Reklama
Nowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków

W ciągu ostatnich tygodni można zaobserwować zmiany w codziennych czynnościach wykonywanych przez Polaków. Wejście w nową rzeczywistość uzależnione zostało głównie od internetu. Koronawirus wpłynął na styl życia i odważył Polaków do próbowania rzeczy, które dzieją się „online”. Począwszy od zwiększonego zapotrzebowania na zdalną pomoc medyczną, dużo częstsze sięganie po wszelkie formy rozrywki online, aż po nowe przyzwyczajenia w obszarze robienia zakupów, m.in. zakupów spożywczych.

 

 

 

Czym obecnie są zakupy online? Codziennością, która ostatnimi czasy zadomowiła się w życiu Polaków ze zwielokrotnioną siłą, szczególnie w sytuacji niemożności wyjścia z domu przez ostatnich kilka tygodni. Tę tezę potwierdza firma Szopi, zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych (m.in. takich jak Auchan, Carrefour, Lidl, Biedronka). Firma jeszcze miesiąc temu swoje usługi oferowała w 4 miastach, a w ciągu ostatnich dwóch tygodni poszerzyła je o 8 kolejnych miast, takich jak Gdańsk, Gdynia, Sopot, Katowice, Łódź, Szczecin, Bytom oraz Tychy. Wcześniej, usługi były dostępne dla mieszkańców Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa.

W przypadku, gdy Polacy są „uziemieni” w domu przez dłuższy czas, szukają rozwiązań, które pomogą im szybko i bezpiecznie spełnić podstawowe potrzeby. Taką potrzebą są niewątpliwie zakupy spożywcze. Nasz model zakupów sprawdza się w Polsce – mamy nadzieję, że mieszkańcy kolejnych 8 miast będą mogli skorzystać z bezpiecznych zakupów pod same drzwi, które zrobi za nich wykwalifikowany szoper – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl.

Według danych Szopi.pl, koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70%. Polacy – kiedyś nieprzekonani do zakupów spożywczych online takich jak warzywa, owoce, nabiał czy mięso – dziś kupują te produkty znacznie częściej. Powierzają ich wybór dedykowanemu szoperowi, który robi zakupy tak, jakby miał je robić dla siebie, a następnie dostarcza je, zachowując wszelkie standardy bezpieczeństwa – m.in. poprzez bezgotówkową formę zapłaty oraz dostawę pozbawioną kontaktu fizycznego.

W podziękowaniu dotychczasowym klientom oraz na dobry początek dla nowych klientów, przy zakupach o wartości min. 130 zł oferujemy darmową dostawę do końca maja. Przy zamówieniu, wystarczy wpisać kod: DARMOWYMAJ – informuje Anna Podkowińska-Tretyn.

 

Jak zamówić? To proste

Składanie zamówień w aplikacji Szopi lub przez stronę szopi.pl odbywa się szybko i jest bezproblemowe. Wystarczy:

1. Zarejestrować się na stronie lub przez aplikację.

2. Wybrać swój ulubiony supermarket.

3. Dodać produkty do koszyka i wpisać kod umożliwiający bezpłatną dostawę.

4. Określić termin dostawy, zapłacić i… to wszystko. Teraz pozostaje cieszyć się czasem zaoszczędzonym na szybkim zamówieniu i braku kolejek.

 

 

 

Szopi.pl to polska marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy służącej do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl