Reklama
Polska firma odzieżowa podbija zachód

LPP, właściciel marki odzieżowej RESERVED, otwiera największy salon w swojej historii. Flagowy sklep w Stuttgarcie będzie mieć powierzchnię niemal 4 tys. mkw. To milowy krok w budowaniu pozycji marki na największym europejskim rynku odzieżowym, na którym RESERVED obecne jest już od roku. Inwestycja w rozpoznawalność marki w Niemczech zaplanowana jest na najbliższe 4 lata - w tym czasie LPP planuje także otworzyć salony flagowe w kilku innych krajach Europy Zachodniej.

 

 

 

Firma LPP, właściciel pięciu dobrze rozpoznawalnych marek odzieżowych tj. RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY, w 2014 roku zadebiutowała w Niemczech. Jest to największy w Europie i czwarty pod względem wielkości na świecie rynek odzieżowy. Obecność RESERVED u naszych zachodnich sąsiadów to pierwszy etap realizacji strategii rozwoju, która zakłada globalną ekspansję LPP. Firma w najbliższych latach planuje także otwarcia flagowych salonów w europejskich stolicach mody i rozważa między innymi takie lokalizacje jak Paryż, Mediolan czy Londyn. Obecnie jednak koncentruje się przede wszystkim na rynku niemieckim.

W naszej działalności w Niemczech kluczowe znaczenie ma zbudowanie rozpoznawalności marki. W pierwszym roku przeznaczyliśmy na ten cel prawie 4 mln euro, a w kolejnym nakłady na działania marketingowe będą podobnemówi Piotr Dyka, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za obecność RESERVED w Niemczech. Weszliśmy na dojrzały rynek, na którym od lat obecni są nasi globalni konkurenci, a klienci są przyzwyczajeni do szerokiego wyboru i mają wysokie wymagania. Otwarcie pierwszego salonu flagowego to dla nas niezwykle ważne wydarzenie – teraz jesteśmy widoczni przy najbardziej prestiżowej ulicy jednego z największych niemieckich miast. Samo zbudowanie silnej pozycji rynkowej w Niemczech to projekt zaplanowany na 4 lata. Do 2017 roku chcemy tam otworzyć około 30 sklepów RESERVED – dodaje.

Otwarcie salonu flagowego w Stuttgarcie to najbardziej spektakularne wydarzenie w tegorocznych planach inwestycyjnych firmy. W trzypiętrowym obiekcie o powierzchni 3,9 tys. mkw. zaprezentowano największą w historii marki kolekcję odzieży i akcesoriów – w sumie pod jednym dachem klienci RESERVED mają do wyboru 137 tys. produktów. W tym rekordowym pod wieloma względami sklepie zatrudnienie znajdzie ponad 80 osób.

 

 

 

 

Ze względu na specyfikę rynku niemieckiego, na którym popularne są zakupy w centrach miast, strategia ekspansji zakłada, że aż połowa salonów RESERVED powstanie w tym kraju poza centrami handlowymi. Od września 2014 roku firma uruchomiła w Niemczech 9 sklepów: 7 zlokalizowanych w centrach handlowych (m.in. w  Bremie i okolicach Dusseldorfu) i 2 przy ulicach handlowych: w Lipsku i Stuttgartarcie. Ten ostatni, otwarty w stolicy Badenii-Wirtembergii, zasługuje na miano pierwszego flagowego sklepu RESERVED w Niemczech. Do końca 2015 roku zaplanowano jeszcze otwarcia w nieco mniejszych ośrodkach – m.in. w Aachen i Mannheim, dzięki czemu sieć marki w tym kraju na koniec roku liczyć będzie 12 sklepów. W przyszłym roku produkty RESERVED dostępne będą natomiast w Hanowerze, Kolonii i Monachium, a na początku 2017 roku otwarty zostanie tzw. flagship w Berlinie.





Komentarze
2015-10-23 09:51:19
~NDKK W sumie to się nie dziwię, że marka Reserved tak się rozwinęła i jej nowy salon powstał w Niemczech, ponieważ w jej asortymencie znajdują się ubrania na każdą okazje i to w przystępnych cenach nawet bez rabatów jakie często można uzyskać z gazet typy Styl. =)
2015-10-08 09:13:59
~Ola W W takim razie dla mnie najatrakcyjniejsza jest marka MOHITO z oferty firmy LPP. Przyznam się, że nigdy bliżej nie interesowałam się marką RESERVED, ponieważ kojarzyła się mi bardzo z marką młodzieżową zawsze.
2015-10-02 13:53:39
~wiki2011 Brawo, miło czytać takie rzeczy bo w końcu dobrze, że polskie marki ma swoją wartość również za granicą. Lubię markę Reserved, choć Mohito jest mi bliższe :-)
2015-10-02 12:22:42
~Beatris20 Osobiście bardzo lubię Reserved, Croop, House i Mohito - ich ubrania są zawsze bardzo modne i nie ma co ukrywać , że głównie tam robię swoje zakupy. Trzymam kciuki za robienie kariery na zachodzie.
2015-09-30 09:13:11
~nikita2000 Marka Reserved przez 10 lat bardzo mocno się rozwinęła, co widać w sklepach i ich ilości. Teraz wychodzi na rynki zagraniczne. Powinniśmy się cieszyć bo w końcu to nasza polska marka.
2015-09-29 13:21:36
~Magdalena Jarkiewicz Chciałabym kiedyś wybrać się i zobaczyć tego giganta.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Eliksir myjący
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO
-REGENERUJĄCY

● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Esencja odżywcza
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA
● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Wiadomości branżowe

25 marca 2018 roku przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi w ramach targów Beauty Vision, odbędzie się VI edycja Kongresu Salon Kosmetyczny XXI wieku, organizowanego przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W tegorocznej edycji wzięto pod uwagę tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów...
18 marca 2018 roku w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 9, odbędzie się VII Kongresie Anti-Aging, organizowanym przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W siódmej już edycji tego wydarzenia wzięto  pod uwagę takie tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów kosmetologicznych, które zrealizowano w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wśród przyszłych mam krąży wiele sprzecznych opinii na temat wpływu zabiegów stomatologicznych na ciążę oraz odwrotnie – wpływu ciąży na kondycję jamy ustnej. Wiele z nich odkłada...
Czytaj więcej

Dla Niego

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko....
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej...Czytaj więcej

Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja. To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy...Czytaj więcej

Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl