Decyduje jakość oferty, a nie płeć prezesa

W 2020 roku odbędzie się 30. edycja Konkursu „Teraz Polska”. Wiele przedsiębiorczych kobiet znów zgłosi produkty, usługi i innowacje, stanie do rywalizacji i wygra. Dlaczego to takie ważne? Bo w Konkursie „Teraz Polska”, który istnieje od 30 lat, nigdy nie obowiązywały szklane sufity. Decyduje jakość oferty, a nie płeć prezesa i właściciela czy też inne pozamerytoryczne czynniki. Dlatego Godło „Teraz Polska” jest znakiem wysoko cenionym nie tylko przez konsumentów, którzy upatrują w nim symbolu wysokiej jakości, ale także przez środowisko biznesu.

 

 

Jest ono wciąż najlepszym narzędziem pozwalającym wyróżnić się firmom na konkurencyjnym rynku. Decyduje o tym kilka czynników. Po pierwsze, skupienie na jakości. W Konkursie wyłaniane są produkty i usługi, które reprezentują wysoki poziom pod względem wytwarzania i użytkowania. Nie ma znaczenia branża i typ produktu – zasady konkursu są skonstruowane w taki sposób, że mogą w nim rywalizować małe rodzinne firmy i krajowi potentaci. Bardzo wielu laureatów znakuje Godłem swoje produkty, gdyż po prostu wpływa to na zwiększenie sprzedaży – klienci postrzegają je w kategoriach synonimu dobrego wyboru. Godło ze względu na swoją renomę, pozwala wybierać najlepiej i konsumenci mają tego świadomość.

 

A co o konkursie sądzą jego laureatki?

Pierwszy raz Godło „Teraz Polska” otrzymaliśmy 14 lat temu, a po raz drugi  w 2019 roku. Już pierwsza nagroda pokazała, jak bardzo jest pomocna w dotarciu do konsumenta. Sprawdza się także na rynkach światowych – mówi Katarzyna Furmanek, prezes Laboratorium Kosmetycznego Floslek.

 

Katarzyna Furmanek, prezes Laboratorium Kosmetycznego Floslek

 

W Warsaw Genomics odczytujemy geny. Przyznanie nam Godła „Teraz Polska" jest potwierdzeniem tego, w co wierzymy: że dzięki naszym działaniom Polska może być pierwszym krajem, w którym każdy pacjent będzie objęty opieką medyczną, jakiej potrzebuje, a ta potrzeba jest w dużej mierze zapisana w naszych genach – kwituje Anna Wójcicka, prezes Warsaw Genomics.

 

Anna Wójcicka, prezes Warsaw Genomics

 

Do końca stycznia 2020 roku można zgłosić produkt, usługę lub innowację do Konkursu „Teraz Polska”. Wszelkie informacje dostępne są na stronie internetowej terazpolska.pl, a także pod numerem tel. 22 826 01 91 lub e-mailem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl