Reklama
Premiera nowego produktu z Agnieszką Maciąg w roli ambasadorki

Ciekawe pomysły rodzą się bardzo często w najmniej oczekiwanych momentach. Tak też jest w przypadku marki Clochee. Wiedza kosmetolog Justyny Szuszkiewicz, która od lat produkowła kosmetyki na własny użytek oraz biznesowe umiejętności Darii Prochenki, połączyło wspólną pasję dwóch przyjaciółek. Pomysł na wprowadzenie na rynek całkowicie nowej jakości eko kosmetyków zadebiutował w 2013 roku. Od tego czasu filozofia polskiej marki rozwijana jest konsekwentnie, czego odzwierciedleniem są nowe produkty, nowe rynki, a teraz również wyjątkowa ambasadorka.

 


Marka powstała z potrzeby powrotu do natury. Przyroda dała nam kawałek siebie, my chcemy przekazać ją dalej w postaci doskonałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała – podkreślają twórczynie marki Clochee. Oferta marki od chwili jej powstania nieustannie rozwija się, a teraz przyszedł czas na kolejną odsłonę nowego kosmetyku. Dnia 14 października 2015  roku w warszawskiej bio restauracji LIF odbyła się premiera serum odżywczo-odmładzającego. Gościem specjalnym spotkania była jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek – Agnieszka Maciąg, która została ambasadorką marki Clochee.

 

 

Agnieszka  swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee - simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą - dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe,  że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką.  Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem -  tak opisują współpracę z ambasadorką twórczynie marki, Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.

Cloche –  oznacza po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków. Marka CLOCHEE została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło ”Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.

Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety. Agnieszka Maciąg  nie ukrywa, że to właśnie jeden z powodów, dla których przyjęła rolę ambasadorki.

 

 

Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu zetknęłam się z kosmetykami Clochee poczułam, że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha –  opisuje Agnieszka Maciąg i dodaje: Cieszę się także, że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.

 

 

Podczas śniadania prasowego miała również miejsce premiera nowego serum odżywczo-odmładzającego na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.

 

 

Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również obecne na spotkaniu:  Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.




Komentarze
2015-10-25 21:10:55
~Beatris20 Ja również uwielbiam tą markę, jest cudowna i bardzo odpowiada mojej skórze:)
2015-10-23 10:35:35
~wiki2011 Zazdroszczę redakcji, że ma możliwość uczestniczenia w takich fajnych wydarzeniach. Niestety ze względu na charakter mojej pracy nie do końca mam taką możliwość, choć bardzo bym chciała. Może pora coś zmienić ;-)

Jeśli chodzi o markę Clochee to bardzo podoba się mi. Design i skład (znam się na INCI) są bardzo starannie dopracowane. Fajnie, że to nasza rodzima marka i życzę dalszych sukcesów.
2015-10-23 09:41:06
~ZdrowaiPiękna Markę Clochee znam, ponieważ od dłuższego czasu używam serum silnie nawilżające i kremu na dzień, które są wybawieniem dla mojej suchej skóry. Ta marka fascynuje mnie od samego początku, ponieważ jest doskonałym przykładem na to, że w świecie konsumpcjonizmu, nastawionym na zysk i masową produkcję, są również osoby, dla których zdrowie i natura są na pierwszym miejscu. Obie panie, założycielki Clochee, udowodniły, że z miłości do natury może powstać niesamowita linia naturalnych kosmetyków, pięknych wizualnie i edukujących kobiety. Mało kto wie, że do każdego kosmetyku jest dołączona karteczka z wykazem najbardziej szkodliwych dodatków w kosmetykach. Dzięki takiemu drobiazgowi możemy stać się świadomymi konsumentami, którzy będą wybierali to co jest najzdrowsze dla naszego ciała. Wybór Agnieszki Maciąg na Ambsadorkę Clochee to strzał w dziesiątkę, ponieważ jej naturalne piękno, bez usilnej walki z upływającym czasem, świetnie oddaje charakter i idee Clochee. Życzę marce samych sukcesów i dalszego rozwoju, co się przełoży na jeszcze bogatszą ofertę kosmetyków. :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Eliksir myjący
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO
-REGENERUJĄCY

● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Esencja odżywcza
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA
● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Wiadomości branżowe

25 marca 2018 roku przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi w ramach targów Beauty Vision, odbędzie się VI edycja Kongresu Salon Kosmetyczny XXI wieku, organizowanego przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W tegorocznej edycji wzięto pod uwagę tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów...
18 marca 2018 roku w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 9, odbędzie się VII Kongresie Anti-Aging, organizowanym przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W siódmej już edycji tego wydarzenia wzięto  pod uwagę takie tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów kosmetologicznych, które zrealizowano w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wśród przyszłych mam krąży wiele sprzecznych opinii na temat wpływu zabiegów stomatologicznych na ciążę oraz odwrotnie – wpływu ciąży na kondycję jamy ustnej. Wiele z nich odkłada...
Czytaj więcej

Dla Niego

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko....
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej...Czytaj więcej

Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja. To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy...Czytaj więcej

Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl