Reklama
Targi Beautyworld Middle East – Dubaj 2015

To największa impreza branżowa na Bliskim Wschodzie poświęcona produktom kosmetycznym do ciała, włosów, paznokci a także pokaz najnowszych trendów obowiązujących w kosmetyce wellness i spa oraz perfumerii. W tym roku na targach wystawiło się 1.450 przedsiębiorstw z 60 krajów, pojawiły się również łącznie 24 pawilony krajowe. Pokaz przyciągnął ponad 29 tys. odwiedzających ze 120 krajów.


 

Polskę reprezentowało łącznie ponad 20 wystawców. W pawilonie narodowym, zlokalizowanym pomiędzy przedstawicielami Włoch oraz Hiszpanii, możliwość zaprezentowania się miało sześć polskich firm w tym: Belle Jardin Cosmetics, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Serpol Cosmetic, FARMONA Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Dramers SA oraz New Anna Cosmetics. Pozostali uczestnicy z Polski przedstawili swoją najnowszą ofertę kosmetyków i perfum w halach tematycznych. Firmy, które się wystawiły w tegorocznej edycji targów Beautyworld 2015 to: AA Cosmetics, Claré Blanc, Dekorglass, Diamond Cosmetics Poland, Dr Irena Eris Cosmetic Laboratories, Eveline Cosmetics, Pharmena SA, Verona Products Professional, Proconcept Labs, Prof. Cosmetica, Clarena, Delia Cosmetics, JBG-2, CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics, Uroda Polska, Elfa Pharm Polska, Over Group, VACU ACTIV oraz Purlés Laboratoires De Beauté.  Wystawców z Polski odwiedzili na Beautyworld nie tylko branżyści ale również reprezentanci ambasady RP w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - sam Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Rzeczypospolitej Polskiej – prof. Adam Krzymowski oraz pani Kinga Szafrankowska z Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji.

Targi Beautyworld cieszyły się w tym roku największą popularnością wśród wystawców z Włoch (67 firm – 11% wzrost w porównaniu z poprzednią edycją), Niemiec (41, frekwencja także o 11 % wyższa), Francji (105, wynik o 15% lepszy niż rok temu), Hiszpanii (40 wystawców) oraz Turcji (99, 25 % zwyżki).

W przeciągu dwudziestu lat, targi Beautyworld stały się eventem, który jest klasyfikowany jako obowiązkowy pokaz w branży. „Targi Beautyworld Middle East rosną w z roku na rok w siłę i prosperują coraz lepiej – już niedługo dorównają targom  Cosmoprof w Bolonii” – uważa tak Ahmed Pauwels, dyrektor naczelny Messe Frankfurt Middle East.

 

 

 

 

 

Obchody dwudziestej edycji Beautyworld w Dubaju uświetnili wyjątkowi goście

Tegoroczną edycję objął patronatem H.E. Dr. Rashid Ahmed bin Fahad, Minister Wody i Środowiska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz przewodniczący Urzędu Standaryzacji i Metrologii Z.E.A.

Na targach pojawiła się również amerykańska gwiazda telewizyjnego reality show Khloé Kardashian, która pierwszego dnia pokazu promowała najnowszą linię kosmetyków do pielęgnacji włosów na stoisku Anda International, jedynego dystrybutora linii kosmetyków Kardashian Beauty.

W Dubaju zagościła również Jasmine Striner – Miss Nastolatek Australli, będąca oficjalnym ambasadorem australijskiej marki kosmetyków do ciała, makijażu, profesjonalnych zaawansowanych preparatów przeciw starzeniu oraz rozwiązań spa SkinO2.

 

Szeroki wachlarz produktów oraz liczne atrakcje

Pokaz Beautyworld Middle East 2015 koncentrował się na kilku kluczowych rodzajach kosmetyków: pielęgnacja skóry (625 uczestniczących wystawców), pielęgnacja włosów, kosmetyka paznokci i zaplecze salonów kosmetycznych (323), opakowanie i surowce (227), perfumy (170) oraz wellness i spa (50).

Nowością na targach była prezentacja produktów Nazih Group – firmy obecnej na rynku Bliskiego Wschodu od 35 lat, a także w Kanadzie. Firma jest aktywna w kilku branżach, natomiast w Dubaju przedstawiła bogatą ofertę kosmetyków naturalnych. W innej części wystawy, ghd – słynny producent  pielęgnacji włosów zorganizował natomiast pokaz edukacyjny Hair Education, który był podzielony na dwie strefy: inspiracji oraz stylizacji.

Równolegle od 26 do 27 maja, odbyła się także konferencja menedżerów branży spa i welness, poświęcona ostatnim osiągnięciom oraz trendom regionalnym branży na Bliskim Wschodzie. Udział wzięło 24 referentów z regionu oraz z zagranicy.

Kolejną atrakcją Beautyworld Middle East 2015 stanowiła ekspozycja ponad 150 rodzajów perfum, od tych popularnych zachodnich zapachów do tych typowych dla regionu Bliskiego Wschodu.

Ponad to już po raz kolejny odbyły się zawody w dwóch konkurencjach: Nail it! (zorganizowana przez OPI), czyli pokaz umiejętności i talentu profesjonalistów w dziedzinie zabiegów kosmetycznych na paznokciach oraz Face It! (organizator: Grimas ME), w której z kolei mogli się wykazać specjaliści sztuki makijażu.

Już teraz można zgłaszać się w do udziału w kolejnej edycji  targów Beautyworld Middle East, które odbędą się w Dubaju w terminie 15-17 maja 2016.

 

Komentarze
2015-07-08 21:30:01
~wiki2011 Chciałabym kiedyś pojechać na takie zagraniczne targi kosmetyczne, jak te czy na przykład Cosmoprof w Bolonii. Głównie dlatego, że można tam się zainspirować ze względu na to iż jest tam tylu wystawców z różnych zakątków świata. Bardzo ładne stoisko miała Dr Irena Eris z tego co widać na powyższych zdjęciach.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Odżywcza
siła witaminy C

NIVELAZIONE

Zabieg S.O.S. do dłoni i paznokci.
Zestaw zawiera:
• peeling do dłoni
• serum do paznokci
• maska do dłoni
• rękawiczki

Parafinowe S.O.S.
dla dłoni

NIVELAZIONE

Trzystopniowa kuracja parafinowa do dłoni.
Zestaw zawiera:
• peeling do dłoni
• maska do dłoni
• rękawiczki

Wiadomości branżowe

Listopad do bardzo dobry moment dla osób z branży usług beauty, pod względem możliwości pogłębiania wiedzy oraz pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych. Wrzesień i październik to miesiące powrotu klienta z urlopu, a więc to czas na przygotowanie się do jego powitania i stworzenia ciekawej dedykowanej oferty. W...
Jak każdego roku targi BEAUTY FORUM & SPA otwierają branżowy sezon jesienno-zimowy. Jest to wydarzenie o charakterze biznesowym i edukacyjnym, skierowane do wszystkich osób związanych zawodowo z kosmetyką. Podczas każdej edycji tych targów, wiodące na polskim i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne prezentują swoje...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zwinne, szybkie i sprytne – takie są męskie plemniki. A co warto wiedzieć o żeńskiej komórce jajowej, która łącząc się z plemnikiem daje nowe życie? Poznaj najbardziej fascynujące...
Czytaj więcej

Dla Niego

Jakie badania profilaktyczne powinni wykonywać regularnie mężczyźni? Przede wszystkim te, które pozwalają ocenić funkcjonowanie wątroby, nerek i tarczycy. Poza tym badania istotne dla...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Paweł Ochman, autor bloga Weganon, wydaje książkę „Pyszności z roślin” Pasjonat zielonej, wegańskiej kuchni, przyjaciel chlorelli i ambasador Purella Food - Paweł Ochman z bloga Weganon – wydaje swoją pierwszą książkę kucharską „Pyszności z roślin”. To pozycja, która koniecznie musi...Czytaj więcej

„Let’s talk aboutgarbage”, czyli design na rzecz ekologiiŚwiadome zarządzanie i gospodarowanie odpadami to obecnie jedna z najważniejszych kwestii poruszanych na wielu płaszczyznach życia, także w architekturze. O tym, że ekologia idzie w parze z projektowaniem przekonują twórcy wystawy „Let’s...Czytaj więcej

Polskie vlogerki na The Master Class w Nowym Jorku z Kim Kardashian Mario Dedivanovic - jeden z najbardziej wpływowych makijażystów na świecie, oraz Kim Kardashian West - najczęściej fotografowana ikona piękna, poprowadzili w Nowym Jorku warsztaty The Master Class z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl