Reklama
InventionMed rozpoczyna współpracę z HTC

Polska spółka technologiczna InventionMed, działająca w segmencie medycznym, rozpoczyna współpracę z HTC. Na mocy umowy firmy będą rozwijać technologię oraz sprzęt działający w wirtualnej rzeczywistości. Współpraca z globalnym koncernem usprawni działanie flagowego projektu spółki – innowacyjnego symulatora medycznego TutorDerm. To innowacyjne urządzenie zostało stworzone między innymi na potrzeby edukacji w dziedzinie dermatologii klinicznej i estetycznej.

 

 


Symulator medyczny TutorDerm to innowacyjny projekt wykorzystujący technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), a także podwójnej imersji. Urządzenie pozwala na odwzorowanie procedur i działań, jakie należy wykonać przed, w trakcie i po zabiegu dermatologicznym. Rozwiązanie stworzone przez zespół InventionMed ma służyć edukacji przyszłych lekarzy dermatologów i specjalistów medycyny estetycznej.

Współpraca z globalnym koncernem HTC to dla nas krok milowy w rozwoju TutorDerm. Specjalistyczne rozwiązania opracowane przez najwyższej klasy specjalistów w tej dziedzinie pozwolą na udoskonalenie urządzenia i przyśpieszenie jego komercjalizacji  – komentuje przedsięwzięcie Tomasz Kierul, Prezes Zarządu InventionMed S.A.

Spółka, przy współpracy z uczelniami, przeprowadza również testy urządzenia w warunkach klinicznych. Pierwszy program pilotażowy odbył się w grudniu, a udział w nim wzięli studenci z Collegium Medicum imienia Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy przy Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Za nami pierwszy program pilotażowy urządzenia TutorDerm. Projekt został bardzo dobrze przyjęty przez przyszłych specjalistów z dziedziny dermatologii i medycyny estetycznej, którzy mieli możliwość przetestowania najnowocześniejszego rozwiązania technologicznego. Wszystkie informacje uzyskane od przyszłych użytkowników symulatora, to cenna wiedza, która pomoże nam w pracach nad docelową wersją urządzenia – skomentował Tomasz Kierul

Masowa komercjalizacja TutorDerm zaplanowana jest na koniec I kw. 2020 r. a uzyskanie progu rentowności projektu TutorDerm najpóźniej w 2021 r. Spółka planuje także osiągnięcie poziomu 30% udziału przychodów ze sprzedaży zagranicznej na koniec 2020 r., na takich rynkach jak Europa Zachodnia, Stany Zjednoczone oraz rynki azjatyckie m.in. Japonia, Chiny, Malezja, Tajwan, gdzie buduje już swoją rozpoznawalność.

Spółka wzbudza zainteresowanie polskich inwestorów, jednocześnie staje się rozpoznawalna na rynku międzynarodowym. Obecnie trwają rozmowy z funduszem Hong Kong Kam FungGroup Company Limited. W planach spółki na pierwsze półrocze 2019 r. jest także przejście na Rynek Główny GPW.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl