Reklama
Nieoperacyjny lifting twarzy dzięki ultradźwiękom HIFU

Fala ultradźwiękowa, o wysokiej energii, która skupiona jest na precyzyjnie punktowanym obszarze, prowadzi do skrócenia i skręcenia włókien kolagenu, co zwiększa napięcie i pogrubienie skóry. Dlatego wykorzystywana jest nie tylko do liftingu szyi i twarzy, ale także do poprawy wyglądu całego ciała? O tym właśnie piszemy w niniejszym artykule, omawiając wszystkie tajniki związane z tą technologią.

 

 

 


Jak działa fala ultradźwiękowa?

Technologia HIFU (High Intensity Focused Ultrasound) wykorzystuje skoncentrowane ultradźwięki, które mają wysoką częstotliwość. Jej istotą jest precyzyjne skupienie fali ultradźwiękowej, o wysokiej energii na małym, punktowanym obszarze.

Działanie urządzenia, które wykorzystuje tą technologię, opiera się na zogniskowanych ultradźwiękach o dużym natężeniu, które oddziałują na tkanki na dwa sposoby:
• termiczny
• mechaniczny

 

Zastosowanie w leczeniu

Metodę skupionej wiązki ultradźwięków zdefiniowano już w latach 40-tych XX wieku. Po 1990 roku rozpoczęto testy kliniczne, z zastosowaniem HIFU, w leczeniu łagodnych i złośliwych postaci raka prostaty, pęcherza moczowego i nerek. Natomiast w dermatologii i medycynie estetycznej wykorzystuje się ją dopiero od kilku lat.

 

Ultradźwięki w medycynie estetycznej

Wytwarzana przez aparat fala dźwiękowa stymuluje procesy naprawcze, gdyż powoduje tarcie komórek, a następnie ich przegrzanie. Dochodzi wówczas do skrócenia i skręcenia włókien kolagenu, dzięki czemu zwiększa się napięcie i pogrubienie skóry. Można powiedzieć, iż fala ta „zagęszcza” skórę, prowadząc do jej wyraźnego ujędrnienia. Dlatego zastosowanie HIFU w medycynie estetycznej nazywane jest „nieoperacyjnym liftingiem twarzy”.

 

Znacznie taniej niż kiedyś

Kiedyś zabieg, tą metodą, na całą twarz, kosztował nawet kilkanaście tysięcy złotych, przez co był nieosiągalny dla większości zainteresowanych nią osób. W związku z tym dyskusyjny był stosunek ceny, do uzyskanych efektów i ich trwałości. Na szczęście obecnie terapia ta, którą oferujemy, kosztuje znacznie taniej, co podwójnie zadawala Pacjentów - podkreśla lek. med. Grzegorz Markowicz, właściciel gabinetu medycyny estetycznej Keramed we Wrocławiu.

 

Zabieg „lunchowy”

Zabieg metodą HIFU:
♦ wykonuje się jednorazowo,
♦ nie wymaga znieczulenia,
♦ nie wyklucza z życia codziennego.

Jest tzw. zabiegiem „lunchowym”, gdyż można po nim, bez żadnych obaw, wrócić do normalnego życia. Na obszarze poddanym leczeniu, przez 1-2 godziny, może utrzymywać się jedynie lekkie zaróżowienie twarzy. Pierwsze efekty są widoczne natychmiast po zabiegu, jednak pełen zadowalający rezultat nastąpi po upływie 90 dni. Efekty kuracji utrzymują się przez co najmniej 18 miesięcy.

 

Na twarzy i szyi

Falę ultradźwiękową wykorzystać można w celu:
♦ odmłodzenia skóry twarzy i szyi, zwiększenia jej napięcia;
♦ poprawy owalu twarzy (likwidacja tzw. „chomików”);
♦ przeciwstarzeniowo, likwidacja bruzd i zmarszczek;
♦ wyszczuplenia tzw. „podwójnego podbródka”;
♦ uniesienia brwi.

 

 

Na ciało

Aparat we wrocławskim Keramed, posiada głowicę nie tylko na twarz i szyję, ale również na ciało. Pozwala to na znaczne rozszerzenie obszarów, które można poddać terapii. Dzięki temu w gabinecie tym, za pomocą HIFU można:
♦ poprawić jakość skóry na ciele;
♦ zwiększyć napięcie skóry na brzuchu czy ramionach (tzw.„pelikany”);
♦ zredukować tkankę tłuszczową na brzuchu, udach czy talii;
♦ zlikwidować cellulit.

 

Warto korzystać z tej metody, dzięki której odmłodzimy twarz i resztę ciała. Duże znaczenie ma to iż jest bezinwazyjna i szybka, a jej efekt utrzymuje się długo.

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

UWAGA: Kończymy Akcję KONKURS ZABAWA. Na jej miejsce wejdzie nowa forma pod nazwą Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna oraz staje się nową opłacalną kategorią usług w salonie i gabinecie. Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością. Przyjdź i przekonaj się,...
Poznaj nowe trendy kosmetyczne i modowe, spotkaj ekspertów i specjalistów z branży beauty, przetestuj setki kosmetycznych nowości polskich i zagranicznych marek i zrób zakupy z wyjątkowymi rabatami. Jeśli lubisz zabawę kolorem, podążasz za trendami, śledzisz nowinki kosmetyczne lub po prostu dbanie o urodę sprawia Ci...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Przygotowania do „sezonu bikini” ruszyły na dobre. Jędrne, zdrowe ciało i dobre samopoczucie to jedne z wielu powodów, dla których warto uprawiać sport. Jednak żeby ćwiczenia były...
Czytaj więcej

Dla Niego

Męska szafa idealna to nie tylko modne wzory, kroje i kolory. To przede wszystkim wysoka jakość ubrań, czysta forma i konsekwencja kolorystyczna. Skomponowanie jej jest prostsze niż się wydaje...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl