Reklama
City break zyskuje popularność również w Polsce

City break, czyli krótki wypad do innego miasta, to modny sposób na wakacyjny urlop i coraz bardziej zauważalny trend w turystyce. Jak wynika z przeprowadzonego badania przez serwis Prezentmarzeń, aż 37% Polaków chce wyjechać na urlop nawet 3 razy w roku, ale za to na krótsze wakacje. City break bardzo dobrze wpisuje się w tę potrzebę i pozwala na aktywne zwiedzanie wybranego miasta, poczucie jego atmosfery i skorzystanie z wielu różnorodnych lokalnych rozrywek.

 

 

 

Atrakcyjne ceny przelotów, w dużej mierze oferowane przez linie niskokosztowe, duża i różnorodna baza noclegów powoduje, iż przedłużone, weekendowe wyjazdy do stolic europejskich cieszą się dużą popularnością. Dobre perspektywy tego segmentu rynku turystycznego ma także Polska, której miasta oferują wiele walorów i różnorodne, a czasem unikalne formy rozrywki. Polacy, jak potwierdzają liczne badania częściej decydują się na spędzenie urlopu w kraju niż zagraniczne wojaże, co pozytywnie wpływa na rozwój krajowego rynku usług związanych z wypoczynkiem i rozrywką.

Zauważyliśmy, iż już od kilku lat Polacy bardzo interesują się aktywnym spędzaniem czasu i próbowaniem niestandardowych form rozrywek odwiedzając największe polskie miasta. Z tą myślą w naszym serwisie, który oferuje oryginalne spędzanie czasu, próbowanie sportów ekstremalnych i kolekcjonowanie przygód w formie przeżyć, wprowadziliśmy dodatkowy podział atrakcji według miast. Największym zainteresowaniem cieszą się propozycje z Krakowa, Warszawy, Gdańska, Gdyni, Wrocławia, Poznania - informuje Grzegorz Rożalski z serwisu Prezentmarzeń.

Jakich atrakcji szukają w polskich miastach turyści? Oprócz zabytków i popularnych miejsc, zainteresowaniem cieszą się atrakcje związane z realizacja sportów ekstremalnych w powietrzu, za kierownicą, a w przypadku miast położonych nad morzem lub rzeką, również sporty wodne.

Lot widokowy samolotem, skok na bungee, wizyta w escape room, lot w tunelu aerodynamicznym, flyboard – to niestandardowe i ciekawe atrakcje, które oferują współczesne, polskie miasta. Jak wynika z naszych obserwacji, podczas urlopu jesteśmy skłonni wydać więcej na oryginalne rozrywki, średnio wydajemy na nie 300 – 400 zł podczas wyjazdu – komentuje Grzegorz Rożalski.

Polacy coraz bardziej starają się spędzać wolny czas aktywnie, a wyjazdy typu „city break” są dobrą odskocznią od codziennej rutyny i pozwalają na szybki zastrzyk pozytywnej energii oraz chwilę relaksu poza miejscem zamieszkania. City break, z którego chętnie korzystają Polacy to popularny aktualnie trend turystyczny, praktycznie na każdą kieszeń.

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Jak każdego roku targi BEAUTY FORUM & SPA otwierają branżowy sezon jesienno-zimowy. Jest to wydarzenie o charakterze biznesowym i edukacyjnym, skierowane do wszystkich osób związanych zawodowo z kosmetyką. Podczas każdej edycji tych targów, wiodące na polskim i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne prezentują swoje...
Listopad do bardzo dobry moment dla osób z branży usług beauty, pod względem możliwości pogłębiania wiedzy oraz pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych. Wrzesień i październik to miesiące powrotu klienta z urlopu, a więc to czas na przygotowanie się do jego powitania i stworzenia ciekawej dedykowanej oferty. W...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Uda mi się, czy nie? Dam radę, czy nie? Gdzie jest moje miejsce? Brak wiary we własne możliwości dotyka zdecydowaną większość kobiet, pomimo że są lepiej wykształcone niż mężczyźni i...
Czytaj więcej

Dla Niego

Anaboliki stosowane na przyrost masy mięśniowej, siły i wytrzymałości, niosą poważne konsekwencje dla naszego organizmu. Nie tylko zaburzają pracę wielu narządów, m.in. wątroby lub serca,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl