Reklama
Relacja ze spotkania Blogerów Urodowych Beauty Flash

Tym razem miejsce spotkania jak dla dotychczasowych spotkań, można rzec było nietypowe. Do tej pory spotykaliśmy się z blogerami w salach hotelowych i biurowych, w restauracjach, czy salonach kosmetycznych. Złamaliśmy ten klucz i podjęliśmy decyzję o tym aby tłem naszego spotkania było miejsce, które od lat związane jest mocno z branżą kosmetyczną. 34. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetologiczne LNE w Krakowie – tu właśnie zebrali się blogerzy zaproszeni przez redakcję naszego portalu.

 

 

 

Sobotni dzień jesienny 5 listopada, pierwszy dzień Kongresu i Targów LNE. Liczba wizytujących to miejsce w ramach 34. edycji dopisała. Dopisali również blogerzy, którzy przybyli licznie. Wśród nich Candymona oraz Michał, autor bloga Twoje Źródło Urody. Wymieniamy ich już teraz, ponieważ w dalszej części odsłonimy role w jakie wcielili się w trakcie spotkania Blogerów Urodowych Beauty Flash.

 

 

 

Spotkanie zostało otwarte przez osoby reprezentujące LNE oraz portal SerwisUroda.pl. Z ramienia LNE blogerów przywitała Małgorzata Waszczyk-Cocińska, manager ds. marketingu. Ze strony portalu SerwisUroda.pl wszystkich obecnych na sali przywitał Sebastian Tatarek, kierownik ds. projektów i komunikacji.

 

Pierwsza prezentacja poświęcona była perspektywie dla blogerów działających już w blogosferze oraz tych początkujących. Tendencje na rynku beauty, dane rynkowe oraz specyfika polskiego blogera – zagadnienia te zostały poruszone w prezentacji poprowadzonej przez Sebastiana Tatarka. Początki, doświadczenie, kwestie merytoryczne prowadzenia bloga, sposoby dotarcia do odbiorców – te zagadnienia poruszył gość specjalny, zaproszony przez redakcję naszego portalu czyli pani Monika, autorka bloga Candymona.

 

 

 

W programie nie zabrakło odniesień do konkretnych dziedzin świata beauty. Do udziału w spotkaniu redakcja portalu zaprosiła firmy NC Nails Company oraz IKOR.

Pierwsza wyjaśniła zgromadzonym, dlaczego lepiej jest aby manicure był wykonany w salonie kosmetycznym. Szkoleniowiec marki NC Nails Company zaprezentowała najnowsze kolekcje lakierów hybrydowych oraz na dłoniach modelki zostały wykonane zabiegi manicure w trzech technikach, tak aby każdy mógł zobaczyć przebieg zabiegu oraz efekt końcowy.

 

 

 

Firma IKOR przeprowadziła pokaz makijażu, który wszyscy mogli oglądać na monitorze ekranu (dzięki pomocy męża pani Moniki czyli Candymony) i podziwiać spektakularny efekt końcowy. Niestety zdjęcia nie są w stanie oddać tego co działo się na żywo.

 

 

 

W przerwach przekazano nagrody ufundowane przez portal SerwisUroda.pl oraz firmy NC Nails Company i IKOR.

 

Największe emocje pojawiły się w ostatniej części spotkania, w której przeprowadzone zostały warsztaty związane z wykonaniem kosmetyków z produktów dostępnych w kuchni. Zespół portalu SerwisUroda.pl udostępnił pulę artykułów spożywczych. Uczestnicy zostali podzieleni na cztery grupy. Każda musiała wybrać swojego lidera, który oddelegowany do stanowiska z różnymi produktami mógł wybrać tylko cztery, na bazie których następnie zespół miał stworzyć kosmetyk.

 

 

 

Jury, w skład którego wchodzili – Monika, autorka bloga Candymona; Michał, autor bloga Twoje Źródło Urody oraz Sebastian Tatarek, reprezentujący portal SerwisUroda.pl, ocenili prace wszystkich zespołów na postawie wypełnionych kart produktowych stworzonych kosmetyków i prezentacji liderów nt. owocu pracy swojego zespołu.

 

 

Jury podjęło decyzję o wyróżnieniu prac zespołu nr 1 i nr 2. Każdy z jej uczestników otrzymał specjalny dyplom wyróżnienia udziału w warsztatach.






Komentarze
2016-11-10 07:52:11
~Ola W Byłam na targach i przyznam, ze tego nie widziałam. Może to było w jakiejś jeszcze innej sali. Te warsztaty z robieniem kosmetyków musiały być ciekawe, chciałabym wziąć w czymś takim udział.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl