Reklama
Buy Poland przekracza kolejne granice

Meble, odzież, artykuły ogrodnicze, wyroby spożywcze, stolarka budowlana, instalacje grzewcze i klimatyzacyjne czy opakowania, to jedne z najbardziej cenionych na świecie produktów ze znakiem „Made in Poland”.  Przeszło 1000 polskich producentów z w/w segmentów rynku prezentuje swoje najnowsze propozycje na platformie proeksportowej Grupy MTP „Buy Poland”. Bezpośrednie zaproszenie do rozmów handlowych otrzymało z kolei 200 000 kupców z aż 49 krajów z całego świata. I to tylko w ciągu ostatnich 4 tygodni.

 

 

Platforma Buy Poland, uruchomiona niedawno przez Grupę MTP, to efektywne narzędzie komunikacji dla polskich firm zainteresowanych wejściem na zagraniczne rynki lub rozszerzeniem swojej działalności. Portal pozwala na atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej firmy, popartej informacjami o np. przyznanych nagrodach. Wkrótce mają pojawić się także dodatkowe funkcjonalności jak np. uproszczone wyszukiwanie po produkcie, czy opcja zamieszczania materiałów video, a sam serwis będzie rozszerzany o kolejne branże, w których polscy producenci są znani i cenieni na całym świecie. W ostatnim czasie na platformie pojawiły się m.in. sektory ogrodniczy i opakowaniowy, a ich przedstawiciele obecni są w serwisie w sekcjach: „Garden Industry” oraz „Packaging Industry”.

Polska branża modowa jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się i zmieniających się dziedzin w polskiej gospodarce. Jej ogromny potencjał widać przede wszystkim w eksporcie, który na rok 2018 wyniósł blisko 32 mln złotych, ale również w rosnących nakładach na inwestycje i rozwoju parków maszynowych. Celem projektu na dziś jest wsparcie dla polskich producentów i umożliwienie im zdobycia kolejnych, zagranicznych kontraktów, a w przyszłości zapewnienie polskim markom jeszcze większej rozpoznawalności na światowym rynku mody.Główni importerzy zarówno odzieży, jak i obuwia z Polski to Niemcy i kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Potencjał produkcyjny branży odzieżowej w Polsce wciąż rośnie.

Łącznie na BUY POLAND zagraniczni kupcy mogą aktualnie zapoznać się z ofertą i markami ponad 1000 przedsiębiorstw z 7 branż, a to dopiero początek – docelowo ma się ich tutaj znaleźć kilkakrotnie więcej. Każdy polski producent, oferujący rozwiązania z obecnych na serwisie sektorów, nadal może dołączyć do projektu.  Warto to zrobić w przypadku strategii handlowej uwzględniającej rozwój na rynkach zagranicznych. Ze statystyk portalu wynika, że najwięcej handlowców, poszukujących w ostatnich tygodniach polskich produktów, pochodziło z Białorusi, Czech, Chin, Estonii, Francji, Japonii, Litwy, Niderlandów, Rumunii, Stanów Zjednoczonych, Ukrainy, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.

Na uwagę zasługuje fakt, że w przeciwieństwie do podobnych rozwiązań, portal Buy Poland jest aktywnie promowany wśród wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Grupa MTP regularnie przesyła informacje o nowych wpisach do szerokiej grupy zagranicznych kupców z największych i najważniejszych sieci zakupowych, centrów dystrybucyjnych czy sieci handlowych. Bazy, które w kampaniach międzynarodowych wykorzystuje Grupa MTP, obejmują takie kraje jak: Albania, Australia, Austria, Belgia, Białoruś, Bośnia & Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Chiny , Chorwacja, Czechy, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Indie, Irlandia, Islandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kazachstan, Kosowo, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Mołdawia, Mongolia, Niderlandy (Holandia), Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Tunezja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

 

Warto podkreślić, że dane są na bieżąco aktualizowane, a bazy regularnie poszerzane o nowych dystrybutorów.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl