzebuje.

 

Czarny świerk czyli pielęgnacja 30+

Pierwsza linia powstała z myślą o skórze z pierwszymi objawami starzenia, wymagającej nawilżenia, wygładzenia i ochrony przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych. W składzie kremów znalazł się bogaty w resweratrol ekstrakt z kory czarnego świerka, który pomaga chronić skórę i opóźnia pojawienie się oznak starzenia. Jego działanie wzmacnia fito kolagen - kompleks składników roślinnych zapewniających nawilżenie i widoczną poprawę struktury skóry. Dzięki nim kremy z linii zapewniają odczuwalne zwiększenie nawilżenia skóry, poprawę jej napięcia i jędrności, widoczne wygładzenie i spłycenie zmarszczek, oraz opóźnienie pierwszych oznak starzenia się skóry. Do naszej dyspozycji mamy bio-krem nawilżająco-liftingujący na dzień, a także bio-krem wygładzająco-odżywczy na noc.

 

Żółta brzoza dla regeneracji cery 40+

Druga linia to propozycja dla skóry dojrzałej, wymagającej regeneracji, z utrwalonymi zmarszczkami mimicznymi, utratą jędrności i elastyczności. Zawarty w kremach ekstrakt z kory żółtej brzozy bogaty w betulinę i lupeol, pobudza syntezę kolagenu i elastyny, wspomaga regenerację skóry i zmniejsza widoczne efekty starzenia. Jego działanie intensyfikuje wzmacniający włókna podporowe skóry fito retinol, który poprawia jej strukturę i przywraca zdrowy wygląd. Dzięki temu oba kremy z serii poprawiają jędrność, elastyczność i sprężystość skóry, widocznie wygładzają i spłycają utrwalone zmarszczki mimiczne oraz intensywnie nawilżają i zapewniają odczuwalny efekt liftingu. Sięgnąć możemy po bio-krem przeciwzmarszczkowo-liftingujący na dzień oraz bio-krem przeciwzmarszczkowo-liftingujący na noc.

 

Czerwony klon dla rewitalizacji cery 50+

Ostatnia linia polecana jest do skóry dojrzałej, wymagającej rewitalizacji, widocznego odmłodzenia i liftingu. Zawarty w niej bogaty w polifenole ekstrakt z kory czerwonego klonu, wzmacnia i kondycjonuje skórę stymulując produkcję kolagenu i elastyny. Efektu dopełnia fito botoks roślinny, będący nieinwazyjnym składnikiem o silnie liftingującym działaniu, który zapewnia efekt wygładzenia powierzchni skóry i jednocześnie zmniejsza widoczność zmarszczek. Systematycznie stosowany bio-krem ujędrniająco-liftingujący na dzień oraz bio-krem regenerująco-odbudowujący na noc zapewniają widoczne spłycenie utrwalonych zmarszczek, odczuwalną poprawę objętości skóry i zauważalny efekt liftingu,  a także widoczne wymodelowanie owalu i odmłodzenie rysów twarzy oraz zwiększenie jędrności i elastyczności skóry.

 

 

Ceny sugerowane kosmetyków:

Bio-krem nawilżająco – liftingujący na dzień czarny świerk sugerowana cena: 24,99zł/ 50 ml
Bio-krem wygładzająco – odżywczy na nocczarny świerk sugerowana cena: 24,99 zł/ 50 ml
Bio-krem przeciwzmarszczkowo - liftingujący na dzień żółta brzoza sugerowana cena:24,99 zł/ 50 ml
Bio-krem przeciwzmarszczkowo - liftingujący na nocżółta brzoza sugerowana cena: 24,99 zł/ 50 ml
Bio-krem ujędrniająco - liftingujący na dzień czerwony klon sugerowana cena: 24,99 zł/ 50 ml
Bio-krem regenerująco – odbudowujący na noc czerwony klon sugerowana cena: 24,99 zł/ 50 ml






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zbliża się wiosna! Ciepło, kolory, ruch na powietrzu, świeże warzywa, słońce. Jesteście gotowi na wiosenne zmiany? Może w tym roku warto zadbać o zdrowie i urodę jednocześnie? Fundacja...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl