Reklama
Marka Be ESTHETIC poszerza portfolio swoich kosmetyków

Marka Be ESTHETIC powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kosmetyki, które uwzględniają potrzebę przemyślanego podejścia do codziennej pielęgnacji ciała. Odzwierciedleniem tego jest wybór w recepturach produktów naturalnych surowców oraz specjalistycznych składników aktywnych o zaawansowanym działaniu. Połączenie natury z najnowszymi osiągnięciami biotechnologicznymi, sprawiła iż możemy przekazać kosmetyki wysokiej jakości i skuteczności.

 

 

 

Do tej pory marka Be ESTHETIC była znana przede wszystkim z kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Pod koniec lata 2020 roku, do oferty marki dołączyła szeroka grupa produktów, która umożliwia obecnie kompleksową pielęgnację całego ciała. W ramach nowych dwudziestu produktów znajdują następujące pozycje:

• Makeup Remover Oil - Olejek do demakijażu

• Face Cleansing Gel - Żel do mycia twarzy

• Body Balm for WOMAN - Balsam do ciała dla NIEJ

• Body Balm for MAN - Balsam do ciała dla NIEGO

• Body Cream Mousse for WOMAN - Mus kremowy do ciała dla NIEJ

• Body Cream Mousse for MAN - Mus kremowy do ciała dla NIEGO

• Shower Gel for WOMAN - Żel pod prysznic dla NIEJ

• Shower Gel for MAN - Żel pod prysznic dla NIEGO

 


• Cream Shampoo & Conditioner 2 in 1 - Szampon kremowy i odżywka 2 w 1

• Light Shampoo - Szampon lekki

• Acne Skin Cream - Krem skóra trądzikowa

• Skin Discoloration Cream - Krem na przebarwienia

• Rejuvenating Eye Serum - Odmładzające serum pod oczy

• Hand and Nail Cream - Krem do dłoni i paznokci

• Foot Cream - Krem do stóp

• Mydła i sole o różnym zapachu i właściwościach

 

Wraz z nowymi produktami rozwój marki Be ESTHETIC poszedł także w innym kierunku. Chcąc mocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku, polska marka otworzyła w prestiżowym miejscu Krakowa swój pierwszy sklep firmowy.

 

 

Sklep firmowy mieści się na Starym Mieście pod adresem ul. Grodzka 32, 31-044 Kraków

 

Otwierając swój własny sklep firmowy marka Be ESTHETIC zakomunikowała kolejny kierunek rozwoju, którym chce iść w najbliższych latach. Otwarcie pierwszego firmowego sklepu zbiegło się niestety z tegorocznym kryzysem spowodowanym epidemią COVID-19, jednak firma konsekwentnie idzie wytyczonym kierunkiem i komunikuje, że planuje otwieranie kolejnych sklepów marki Be ESTHETIC.

Z okazji uruchomienia w sierpniu 2020 roku swojego sklepu, firma zorganizowała różne atrakcje, a wśród nich ogólnopolski konkurs, w którym można wygrać m.in. pobyt w Spa. Więcej informacji na stronie beesthetic.pl






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl