Reklama
Vipera Cosmetics buduje lojalność klientów z systemem TapOn

Klientki Vipera Cosmetics mogą już korzystać z programu lojalnościowego i promocji przy użyciu telefonów komórkowych. To efekt współpracy, jaką znany producent kosmetyków kolorowych nawiązał z TapOn – systemem do budowania i zarządzania relacjami z klientem.

 

 


Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics dołączył do grona partnerów biznesowych TapOn. Firma ta jest dostawcą nowoczesnego systemu do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Dzięki nawiązanej współpracy wszystkie stoiska firmowe Vipera zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Wystarczy zbliżyć do tabletu telefon komórkowy z uruchomioną aplikacją TapOn, aby urządzenia skomunikowały się i naliczyły punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiły ich wymianę na nagrody.

Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania, mogą gromadzić punkty i odbierać nagrody także za pomocą standardowej karty lojalnościowej. Jednak TapOn w postaci aplikacji na smartfony daje użytkownikom więcej wygody i korzyści, np. podpowiada nowe promocje i bonusy oraz informuje o liczbie posiadanych punktów. Pozwala też otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. Dodatkowy atut aplikacji to brak konieczności obciążania portfela dodatkowymi kartami.

Z punktu widzenia biznesu wymierną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – wyjaśnia Michał Filipek, twórca TapOn. System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów.

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu miastach, w tym w największych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie czy Wrocławiu. Klienci odwiedzający punkty Vipera Cosmetics mogą m.in. kupić produkty upiększające i kosmetyki kolorowe. W szerokiej ofercie marki znaleźć można również ekologiczne, bezpieczne kosmetyki TuTu dla dziewczynek, a dorosłe klientki mogą zamówić wykonanie profesjonalnego makijażu na każdą okazję.

Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone. Kartę lojalnościową można otrzymać, odwiedzając dowolne stoisko Vipera, jak również odebrać w każdym innym punkcie partnerskim TapOn.

 

 

TapOn, którego właścicielem jest firma Profit Network, służy do budowania i zarządzania relacjami z klientem, czyli m.in. wdrażania indywidualnych programów lojalnościowych. Usługa jest skierowana zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które w ramach prowadzonej działalności pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Zadaniem systemu jest wsparcie firmy w efektywnym kontakcie z klientem i rozwoju biznesu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przedsiębiorcy mogą sukcesywnie doskonalić relacje z konsumentami, budując ich lojalność wobec marki. Profit Network kładzie duży nacisk na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu ze swoimi partnerami biznesowymi.





Komentarze
2015-05-19 08:26:36
~wiki2011 Marka idzie w kierunku nowoczesności i bardzo dobrze bo zasługuje na to. Lubię nasze polskie kosmetyki i cieszę się, że tak mocno rozwijają się w kraju i za granicą. A nowe technologie to przyszłość każdej dziedziny i branży.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MASKA HIALURONOWA
L’Biotica

Maska w postaci nasączonej tkaniny z kwasem hialuronowym. Intensywnie nawilża, nadaje uczucie świeżości i sprężystości, a także hamuje proces powstawania zmarszczek.

MASKA DO STÓP ZŁUSZCZAJĄCA
L’Biotica

Wypełniona jest aktywnie działającym płynem na bazie kwasów roślinnych. Maska skutecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek, odciski oraz zgrubienia skóry.

Wiadomości branżowe

27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja. Tradycyjnie już wydarzenie będzie miało miejsce w warszawskim hotelu AirPort Okęcie. Temat wiodący tegorocznej edycji konferencji to - zarządzanie, motywowanie i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej...
Czytaj więcej

Dla Niego

Golenie ciała jest już dla wielu mężczyzn codziennym nawykiem. Współczesny mężczyzna coraz częściej sięga po maszynkę do golenia, nie tylko po to by zgolić wąsy czy brodę, ale by...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl