Reklama
Sephora inspiruje w drodze po sukces zawodowy

W ramach projektu „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University”, który wystartował w kwietniu, Sephora pomaga studentom dobrze przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Do tej pory cykliczne warsztaty z ekspertami Sephora University odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych i wzięło w nich udział prawie 500 studentów. Sephora nie zaprzestaje swojej edukacyjnej działalności. Kolejne, inspirujące spotkania już w grudniu na Uniwersytecie Łódzkim. Zobacz jak wyglądają spotkania.

 

 


Sephora dzieląc się wiedzą ekspercką chce zainspirować wszystkich do rozwijania pasji, podejmowania w życiu nowych wyzwań oraz samodoskonalenia. W ramach projektu Sephora University pracownicy marki na całym świecie mają szansę się szkolić oraz rozwijać swój talent. Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to rozszerzenie misji na zewnątrz, poprzez skierowanie działań bezpośrednio do młodych ludzi, wkraczających na rynek pracy. Dzięki udziałowi w spotkaniach polscy studenci mają szansę dowiedzieć się co zrobić, aby dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej.

Już po pierwszych warsztatach, które zorganizowaliśmy w kwietniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie dostaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat samej formuły spotkań, jak i ich korzyści dla studentów, co niesamowicie nas cieszy. Spotkania obsadzone ze 100% frekwencją pokazują, że misja, którą założyliśmy ma sens. Młodzi ludzie podczas warsztatów „Przygotuj się do rekrutacji” poznają przede wszystkim wyzwania, jakie czekają na nich przy okazji poszukiwania pierwszej pracy oraz spotkań z rekruterami. Jest to dla nich inspirująca szansa, aby na rynek zawodowy wkroczyli w pełni przygotowani i pewni siebie, a także swoich możliwości – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR, Sephora Polska.

 

 

Podczas warsztatów z ekspertami Sephora University uczestnicy biorą udział w 3 inspirujących etapach:

ETAP 1 – warsztaty makijażowe, w ramach, których studenci pod okiem najlepszych makijażystów Sephora odkrywają tajniki profesjonalnego makijażu biznesowego.

ETAP 2 – zdjęcie do CV, którego efektem jest perfekcyjne zdjęcie do CV, wykonane przez profesjonalnego fotografa.

ETAP 3 – konsultacja z rekruteremi Sephora, podczas której eksperci działu HR Sephora Polska pomagają studentom przygotować profesjonalne CV - takie, które skutecznie wzbudzi uwagę i zainteresowanie potencjalnego pracodawcy. Podczas tego etapu uczestnicy warsztatów mają także okazję poznać możliwości i wyzwania, jakie oferuje Sephora studentom w ramach Sephora Trainee Program.

W tym roku spotkania w ramach „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University” odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych. Ostatnie warsztaty miały miejsce w listopadzie na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz w Collegium Civitas w Warszawie. Inspirujące spotkania z ekspertami Sephora University na wszystkich uczelniach obsadzone były ze 100% frekwencją i wzięło w nich udział łącznie ponad 500 studentów. Potwierdza to trafność formuły projektu, która niesie za sobą korzyści zarówno dla studentów, jak i samej uczelni.

 

 

Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to świetna inicjatywa, podczas której studenci mają możliwość poznania cennych merytorycznych, jak i praktycznych porad, które pozwolą im odpowiednio dobrze przygotować się do przyszłych rozmów rekrutacyjnych. Polecam udział w spotkaniach wszystkich tym, którzy chcą udoskonalić swoje CV oraz stawiają pierwsze kroki w swojej karierze zawodowej – przekonuje Paweł Krajewski z Biura Karier Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Więcej informacji na temat kolejnych warsztatów znajduje się na stronie www.sephorauniversity.pl

 

 

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Po wakacjach najczęściej wraca się wypoczętym i zrelaksowanym, ale może też przydarzyć się nam nieprzyjemna pamiątka – infekcja intymna, która zburzy całą radość z urlopu. Niestety,...
Czytaj więcej

Dla Niego

Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej przez mężczyzn nie jest już w Polsce tematem tabu. Coraz więcej panów chce wyglądać młodziej i lepiej czuć się we własnej skórze. Z jakich...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny....Czytaj więcej

Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich...Czytaj więcej

Targi Mody Poznań Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl