Reklama
Biznes i pasja mogą mieć swój wspólny mianownik?

Na ten temat zdania są dość podzielone. Jedni mówią, że pasji nie powinno łączyć się ze sferą biznesową ponieważ ich zdaniem z czasem pasja umiera a pozostaje sam element przedsiębiorczy takiego przedsięwzięcia – bez emocji. Inny powiedzą – czy to źle, że zamiłowanie do czegoś przerodziło się w uporządkowaną strukturę, która daje korzyści finansowe? Są tacy, którzy uważają też iż pasję i biznes można połączyć bez strat dla obu sfer. Do tego mają na to mocne dowody.

 

 

 

Jednym z nich jest marka Lamps & Company oraz jej twórczyni Anna Nawrot. Zaczęło się niewinnie od lamp. Dziś Lamps & Company jest jedyną firmą na rynku, która pomaga rodzicom urządzić spójny stylistycznie pokój w dobrym stylu od A do Z. Jej akcesoria, dzięki charakterystycznemu designowi, stały się w krótkim czasie rozpoznawalne zarówno przez rodziców, jak i projektantów wnętrz, polubiły je też znane mamy. Zachęcona sukcesem swoich propozycji wzorniczych twórczyni marki, nieustannie rozwija ofertę marki, ostatnio wprowadzając do niej meble. Postanowiliśmy przeprowadzić wywiad z Anną Nawrot aby przybliżyć wszystkim proces łączenia pasji z biznesem.

 

Lamps & Company to biznes powstały z potrzeby zarobkowania, czy coś, co zrodziło się z  pasji?

Lamps & Company narodziło się tylko i wyłącznie z pasji. Zajmowałam się w życiu czymś zupełnie innym. Z zawodu jestem psychologiem i muzykiem, pracowałam w agencji reklamowej. Narodziny pierwszej córki i trudności z urządzeniem jej pokoju sprawiły, że zobaczyłam niszę na rynku, a dzięki temu perspektywę na zupełnie nowy biznes, a także możliwość połączenia mojego zamiłowania do designu z pracą.

 

Skąd wziął się pomysł, żeby projektować dla dzieci?

Zamiłowanie do piękna sprawiło, że w okresie ciąży zaczęłam szukać ładnych przedmiotów do pokoju mojej córeczki. Szukałam wesołych, kolorowych, wysokiej jakości elementów wyposażenia. Znajdowałam białe meble i oklepane dodatki. Najgorzej było z oświetleniem. Postanowiłam zrobić je sama. Kupiłam ładne, kolorowe tkaniny ze strony w USA, nogę do lampy zamówiłam u stolarza i jak tylko dostałam materiały, uszyłam z nich poduszki, pufy i zamówiłam abażury. Oprócz tego standardową białą komodę własnoręcznie pomalowałam na pastelowy żółty  kolor. Stworzyłam pokój swoich marzeń.

 

 

Niedawno odbyło się otwarcie pierwszego showroomu Lamps & Company na warszawskim Wilanowie. Czym kierowała się Pani, wybierając to miejsce?

Kierowaliśmy się bliskością naszej Klienteli, a z Miasteczka Wilanów mamy sporo Klientów, ale także tym, że Wiertnicza stała się swego rodzaju „zagłębiem” sklepów dziecięcych a  efekt synergii to dobra rzecz.

 

Na oficjalnym otwarciu nie zabrakło gwiazd, czy są wśród nich klientki marki?

Tak, zarówno Anna Dereszowska, Kamila Szczawińska, Beata Sadowska, jak i Dorota Czaja urządzają pokoiki dziecięce dodatkami z Lamps & Company. Ale to nie jedyni nasi znani klienci. Nasze dodatki trafiły niedawno także między innymi do mieszkania Doroty Gardias oraz Marcina Mroczka. Być może niedługo zobaczymy efekty poczynań projektantów wnętrz w ich pokojach dziecięcych na zdjęciach.

 

 

Co jest największym hitem w Państwa sklepie? Które produkty cieszą się największym zainteresowaniem klientów?

Oczywiście lampy, zwłaszcza wiszące, ale także nocne ze ściemniaczem. Dzięki takim dwóm lampom mamy pięknie i spójnie oświetlony pokój. Oprócz tego także poduszki, bo z reguły klienci od razu zamawiają 2-3 sztuki.

 

Jakich nowości możemy spodziewać się na wiosnę 2016?

Na pewno nowością będą nasze kolorowe drewniane łóżeczka. Wprowadziliśmy już do oferty łóżeczka bukowe w 7 rożnych kolorach, m.in. miętowe, różowe czy szare, czego nie ma żadna inna marka na rynku. Kolory dopasowane są do naszych kolekcji pościeli i lamp, są również identyczne jak np. kolory ramek. Można dopasować kolorowe łóżeczko do białych mebli i tak otrzymamy przepiękny komplet.






Komentarze
2016-01-26 10:11:20
~Paula Wizaż Świetny artykuł :) uwielbiam ludzi z pasją. Sama również jestem szczęściarą, która pasję przerodziła w pracę :) jestem makijażystką i od trzech lat maluję kobiety do Ślubu i nie tylko :)


http://paula-visage.blogspot.com
2016-01-17 08:59:42
~wiki2011 Na pewno jest to możliwe, natomiast w niektórych przypadkach dzieje się tak, że z czasem pasja zaczyna zanikać a pozostaje jedynie strona biznesowa. Oczywiście moim zdaniem nie jest to wcale złe. Dobrze, że przedsięwzięcie biznesowe narodziło się z pasji. Jeśli ma ono jednak w rozwój wpisany duży wymiar to jest praktycznie pewne, że ta pasja odejdzie na kolejny plan. Mogę to powiedzieć z własnego doświadczenia, zaczynałam jako kosmetolog, stworzyłam własny instytut, który rozrósł się, pojawiło się nowe miejsce, większy zespół. Bardzo lubię moją pracę, ale mogę dziś stwierdzić, że moja pasja ewoluowała właśnie w biznes. Jeśli chce się, żeby pewnie jakikolwiek salon beauty był biznesem a nie tylko pasją czyli przynosił zyski, biznes musi być jego główną stroną.
2016-01-10 22:39:32
~Beatris20 Uważam, że jeżeli tylko ktos może połączyć swoją pasje z pracą to prosta droga do sukcesu :) Tak powinien pracowac każdy. Odnośnie samego projektu i opisanej pasji, uważam, że rynek z artykułami dla dzieci robi się coraz pełniejszy :) Jest tego mnóstwo, sama jako młoda matka podczas "wicia gniazdka" niejednokrotnie dostawałam zawrotu głowy od tych wszystkich pomysłów, propozycji, naprawdę wybór był tak ogromny, że ciężko było się zdecydować i.... wybierałam prostą klasykę :) Choć przyznam , że projekty /propozycję przedstawione na zdjęciach bardzo mi się podobają .

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl