Reklama
Gotowane kuleczki mięsne z warzywami

Pulpeciki gotowane to lekka propozycja mięsna, którą można przyrządzić dzieląc na większe porcje lub malutkie mięsne kuleczki na jeden kęs. Przepis jest prosty, nie wymaga skomplikowanych składników a pulpeciki wychodzą sprężyste aromatyczne i pełne smaku. W przepisie nie ma soli, jajka ani bułki tartej. Bułka tarta została zastąpiona pełnoziarnistą kaszką warzywną, w której składzie znajduje się tylko pełnoziarnisty ryż, kukurydza oraz dynia.

 

 

 

Kaszka jest wartościowa odżywczo a także doskonale wypełnia i skleja mięsko. Mięso połączone z warzywami, odrobinką czosnku i majerankiem, ładnie pachnie już podczas gotowania, po przyrządzeniu jest aromatyczne, miękkie i smakuje nawet dzieciom. Pulpeciki świetnie pasują do ziemniaków, ryżu, warzyw a nawet do makaronu. Idealne dla dzieci już po 12 miesiącu życia, lub dorosłych na lekkiej diecie eliminującej dania smażone.

 

Składniki:

250 g mięsa mielonego

1/3 małej marchewki

1/3 małej pietruszki

Natka pietruszki

Pół ząbka czosnku

Majeranek

2 - 3 łyżki pełnoziarnistej kaszki warzywnej z dynią, ryżem i kukurydzą Holle

Sól - opcjonalnie

 

Przygotowanie:

Posiekać natkę, warzywa pokroić w maluteńką kosteczkę i wraz z mięskiem włożyć do miseczki, czosnek wycisnąć przez praskę i także dodać do miseczki. Całość dopełnić 3 łyżkami pełnoziarnistej warzywnej kaszki, oprószyć majerankiem i dobrze wymieszać łącząc dokładnie wszystkie składniki. Zagotować wodę w garnuszku i formować z mięsa kuleczki wkładając do gotującej się wody. Pulpety gotować ok 15 – 20 minut.

 

Porada:

Z takiej ilości składników wychodzi ok 7 – 8 pulpetów. W zależności od apetytu dziecka, należy ugotować tyle ile zje na raz. Pozostałe pulpeciki można zamrozić na surowo w folii delikatnie je od siebie separując, aby się nie skleiły.

 

Idealne na jeden kęs - bez jajka i bez bułki tartej






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl