Reklama
Wygraj nagrodę i czyń dobro

Po co jesteśmy na świecie? Nie dla pracy, nie dla zysku, ale po to, aby czynić dobro. Zacznijmy od dziś. Jeszcze tylko do końca stycznia 2018 r. można zgłosić swój pomysł na pomoc potrzebującym. Zwycięzca może wygrać nagrodę o wartości nawet 10 000 PLN na realizację projektu. Organizatorem konkursu jest właściciel marki Davines, wykorzystującej biznes jako narzędzie do wywierania pozytywnego wpływu na ludzi i środowisko, w ramach przyświecającej jej idei „zrównoważonego piękna”.

 

 


Nakręćmy spiralę dobra. Na początek wystarczy porozmawiać ze swoim fryzjerem współpracującym z Davines o konkursie. Następnie zastanowić się, kto wokół nas potrzebuje pomocy, i spisać swój pomysł. Opisy projektów należy przesyłać na stronie www.bcorpdavines.pl

 

Jakie projekty można zgłaszać do konkursu? 
Oto kilka przykładów.
Pomagamy osobom: Można sobie postawić za cel poprawienie czyjegoś życia: przygotowanie paczki żywnościowej, zakup akcesoriów, które pomogą choremu, czy nawet remont pokoju osoby, która żyje w biedzie.
Pomagamy zwierzętom: Może to być też projekt nakierowany na pomoc bezdomnym zwierzętom czy zwierzętom w schroniskach.
Pomagamy społecznościom: A jeśli ktoś będzie chciał zrealizować projekt mający na celu dobro społeczności/miasta, w którym żyje? To również jest możliwe. Można sobie wyobrazić, że w jakimś mieście jest zaniedbana przestrzeń, wymagająca posprzątania i odrestaurowania, aby można w niej miło spędzać czas. Czemu by tej przestrzeni nie przywrócić mieszkańcom?
A może miałaby to być realizacja kampanii, mającej na celu zwrócenie uwagi mieszkańców dzielnicy/miasteczka na ważny problem? Ogranicza nas tu tylko wyobraźnia, czasem także urzędowe formalności, więc najlepiej wybrać taką formę pomocy, aby te formalności nie były przeszkodą.

 

 

Upominek dla autorów projektów
Projekt przesłany online przejdzie wstępną ewaluację, po której autor otrzyma informację zwrotną, czy jego przedsięwzięcie spełnia kryteria konkursu. Jeśli tak, będzie mógł odebrać od swojego fryzjera upominek – kosmetyki przygotowane przez Davines. Prezent będzie na niego czekał w salonie fryzjerskim.

 

Nawet 10 000 PLN na czynienie dobra
Jury oceni wszystkie projekty i wybierze trzy najlepsze. Ich autorzy mogą wygrać nagrodę o wartości 5000, 7500 lub 10 000 PLN na realizację swojego projektu. Dodatkowo, autorzy trzech najlepszych propozycji otrzymają zapas kosmetyków Davines na własny użytek na cały rok.

 

Dobro w najczystszej postaci
Na koniec projekty zgłoszone przez trzech zwycięzców zostaną zrealizowane. W ten sposób dobro, które zostało zapoczątkowanew momencie rozmowy z fryzjerem i przygotowywania opisu projektu, zatoczy jeszcze szersze kręgi i uszczęśliwi tych, którzy naprawdę potrzebują pomocy.

 

Kilka słów o konkursie
Konkurs został nazwany „Bądź najlepszy dla świata”. Taka myśl przyświeca firmom wyróżnionym certyfikatem BCorp™. Davines jest certyfikowaną firmą BCorporation (w skrócie BCorp™). Certyfikat BCorp™ odnosi się do wszystkich aspektów działalności firmy, jak pracownicy, zarządzanie, społeczność, klienci, środowisko. Ten Certyfikat niezależnej amerykańskiej organizacji non-profit B Lab® jest przyznawany firmom, które chcą wykorzystywać biznes jako narzędzie do czynienia dobra, dla których priorytetem są działania na rzecz dobra społecznego oraz środowiska. Davines to włoski producent przyjaznych dla środowiska kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Firmie przyświeca idea „zrównoważonego piękna”. W Davines mocno wierzy się, że jeśli kierujemy się dążeniem do piękna i równowagi, to można polepszyć jakość naszego życia, a także pozytywnie wpłynąć na świat wokół nas.

 

O firmie:
Davines to włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer, Hongkongu oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w ponad 90 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy podczas pokazów mody w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z domami mody, m.in.: Chanel, Hermes, Dolce&Gabbana czy Vivienne Westwood.

W Davines każdy produkt to efekt połączenia najwyższego rzemiosła i najnowszych technologii w kosmetyce. Formuły powstają na bazie składników pochodzenia naturalnego, przy użyciu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, a ich opakowania są neutralne dla środowiska. Od listopada 2016 r. Davines znajduje się w grupie firm BCORPORATION, które wykorzystują biznes jako narzędzie do wywierania pozytywnego wpływu na ludzi i środowisko.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

OH! my LIPS Zestaw do makijażu ust
Eveline Cosmetics

Extension Volume Push Up Tusz do rzęs
Eveline Cosmetics

Wiadomości branżowe

Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Deser, telefon komórkowy, a może sen? Od dawna wiadomo, że włosy odgrywają istotną rolę w kwestii poczucia własnej wartości. Czy sposób w jaki utrzymujesz relacje z innymi oraz twoje...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl