Reklama
Szpilki z klasą - relacja z XIII edycji eventu dla kobiet

5h, 500m2, 50 kobiecych biznesów, ponad 15 warsztatów i wykładów, przeszło 350 uczestniczek. 28 czerwca 2014, odbyła się kolejna, XIII już edycja spotkania dla kobiet pt. Szpilki z klasą. Tematyka zagadnień poruszanych podczas wydarzenia dotyczyła rozwoju osobistego i biznesów prowadzonych przez kobiety. Na liście Gości specjalnych znaleźli się m.in.: Ilona Adamska właścicielka agencji wydawniczo-promocyjnej ID MEDIA, agencji PR, wydawca i redaktor naczelna magazynów Imperium Kobiet, Law Business Quality i Egypt Exlusive, Iwona Kossmann autorka i właścicielka marki Kossmann, Klaudia Pingot trener rozwoju osobistego, coach i autorka książek „SpecBabka” i FitMIND oraz Piotr Surmacki Prezes spółki Fachowcy.pl Ventures SA. Poza strefą rozwoju uczestniczki mogły skorzystać m.in. z: usług specjalistów wizerunku w strefie beauty, profesjonalnych sesji zdjęciowych, a także zrobić zakupy na targowisku kobiecych biznesów.


Event, już po raz drugi odbył się w budynku Millennium Plaza na pl. Zawiszy w Warszawie. Dobra lokalizacja, standard przestrzeni Golden Floor i niezwykła panorama Warszawy widziana z 26 piętra, przyczyniły się do niezwykłej atmosfery. Pierwsze wykłady i warsztaty rozpoczęły się o godzinie 11.30. Założycielka Szpilek po godzinach i organizatorka wydarzenia, Alicja Rudnicka, przywitała Uczestniczki i przekazała głos Piotrowi Surmackiemu, Prezesowi firmy Fachowcy.pl, jednemu z partnerów tej edycji wydarzenia.

Od tej chwili do godziny 15.30 prelegenci i goście wygłaszali prelekcje, dostarczając wiedzy, inspiracji i motywacji do działania, kierując swoje przemówienia do 60-80 kobiet znajdujących się na sali wykładowej. Jedno z wystąpień przeprowadziła firma Philips, sponsor tej edycji wydarzenia. Firma poruszyła tematy związane z nadchodzącymi trendami dotyczącymi stylizacji fryzur, o których opowiedzieli styliści z salonu Jagi Hupało, a także przedstawiła uczestniczkom innowacyjne urządzenia IPL do domowej depilacji, a także szczoteczkę do czyszczenia twarzy VisaPure.

Podczas wystąpienia Alicji Rudnickiej uczestniczki miały okazję zapoznać się z nową odsłoną projektu. W ramach kolejnego etapu rozwoju, powstała ogólnopolska platforma rozwoju dla kobiet, umożliwiająca m. in. zaprezentowanie swojej firmy w katalogu kobiecych biznesów, czy przystąpienie do Klubu Szpilek po godzinach. Na stronie znalazły się również takie pozycje jak: wywiady z właścicielkami firm, blog i forum, a także szereg warsztatów, konferencji i inspiracji skierowanych do kobiet, które chcą od życia więcej.

Prelekcje poprowadziły również Panie: Ilona Adamska, Iwona Kossmann, Klaudia Pingot, Agnieszka Sochar, Agnieszka Piesto i Agnieszka Malarz. Autorki przemówień inspirowały uczestniczki do zmian, ukazały różne oblicza porażek i sukcesów, a także uczyły, opowiadając o sobie, swoich doświadczeniach. Nie zabrakło także wiedzy merytorycznej i konkretnych narzędzi i zasad, dzięki którym łatwiej i skuteczniej jest wprowadzać zmiany i dokonywać wyborów.

Równocześnie, w 3 mniejszych salach odbywały się warsztaty, na które uczestniczki miały możliwość zapisać się podczas rejestracji. Wśród tematów szkoleń znalazły się m.in.:  „Grzeczna dziewczynka mówi dość” autorstwa Marty Jagodzińskiej, czy „Moja zawodowa moc” Olgi Szyszki.

W pozostałych pomieszczeniach na uczestniczki czekał ogrom atrakcji skierowanych do kobiet. Na targowisku kobiecych biznesów była możliwość zakupu ciekawych produktów – ubrania, dodatki, akcesoria do domu, suplementy diety, kosmetyki, książki, a nawet świece i wachlarze, a także skorzystania z interesujących promocji i usług tj.: sesje coachingowe, porady numerologiczne, doradztwo biznesowe. Szeroki wachlarz możliwości oferowała również strefa beauty: makijaże, stylizacje fryzur, porady stylistów, porady trychologa, masaże, metamorfozy i sesje zdjęciowe. Panie mogły również skorzystać z usług profesjonalnych brafiterek i zakupić bieliznę dobraną na miejscu. Wśród wystawców znalazły się również firmy oferujące usługi cateringowe, które zapewniły przekąski i napoje wszystkim uczestniczkom eventu.

O uczestniczki zadbała również firma Oshee, sponsor wydarzenia, zapewniając napoje z serii Oshee PINK, które dostępne były bezpłatnie we wszystkich wariantach smakowych, a także firma Miraculum, która ufundowała zestawy kosmetyków dla każdej Pani uczestniczącej w evencie.

Podczas eventów Szpilki z klasą mile widziane są również mamy, które nie mają z kim zostawić swoich pociech. Przez cały czas trwania spotkania dostępny był bezpłatny kącik malucha, w którym animatorki dbają o dobrą zabawę i edukację podopiecznych, dzięki czemu uczestniczki mogą bez ograniczeń korzystać z atrakcji dla nich przygotowanych.

Na oficjalne zakończenie spotkania zapraszane są wszystkie osoby biorące udział w wydarzeniu, w tym również panie prezentujące swoje firmy na targowisku kobiecych biznesów. W przyjaznej atmosferze przekazane zostały podziękowania, informacje o kolejnych wydarzeniach, i co najważniejsze, nagrody z konkursów organizowanych przed eventem, a także drobne upominki od partnerów.

Główne nagrody ufundowała firma Philips, sponsor XIII edycji wydarzenia Szpilki z klasą. Spotkanie zakończyła Alicja Rudnicka, zapraszając Uczestniczki na kolejne spotkanie, które odbędzie się już we wrześniu 2014 w Warszawie.

 

Komentarze
2014-08-15 18:05:30
~szakirka widać wszyscy dobrze się bawili i ciekawi byli o to chodzi :)chętnie bym dołączyła ,dobrze ,że na łamach serwisu uroda mogę prześledzić relację i poczytać
2014-08-13 22:26:40
~wiki2011 Przyznam, że bardzo chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu. Bardzo to ciekawie wygląda i fakt, że spotkanie adresowane jest tylko dla kobiet bardzo podoba się mi.
2014-08-04 17:36:03
~szakirka świetny projekt :)Bardzo miło ,że podczas eventu Szpilki z klasą mile widziane są również mamy, które nie mają z kim zostawić swoich pociech i jest kącik dla malucha

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl