Reklama
Vipera Cosmetics buduje lojalność klientów z systemem TapOn

Klientki Vipera Cosmetics mogą już korzystać z programu lojalnościowego i promocji przy użyciu telefonów komórkowych. To efekt współpracy, jaką znany producent kosmetyków kolorowych nawiązał z TapOn – systemem do budowania i zarządzania relacjami z klientem.

 

 


Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics dołączył do grona partnerów biznesowych TapOn. Firma ta jest dostawcą nowoczesnego systemu do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Dzięki nawiązanej współpracy wszystkie stoiska firmowe Vipera zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Wystarczy zbliżyć do tabletu telefon komórkowy z uruchomioną aplikacją TapOn, aby urządzenia skomunikowały się i naliczyły punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiły ich wymianę na nagrody.

Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania, mogą gromadzić punkty i odbierać nagrody także za pomocą standardowej karty lojalnościowej. Jednak TapOn w postaci aplikacji na smartfony daje użytkownikom więcej wygody i korzyści, np. podpowiada nowe promocje i bonusy oraz informuje o liczbie posiadanych punktów. Pozwala też otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. Dodatkowy atut aplikacji to brak konieczności obciążania portfela dodatkowymi kartami.

Z punktu widzenia biznesu wymierną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – wyjaśnia Michał Filipek, twórca TapOn. System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów.

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu miastach, w tym w największych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie czy Wrocławiu. Klienci odwiedzający punkty Vipera Cosmetics mogą m.in. kupić produkty upiększające i kosmetyki kolorowe. W szerokiej ofercie marki znaleźć można również ekologiczne, bezpieczne kosmetyki TuTu dla dziewczynek, a dorosłe klientki mogą zamówić wykonanie profesjonalnego makijażu na każdą okazję.

Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone. Kartę lojalnościową można otrzymać, odwiedzając dowolne stoisko Vipera, jak również odebrać w każdym innym punkcie partnerskim TapOn.

 

 

TapOn, którego właścicielem jest firma Profit Network, służy do budowania i zarządzania relacjami z klientem, czyli m.in. wdrażania indywidualnych programów lojalnościowych. Usługa jest skierowana zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które w ramach prowadzonej działalności pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Zadaniem systemu jest wsparcie firmy w efektywnym kontakcie z klientem i rozwoju biznesu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przedsiębiorcy mogą sukcesywnie doskonalić relacje z konsumentami, budując ich lojalność wobec marki. Profit Network kładzie duży nacisk na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu ze swoimi partnerami biznesowymi.





Komentarze
2015-05-19 08:26:36
~wiki2011 Marka idzie w kierunku nowoczesności i bardzo dobrze bo zasługuje na to. Lubię nasze polskie kosmetyki i cieszę się, że tak mocno rozwijają się w kraju i za granicą. A nowe technologie to przyszłość każdej dziedziny i branży.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Eliksir myjący
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO
-REGENERUJĄCY

● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Esencja odżywcza
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA
● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Wiadomości branżowe

25 marca 2018 roku przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi w ramach targów Beauty Vision, odbędzie się VI edycja Kongresu Salon Kosmetyczny XXI wieku, organizowanego przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W tegorocznej edycji wzięto pod uwagę tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów...
18 marca 2018 roku w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 9, odbędzie się VII Kongresie Anti-Aging, organizowanym przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W siódmej już edycji tego wydarzenia wzięto  pod uwagę takie tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów kosmetologicznych, które zrealizowano w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wśród przyszłych mam krąży wiele sprzecznych opinii na temat wpływu zabiegów stomatologicznych na ciążę oraz odwrotnie – wpływu ciąży na kondycję jamy ustnej. Wiele z nich odkłada...
Czytaj więcej

Dla Niego

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko....
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej...Czytaj więcej

Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja. To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy...Czytaj więcej

Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl