Reklama
L’Oréal w Polsce w rękach nowej zarządzającej

Obecnie L’Oréal Poland to jedna z czołowych fabryk w grupie i jednocześnie największa fabryka L'Oréal na świecie pod względem liczby produkowanych jednostek - od szamponów, mleczek i toników, po dezodoranty oraz farby do włosów. W maju br L’Oréal ogłosił zmianę na stanowisku dyrektora swojej polskiej fabryki. Została nim mianowana Ewa Urbaniak, która dotychczas zarządzała fabryką L’Oréal w Vorsino w Rosji. Obecna dyrektor fabryki L’Oréal Warsaw Plant Paulina Jurkiewicz pokieruje fabryką w Karlsruhe w Niemczech.

 

 

Po czterech latach z polską fabryką L’Oréal Warsaw Plant rozstaje się jej dotychczasowa dyrektor, Paulina Jurkiewicz. Jurkiewicz dołączyła do zespołu L’Oréal Warsaw Plant w 2000 r. W polskiej fabryce przeszła wszystkie szczeble kariery - zaczynała od pracy w dziale logistyki, następnie przeniosła się do działu produkcji, aby w 2014 r. objąć stanowisko dyrektora fabryki. Pod jej kierownictwem fabryka przeszła intensywną rozbudowę i modernizację – podwoiła swoją powierzchnię, została wyposażona w 15 zaanwansowanych technologicznie linii produkcyjnych oraz nowy magazyn. Pozwoliło to znacząco zwiększyć moce produkcyjne, a jednocześnie - dzięki optymalizacji procesu produkcji - ograniczyć wpływ na środowisko zgodnie z przyjętymi przez firmę zobowiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju. Nowy budynek fabryki otrzymał certyfikat LEED, potwierdzający spełnianie wysokich standardów w dziedzinie ochrony środowiska. Dziś L’Oréal Warsaw Plant to jedna z czołowych fabryk w grupie i jednocześnie największa fabryka L'Oréal na świecie pod względem liczby produkowanych jednostek. Wytwarza pełen asortyment szamponów, mleczek do ciała, toników, dezodorantów oraz farb do włosów głównie dla marki Garnier. Rocznie powstaje w niej 380 mln kosmetyków, które są eksportowane do 33 krajów. Za każdym sukcesem naszej fabryki stoi codzienna praca 400-osobowego zespołu - silnego, zgranego i zaangażowanego - którym miałam przyjemność kierować przez ostatnie 4 lata. Cieszę się, że mogę przekazać go w ręce mojej doświadczonej i utalentowanej koleżanki – komentuje Jurkiewicz.

Od maja 2018 Jurkiewicz kieruje fabryką L’Oréal w niemieckim Karlsruhe. Na stanowisku dyrektora L’Oréal Warsaw Plant zastąpiła ją Ewa Urbaniak, dotychczas zarządzająca fabryką L’Oréal w Vorsino w Rosji. Urbaniak rozpoczynała swoją karierę w polskiej fabryce w 2001 roku, aby po przejściu różnych szczebli w ramach jej struktur w 2007 r. stanąć na czele działu produkcji. To samo stanowisko piastowała w fabryce w Karlsruhe w Niemczech, do której została następnie oddelegowana. W 2013 r. została dyrektorem fabryki L’Oréal w Izraelu, by po dwóch latach, w 2015 r., objąć stanowisko dyrektora fabryki L’Oréal w Vorsino w Rosji. Kolejne lata swojej pracy poświęciła na rozwijanie efektywności operacyjnej i poprawę wydajności fabryki poprzez jej rozbudowę i montaż nowych linii produkcyjnych. Aby realizować produkcję zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w fabryce wprowadzono zaawansowane rozwiązania technologiczne pozwalające na znaczny odzysk wody czy produkcję energii z odnawialnych źródeł. Obejmując stanowisko dyrektora polskiej fabryki L’Oréal wracam do miejsca, z którym związane są początki mojej zawodowej kariery i do którego mam szczególny stosunek. Cieszę się, że będę miała szansę pokierować jedną z największych na świecie fabryk L’Oréali mam nadzieję sprostać temu wyzwaniu - podkreśla Urbaniak.

Nowym dyrektorem fabryki w Vorsino został Vincent Breucq, pełniący w niej dotychczas funkcję Kierownika ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Zarządzania Infrastrukturą.

 

O L'Oréal

Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26.06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600  osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885  badaczy i naukowców stanowi podstawę dla strategii L’Oréal: dążenia do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „SharingBeauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości grupy.







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej...
Czytaj więcej

Dla Niego

Golenie ciała jest już dla wielu mężczyzn codziennym nawykiem. Współczesny mężczyzna coraz częściej sięga po maszynkę do golenia, nie tylko po to by zgolić wąsy czy brodę, ale by...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl