Gotowa zostać swoją szefową?

Praca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potrafią odnaleźć się w tym modelu. Alternatywą dla kobiet, które pragną być niezależne, a jednocześnie są przedsiębiorcze i odważne może być otwarcie własnego biznesu. W końcu Polski należą do najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Europie i na świecie. Wraz z ekspertem Michałem Brzemińskim, dyrektorem sprzedaży w firmie HubStyle przedstawiamy najważniejsze powody, dla których naprawdę warto „przejść na swoje”.

 

 


Oto siedem powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobiet.

 

1. Jesteś swoją szefową

Sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem – własny biznes daje wręcz nieograniczone możliwości rozwoju! Decydując się na prowadzenie działalności, to ty podejmujesz kluczowe decyzje. To doskonała alternatywa dla pracy na etacie, w szczególności dla osób przedsiębiorczych, które są dobrze zorganizowane i doskonale radzą sobie z zarządzaniem.

 

2. Ty decydujesz, kiedy pracujesz

Elastyczne godziny pracy to jedna z największych zalet własnego biznesu. Jeśli potrafisz efektywnie zarządzać czasem i umiejętnie dzielić obowiązki pomiędzy współpracowników, z pewnością w twoim kalendarzu znajdzie się więcej miejsca na spotkania z przyjaciółmi czy spontaniczny wypad za miasto bez konieczności planowania urlopu.

 

3. Robisz to, co lubisz

Zakładając własną działalność, najlepiej kieruj się własnymi preferencjami i upodobaniami. Pamiętaj – to twój biznes i musisz czuć się dobrze w tym co robisz. Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Kochasz robótki ręczne? A może dobrze czujesz się urządzając i wyposażając wnętrza? Jeśli filarem twojego biznesu będzie twoja pasja, to masz już na koncie połowę sukcesu i perspektywę udanego życia zawodowego.

 

4. Wybierasz formę biznesu dostosowaną do twoich potrzeb i możliwości

Pamiętaj – decydując się na własny biznes nie musisz tworzyć własnej marki od podstaw. Inaczej mówiąc, jeśli interesujesz się modą, nie musisz od razu szyć i projektować ubrań. Wiele firm poszukuje partnerów biznesowych, którzy na zasadzie franczyzy będą rozwijać biznes pod znaną marką. Jak przekonuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży w firmie Hubstyle, która jest właścicielem marek odzieżowych Sugarfree i CardioBunny, to niezwykle korzystna forma prowadzenia biznesu – przekonuje i dodaje „Naszym partnerom proponujemy partnerskie warunki. W ręce franczyzobiorców oddajemy know-how marki, pomagamy w doborze lokalizacji butiku, a dedykowany zespół specjalistów codziennie czuwa nad funkcjonowaniem lokalu i nad sprawnym działaniem zintegrowanego systemu informatycznego. Zapewniamy także pakiet szkoleń, słuchamy naszych franczyzobiorców i bardzo cenimy sobie ich zdanie. Wychodzimy z założenia, że sukces biznesu to nasz wspólny cel”.

 

5. Inwestujesz i liczysz zyski

Niezależnie od formy biznesu, na jaką się zdecydujesz, musisz na początek dysponować odpowiednim kapitałem. Inwestując w pewny biznes, na przykład pod znaną i rozpoznawalną marką – zysk to tylko kwestia czasu. Posiadając własną firmę to ty decydujesz w co inwestujesz i w jakim kierunku rozwijać się będzie twoja firma.

 

6. Jedna firma, wiele możliwości

Własna działalność to możliwość realizowania własnych pomysłów na biznes. Praca na etacie daje stabilność, ale wiąże się z ograniczeniami. Prowadzenie firmy to skok na głęboką wodę, ale też szansa na rozwój, zyskanie niezależności i na sprawdzenie siebie.

 

7. Zyskujesz bezcenną wiedzę i doświadczenie

Spójrzmy prawdzie w oczy – własny biznes to często spore ryzyko i tylko ciężką pracą jesteś w stanie zrealizować założone cele. Początki zawsze są trudne, jednak zdobyty bagaż doświadczeń to bezcenna wiedza, która zostanie z tobą na całe życie i pozwoli na dalszy rozwój. Pamiętaj – decydując się na biznes w formie franczyzy, nie jesteś pozostawiony sam sobie. Wiele firm oferuje nie tylko wsparcie merytoryczne, ale też pakiet szkoleń, zarówno dla ciebie jak i twoich pracowników. Czasami warto podjąć ryzyko – ciężka praca i determinacja w osiąganiu założonych celów to gwarancja sukcesu.







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl