Reklama
Premiera z efektem WOW w drogeriach Natura

Piękny, długotrwały kolor i jednocześnie zdrowe, lśniące włosy – to możliwe. Nowe farby Gliss Color firmy Schwarzkopf zapewniają kompleksową pielęgnację w trakcie i po koloryzacji. Zawierają naturalny składnik, który zapewnia głęboki kolor oraz pielęgnuje. Produkt jest dostępny wyłącznie w drogeriach Natura. Ta jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce posiada punkty stacjonarne oraz drogerię internetową.

 

 

 


Innowacyjna formuła Gliss Color zawiera kwas hialuronowy. To naturalny składnik nazywany w kosmetyce eliksirem młodości – nawilża, uelastycznia i wygładza. Dzięki jego zawartości w farbach koloryzujących, kobiety mają pewność, że zyskują nie tylko nowy kolor, ale także intensywną pielęgnację skóry głowy oraz widoczną poprawę kondycji włosów.

Gliss Color Schwarzkopf dzięki specjalnemu systemowy pielęgnacji wnika głęboko w strukturę włosa, gwarantując długotrwały kolor i zapewniając pokrycie wszystkich siwych pasm. Kwas hialuronowy sprawia, że fryzura nabiera blasku, a każdy kosmyk jest chroniony przed uszkodzeniami. Włosy z dnia na dzień nabierają sprężystości, stają się coraz bardziej gładkie i miękkie w dotyku.

 

 

 

Gliss Care & Moisture Color Schwarzkopf

Pielęgnacyjna farba do włosów z kwasem hialuronowym,
dostępna w 20 odcieniach, cena 19,99 zł

 

 

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Od ponad 20 lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientów oraz partnerów handlowych, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje zajmowane w plebiscytach branżowych oraz liczne nagrody, takie jak Gwiazda Jakości Obsługi 2018 czy certyfikat Super brands Created in Poland 2016/2017.

W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci. Znak „tylko w Natura” to gwarancja wysokiej jakości w rozsądnej cenie. Zakupy można zrealizować w blisko 300 drogeriach stacjonarnych oraz w drogerii internetowej drogerienatura.pl






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zbliża się wiosna! Ciepło, kolory, ruch na powietrzu, świeże warzywa, słońce. Jesteście gotowi na wiosenne zmiany? Może w tym roku warto zadbać o zdrowie i urodę jednocześnie? Fundacja...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl