Reklama
IV KONGRES TRYCHOLOGIA w kosmetologii i fryzjerstwie

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna oraz staje się nową opłacalną kategorią usług w salonie i gabinecie. Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością. Przyjdź i przekonaj się, uczestnicząc w IV Kongresie Trychologii, który odbędzie się 4 czerwca 2017 w Warszawie.

 

 

 

 


Kongres adresowany jest do kosmetologów, kosmetyczek, fryzjerów, właścicieli salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Podczas kongresu szeroko przedstawiona zostanie tematyka trychologii, m.in.: najczęstsze problemy klientów, metody i narzędzia diagnostyczne, zabiegi i terapie, aparaturę trychologiczną, marki i produkty oraz współpracę pomiędzy lekarzem a trychologiem.

W ciągu ostatnich 2 lat oferta edukacji jest coraz bardziej profesjonalna i szeroka. Wzrosła ilość salonów trychologicznych w Polsce, jak również oferta kosmetyków. Kongres jest okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Kongresowi będzie towarzyszyła wystawa tematyczna firm partnerskich. Uczestnicy będą mogli skorzystać z promocji dostępnych tylko dla uczestników kongresu.


PROGRAM KONGRESU

 


 

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie.



> WARUNKI UCZESTNICTWA

Płatność przelewem, do dnia 1 czerwca 2017:
Cena uczestnictwa – 99 zł (z VAT)
Dla uczestników naszych Kongresów 2012-2016 – 10% upustu.
Za rekomendację 10% - osoba rekomendująca i rekomendowana. 
Rekomendacja dotyczy osoby, która jeszcze nigdy nie brała udziału w naszych kongresach.


Płatność gotówką w dniu kongresu:
Cena uczestnictwa – 100 zł (z VAT)
Dla uczestników naszych Kongresów 2012-2016 – 10% upustu. – 90 zł
Za rekomendację 10% - osoba rekomendująca i rekomendowana. 
Rekomendacja dotyczy osoby, która jeszcze nigdy nie brała udziału w naszych kongresach.


Cena obejmuje:

publikację TRYCHOLOGIA W PRAKTYCE
- udział w wydarzeniu 
- dyplom uczestnictwa
- prenumerata roczna magazynu art of BEAUTY
- 2 różne egzemplarze Estetica Polska
- materiały konferencyjne, w tym wykłady na płycie
- lunch, przerwy kawowe
- pakiet próbek i mini produktów
- udział w losowaniu nagród (łączna pula minimum 1000 zł)

UWAGA: Pierwsze 4 osób, które zarejestruje minimum 3 osoby (zgłoszenie potwierdzone wpłatą) otrzyma książkę "Barber" oprac. Giulia Pivetta, il. MatteoGuarnaccia
Barber to ciekawy przewodnik po najpopularniejszych rodzajach stylizacji włosów na przestrzeni dwudziestego wieku, pomagający w osiągnięciu wymarzonego wyglądu i fryzury od undercut przez afro i rockabilly po hipsterski look. Skupia się na kulturze, modzie i wydarzeniach kulturalnych oraz prezentuje osobowości, które stały się inspiracją dla każdej z fryzur począwszy od lat 40. ubiegłego wieku. Zawiera wskazówki pozwalające na wykonanie fryzur oraz odpowiednie dopełnienie wizerunku.

 

Aby wziąć udział w konferencji należy przesłać zgłoszenie, zawierające:
Imię, nazwisko, nazwę i adres salonu, NIP, telefon, ilość osób 
na adres e-mail e.cesarz@esteticapolska.pl 
oraz dokonać wpłaty na konto Beauty Business Partner Sp. z o.o.: 
Bank Millenium, nr konta: 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975

W przypadku osoby prywatnej:
należy przesłać zgłoszenie, zawierające:
Imię, nazwisko, telefon, ilość osób 
na adres e-mail e.cesarz@esteticapolska.pl 
oraz dokonać wpłaty na konto Beauty Business Partner Sp. z o.o.: 
Bank Millenium, nr konta: 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975

Kontakt z organizatorem
EWA CESARZ
kom: +48 601 620 455
e-mail: e.cesarz@esteticapolska.pl







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

UWAGA: Kończymy Akcję KONKURS ZABAWA. Na jej miejsce wejdzie nowa forma pod nazwą Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna oraz staje się nową opłacalną kategorią usług w salonie i gabinecie. Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością. Przyjdź i przekonaj się,...
Poznaj nowe trendy kosmetyczne i modowe, spotkaj ekspertów i specjalistów z branży beauty, przetestuj setki kosmetycznych nowości polskich i zagranicznych marek i zrób zakupy z wyjątkowymi rabatami. Jeśli lubisz zabawę kolorem, podążasz za trendami, śledzisz nowinki kosmetyczne lub po prostu dbanie o urodę sprawia Ci...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Przygotowania do „sezonu bikini” ruszyły na dobre. Jędrne, zdrowe ciało i dobre samopoczucie to jedne z wielu powodów, dla których warto uprawiać sport. Jednak żeby ćwiczenia były...
Czytaj więcej

Dla Niego

Męska szafa idealna to nie tylko modne wzory, kroje i kolory. To przede wszystkim wysoka jakość ubrań, czysta forma i konsekwencja kolorystyczna. Skomponowanie jej jest prostsze niż się wydaje...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl