Reklama
Szpilki z klasą - relacja z XIII edycji eventu dla kobiet

5h, 500m2, 50 kobiecych biznesów, ponad 15 warsztatów i wykładów, przeszło 350 uczestniczek. 28 czerwca 2014, odbyła się kolejna, XIII już edycja spotkania dla kobiet pt. Szpilki z klasą. Tematyka zagadnień poruszanych podczas wydarzenia dotyczyła rozwoju osobistego i biznesów prowadzonych przez kobiety. Na liście Gości specjalnych znaleźli się m.in.: Ilona Adamska właścicielka agencji wydawniczo-promocyjnej ID MEDIA, agencji PR, wydawca i redaktor naczelna magazynów Imperium Kobiet, Law Business Quality i Egypt Exlusive, Iwona Kossmann autorka i właścicielka marki Kossmann, Klaudia Pingot trener rozwoju osobistego, coach i autorka książek „SpecBabka” i FitMIND oraz Piotr Surmacki Prezes spółki Fachowcy.pl Ventures SA. Poza strefą rozwoju uczestniczki mogły skorzystać m.in. z: usług specjalistów wizerunku w strefie beauty, profesjonalnych sesji zdjęciowych, a także zrobić zakupy na targowisku kobiecych biznesów.


Event, już po raz drugi odbył się w budynku Millennium Plaza na pl. Zawiszy w Warszawie. Dobra lokalizacja, standard przestrzeni Golden Floor i niezwykła panorama Warszawy widziana z 26 piętra, przyczyniły się do niezwykłej atmosfery. Pierwsze wykłady i warsztaty rozpoczęły się o godzinie 11.30. Założycielka Szpilek po godzinach i organizatorka wydarzenia, Alicja Rudnicka, przywitała Uczestniczki i przekazała głos Piotrowi Surmackiemu, Prezesowi firmy Fachowcy.pl, jednemu z partnerów tej edycji wydarzenia.

Od tej chwili do godziny 15.30 prelegenci i goście wygłaszali prelekcje, dostarczając wiedzy, inspiracji i motywacji do działania, kierując swoje przemówienia do 60-80 kobiet znajdujących się na sali wykładowej. Jedno z wystąpień przeprowadziła firma Philips, sponsor tej edycji wydarzenia. Firma poruszyła tematy związane z nadchodzącymi trendami dotyczącymi stylizacji fryzur, o których opowiedzieli styliści z salonu Jagi Hupało, a także przedstawiła uczestniczkom innowacyjne urządzenia IPL do domowej depilacji, a także szczoteczkę do czyszczenia twarzy VisaPure.

Podczas wystąpienia Alicji Rudnickiej uczestniczki miały okazję zapoznać się z nową odsłoną projektu. W ramach kolejnego etapu rozwoju, powstała ogólnopolska platforma rozwoju dla kobiet, umożliwiająca m. in. zaprezentowanie swojej firmy w katalogu kobiecych biznesów, czy przystąpienie do Klubu Szpilek po godzinach. Na stronie znalazły się również takie pozycje jak: wywiady z właścicielkami firm, blog i forum, a także szereg warsztatów, konferencji i inspiracji skierowanych do kobiet, które chcą od życia więcej.

Prelekcje poprowadziły również Panie: Ilona Adamska, Iwona Kossmann, Klaudia Pingot, Agnieszka Sochar, Agnieszka Piesto i Agnieszka Malarz. Autorki przemówień inspirowały uczestniczki do zmian, ukazały różne oblicza porażek i sukcesów, a także uczyły, opowiadając o sobie, swoich doświadczeniach. Nie zabrakło także wiedzy merytorycznej i konkretnych narzędzi i zasad, dzięki którym łatwiej i skuteczniej jest wprowadzać zmiany i dokonywać wyborów.

Równocześnie, w 3 mniejszych salach odbywały się warsztaty, na które uczestniczki miały możliwość zapisać się podczas rejestracji. Wśród tematów szkoleń znalazły się m.in.:  „Grzeczna dziewczynka mówi dość” autorstwa Marty Jagodzińskiej, czy „Moja zawodowa moc” Olgi Szyszki.

W pozostałych pomieszczeniach na uczestniczki czekał ogrom atrakcji skierowanych do kobiet. Na targowisku kobiecych biznesów była możliwość zakupu ciekawych produktów – ubrania, dodatki, akcesoria do domu, suplementy diety, kosmetyki, książki, a nawet świece i wachlarze, a także skorzystania z interesujących promocji i usług tj.: sesje coachingowe, porady numerologiczne, doradztwo biznesowe. Szeroki wachlarz możliwości oferowała również strefa beauty: makijaże, stylizacje fryzur, porady stylistów, porady trychologa, masaże, metamorfozy i sesje zdjęciowe. Panie mogły również skorzystać z usług profesjonalnych brafiterek i zakupić bieliznę dobraną na miejscu. Wśród wystawców znalazły się również firmy oferujące usługi cateringowe, które zapewniły przekąski i napoje wszystkim uczestniczkom eventu.

O uczestniczki zadbała również firma Oshee, sponsor wydarzenia, zapewniając napoje z serii Oshee PINK, które dostępne były bezpłatnie we wszystkich wariantach smakowych, a także firma Miraculum, która ufundowała zestawy kosmetyków dla każdej Pani uczestniczącej w evencie.

Podczas eventów Szpilki z klasą mile widziane są również mamy, które nie mają z kim zostawić swoich pociech. Przez cały czas trwania spotkania dostępny był bezpłatny kącik malucha, w którym animatorki dbają o dobrą zabawę i edukację podopiecznych, dzięki czemu uczestniczki mogą bez ograniczeń korzystać z atrakcji dla nich przygotowanych.

Na oficjalne zakończenie spotkania zapraszane są wszystkie osoby biorące udział w wydarzeniu, w tym również panie prezentujące swoje firmy na targowisku kobiecych biznesów. W przyjaznej atmosferze przekazane zostały podziękowania, informacje o kolejnych wydarzeniach, i co najważniejsze, nagrody z konkursów organizowanych przed eventem, a także drobne upominki od partnerów.

Główne nagrody ufundowała firma Philips, sponsor XIII edycji wydarzenia Szpilki z klasą. Spotkanie zakończyła Alicja Rudnicka, zapraszając Uczestniczki na kolejne spotkanie, które odbędzie się już we wrześniu 2014 w Warszawie.

 

Komentarze
2014-08-15 18:05:30
~szakirka widać wszyscy dobrze się bawili i ciekawi byli o to chodzi :)chętnie bym dołączyła ,dobrze ,że na łamach serwisu uroda mogę prześledzić relację i poczytać
2014-08-13 22:26:40
~wiki2011 Przyznam, że bardzo chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu. Bardzo to ciekawie wygląda i fakt, że spotkanie adresowane jest tylko dla kobiet bardzo podoba się mi.
2014-08-04 17:36:03
~szakirka świetny projekt :)Bardzo miło ,że podczas eventu Szpilki z klasą mile widziane są również mamy, które nie mają z kim zostawić swoich pociech i jest kącik dla malucha

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Miesiączka to nieodłączny element życia każdej kobiety. Kojarzona z bólem i dyskomfortem jest jednak oznaką prawidłowego rozwoju i zdrowia. Podczas menstruacji większość kobiet skarży...
Czytaj więcej

Dla Niego

Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej przez mężczyzn nie jest już w Polsce tematem tabu. Coraz więcej panów chce wyglądać młodziej i lepiej czuć się we własnej skórze. Z jakich...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny....Czytaj więcej

Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich...Czytaj więcej

Targi Mody Poznań Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl