Reklama
Sephora inspiruje w drodze po sukces zawodowy

W ramach projektu „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University”, który wystartował w kwietniu, Sephora pomaga studentom dobrze przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Do tej pory cykliczne warsztaty z ekspertami Sephora University odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych i wzięło w nich udział prawie 500 studentów. Sephora nie zaprzestaje swojej edukacyjnej działalności. Kolejne, inspirujące spotkania już w grudniu na Uniwersytecie Łódzkim. Zobacz jak wyglądają spotkania.

 

 


Sephora dzieląc się wiedzą ekspercką chce zainspirować wszystkich do rozwijania pasji, podejmowania w życiu nowych wyzwań oraz samodoskonalenia. W ramach projektu Sephora University pracownicy marki na całym świecie mają szansę się szkolić oraz rozwijać swój talent. Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to rozszerzenie misji na zewnątrz, poprzez skierowanie działań bezpośrednio do młodych ludzi, wkraczających na rynek pracy. Dzięki udziałowi w spotkaniach polscy studenci mają szansę dowiedzieć się co zrobić, aby dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej.

Już po pierwszych warsztatach, które zorganizowaliśmy w kwietniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie dostaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat samej formuły spotkań, jak i ich korzyści dla studentów, co niesamowicie nas cieszy. Spotkania obsadzone ze 100% frekwencją pokazują, że misja, którą założyliśmy ma sens. Młodzi ludzie podczas warsztatów „Przygotuj się do rekrutacji” poznają przede wszystkim wyzwania, jakie czekają na nich przy okazji poszukiwania pierwszej pracy oraz spotkań z rekruterami. Jest to dla nich inspirująca szansa, aby na rynek zawodowy wkroczyli w pełni przygotowani i pewni siebie, a także swoich możliwości – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR, Sephora Polska.

 

 

Podczas warsztatów z ekspertami Sephora University uczestnicy biorą udział w 3 inspirujących etapach:

ETAP 1 – warsztaty makijażowe, w ramach, których studenci pod okiem najlepszych makijażystów Sephora odkrywają tajniki profesjonalnego makijażu biznesowego.

ETAP 2 – zdjęcie do CV, którego efektem jest perfekcyjne zdjęcie do CV, wykonane przez profesjonalnego fotografa.

ETAP 3 – konsultacja z rekruteremi Sephora, podczas której eksperci działu HR Sephora Polska pomagają studentom przygotować profesjonalne CV - takie, które skutecznie wzbudzi uwagę i zainteresowanie potencjalnego pracodawcy. Podczas tego etapu uczestnicy warsztatów mają także okazję poznać możliwości i wyzwania, jakie oferuje Sephora studentom w ramach Sephora Trainee Program.

W tym roku spotkania w ramach „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University” odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych. Ostatnie warsztaty miały miejsce w listopadzie na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz w Collegium Civitas w Warszawie. Inspirujące spotkania z ekspertami Sephora University na wszystkich uczelniach obsadzone były ze 100% frekwencją i wzięło w nich udział łącznie ponad 500 studentów. Potwierdza to trafność formuły projektu, która niesie za sobą korzyści zarówno dla studentów, jak i samej uczelni.

 

 

Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to świetna inicjatywa, podczas której studenci mają możliwość poznania cennych merytorycznych, jak i praktycznych porad, które pozwolą im odpowiednio dobrze przygotować się do przyszłych rozmów rekrutacyjnych. Polecam udział w spotkaniach wszystkich tym, którzy chcą udoskonalić swoje CV oraz stawiają pierwsze kroki w swojej karierze zawodowej – przekonuje Paweł Krajewski z Biura Karier Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Więcej informacji na temat kolejnych warsztatów znajduje się na stronie www.sephorauniversity.pl

 

 

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl