Reklama
Domowe SPA z LaQ

Bieżący rok obfituje w wydarzenia nadwyrężające nasze nerwy. Większość z nas czuje, że potrzebuje dać im choć chwilę wyciszenia. Na szczęście istnieje sposób by to osiągnąć, na dodatek bez wychodzenia z domu i z zachowaniem dystansu społecznego. Jest nim relaks w aromatycznej kąpieli. Marka LaQ proponuje nam wegańskie kule musujące, które zamienią leniwe leżenie w wannie w prawdziwe domowe SPA. Wszystkie propozycje marki cudownie pachną, zapewniając odprężenie, a zawarte w nich składniki odżywcze pielęgnują skórę podczas błogiego lenistwa.

 

 

Masło shea, olej ze słodkich migdałów oraz witamina E to wegańskie dobrodziejstwa zamknięte w ręcznie wykonanych kulach do kąpieli LaQ. Ich połączenie zapewnia skórze nie tylko dokładne skuteczne nawilżenie, ale też jedwabistą gładkość po wyjściu z wanny. Dzięki owocowym, apetycznym zapachom kule zapewniają nam idyllę w zaciszu łazienki. Do wyboru mamy m.in. aromatyczną wiśnię, energizującą marakuję oraz orzeźwiający melon. W odpowiedzi na potrzeby mężczyzn powstała także specjalna męska wersja kuli o zapachu ekskluzywnych perfum z dodatkiem węgla aktywnego. Jak to działa? Wystarczy wyjąć kulę z ochronnej folii i wrzucić do wanny wypełnionej ciepłą woda by przenieść się prosto do krainy relaksu.

Najmłodszym domownikom LaQ proponuje kolorowe kule barwiące wodę z niespodzianką w postaci ukrytego w jej wnętrzu malutkiego, zabawnego mydełka. Do wyboru mamy kolor niebieski, pomarańczowy i różowy, a substancja zapachowa typu allergen-free zapewnia bezpieczeństwo w trakcie pluskania. To doskonały sposób by zmienić kąpiel w świetną zabawę.

 

 

Sugerowana cena kuli: 11,99 zł

Sugerowana cena kuli dla dzieci: 15,99 zł

 

Produkty dostępne są w sieciach kosmetycznych i drogeriach oraz na laq.pl

 

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl