Reklama
Sephora inspiruje w drodze po sukces zawodowy

W ramach projektu „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University”, który wystartował w kwietniu, Sephora pomaga studentom dobrze przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Do tej pory cykliczne warsztaty z ekspertami Sephora University odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych i wzięło w nich udział prawie 500 studentów. Sephora nie zaprzestaje swojej edukacyjnej działalności. Kolejne, inspirujące spotkania już w grudniu na Uniwersytecie Łódzkim. Zobacz jak wyglądają spotkania.

 

 


Sephora dzieląc się wiedzą ekspercką chce zainspirować wszystkich do rozwijania pasji, podejmowania w życiu nowych wyzwań oraz samodoskonalenia. W ramach projektu Sephora University pracownicy marki na całym świecie mają szansę się szkolić oraz rozwijać swój talent. Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to rozszerzenie misji na zewnątrz, poprzez skierowanie działań bezpośrednio do młodych ludzi, wkraczających na rynek pracy. Dzięki udziałowi w spotkaniach polscy studenci mają szansę dowiedzieć się co zrobić, aby dobrze wypaść na rozmowie rekrutacyjnej.

Już po pierwszych warsztatach, które zorganizowaliśmy w kwietniu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie dostaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat samej formuły spotkań, jak i ich korzyści dla studentów, co niesamowicie nas cieszy. Spotkania obsadzone ze 100% frekwencją pokazują, że misja, którą założyliśmy ma sens. Młodzi ludzie podczas warsztatów „Przygotuj się do rekrutacji” poznają przede wszystkim wyzwania, jakie czekają na nich przy okazji poszukiwania pierwszej pracy oraz spotkań z rekruterami. Jest to dla nich inspirująca szansa, aby na rynek zawodowy wkroczyli w pełni przygotowani i pewni siebie, a także swoich możliwości – wyjaśnia Magdalena Rusiecka, Dyrektor HR, Sephora Polska.

 

 

Podczas warsztatów z ekspertami Sephora University uczestnicy biorą udział w 3 inspirujących etapach:

ETAP 1 – warsztaty makijażowe, w ramach, których studenci pod okiem najlepszych makijażystów Sephora odkrywają tajniki profesjonalnego makijażu biznesowego.

ETAP 2 – zdjęcie do CV, którego efektem jest perfekcyjne zdjęcie do CV, wykonane przez profesjonalnego fotografa.

ETAP 3 – konsultacja z rekruteremi Sephora, podczas której eksperci działu HR Sephora Polska pomagają studentom przygotować profesjonalne CV - takie, które skutecznie wzbudzi uwagę i zainteresowanie potencjalnego pracodawcy. Podczas tego etapu uczestnicy warsztatów mają także okazję poznać możliwości i wyzwania, jakie oferuje Sephora studentom w ramach Sephora Trainee Program.

W tym roku spotkania w ramach „Przygotuj się do rekrutacji z Sephora University” odbyły się już na 5 polskich uczelniach wyższych. Ostatnie warsztaty miały miejsce w listopadzie na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz w Collegium Civitas w Warszawie. Inspirujące spotkania z ekspertami Sephora University na wszystkich uczelniach obsadzone były ze 100% frekwencją i wzięło w nich udział łącznie ponad 500 studentów. Potwierdza to trafność formuły projektu, która niesie za sobą korzyści zarówno dla studentów, jak i samej uczelni.

 

 

Warsztaty „Przygotuj się do rekrutacji” to świetna inicjatywa, podczas której studenci mają możliwość poznania cennych merytorycznych, jak i praktycznych porad, które pozwolą im odpowiednio dobrze przygotować się do przyszłych rozmów rekrutacyjnych. Polecam udział w spotkaniach wszystkich tym, którzy chcą udoskonalić swoje CV oraz stawiają pierwsze kroki w swojej karierze zawodowej – przekonuje Paweł Krajewski z Biura Karier Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Więcej informacji na temat kolejnych warsztatów znajduje się na stronie www.sephorauniversity.pl

 

 

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MASKA HIALURONOWA
L’Biotica

Maska w postaci nasączonej tkaniny z kwasem hialuronowym. Intensywnie nawilża, nadaje uczucie świeżości i sprężystości, a także hamuje proces powstawania zmarszczek.

MASKA DO STÓP ZŁUSZCZAJĄCA
L’Biotica

Wypełniona jest aktywnie działającym płynem na bazie kwasów roślinnych. Maska skutecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek, odciski oraz zgrubienia skóry.

Wiadomości branżowe

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna, rośnie zainteresowanie zarówno wśród fryzjerów jak i kosmetologów tą dziedziną usług.  Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością....
Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja. Tradycyjnie już wydarzenie będzie miało miejsce w warszawskim hotelu AirPort Okęcie. Temat wiodący tegorocznej edycji konferencji to - zarządzanie, motywowanie i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Uniemożliwiają uprawianie sportu, nie pozwalają na naturalne karmienie niemowlaka, nie wyglądają naturalnie, a nawet trzeba je wymieniać co kilka lat – to tylko niektóre z „rewelacji”,...
Czytaj więcej

Dla Niego

Organizacja wieczoru kawalerskiego to nie lada wyzwanie dla przyjaciół przyszłego pana młodego. Tym bardziej, iż standardowe zabawa w klubie oraz śmieszne gadżety wywołują uśmiech tylko na...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl