Reklama
Kosmetyczka Roku 2015 wybrana

Bielenda Professional już po raz trzeci wybrała Kosmetyczkę Roku i nagrodziła najlepsze ekspertki pielęgnacji kosmetologicznej w Polsce. Zwyciężczynią ogólnopolskiego konkursu dla profesjonalistów została w tym roku Karolina Łukaszewicz. W nagrodę otrzymała wyjątkową, kryształową statuetkę, samochód osobowy oraz zestaw kosmetyków Bielenda Professional. Gala finałowa konkursu, którą poprowadził Krzysztof Ibisz, odbyła się 15 listopada w Krakowie.

 

 

 

 

Kosmetyczka Roku 2015 prowadzi własny gabinet w Gdańsku, jest ekspertką pielęgnacji kosmetycznej, a wykonywany zawód jest jej pasją i źródłem satysfakcji. W finale konkursu, który odbył się w Instytucie Piękna – Bielenda w Krakowie, zaprezentowała doskonałą wiedzę, przygotowanie merytoryczne oraz mistrzowski warsztat. W wyróżniający sposób wykazała się przy tym umiejętnościami zapewniającymi najwyższą efektywność zabiegu – przeprowadzanego w czasie finałowego etapu konkursu, a także perfekcyjną dbałością i zrozumieniem potrzeb klienta. Jury konkursu doceniło również jej nieprzeciętny talent, pasję oraz ponadstandardowe podejście zadania.

 

 

Najlepsza dziesiątka kosmetyczek została wyłoniona w internetowym teście wiedzy kosmetologicznej. Następnie wzięła udział w finale konkursu w Krakowie – w Instytucie Piękna Bielenda. Rywalizację finalistek oceniało grono ekspertów w składzie: Ilona Kurczaba – redaktor naczelna magazynu LNE, Justyna Pochopień – Kosmetyczka Roku 2014, Ewa Wasiak – Kosmetyczka Roku 2013 oraz Karolina Waś – product manager ds. kosmetyki profesjonalnej Bielenda Professional, przewodnicząca Jury. Finałowym zadaniem konkursu było przeprowadzenie procedury zabiegowej Bielenda Professional Hydra-Hyal2 Injection.

 

 

 

 

Kosmetyczka Roku to unikalna inicjatywa na polskim rynku kosmetycznym. Ideą konkursu jest docenienie profesjonalistów za ich wiedzę i umiejętności. Chcemy, by zwyciężczyni w najlepszy sposób promowała pozytywny wizerunek kosmetyczki w Polsce oraz reprezentowała grono docenianych przez Polki ekspertów profesjonalnej pielęgnacji – podkreśla Jacek Bielenda, wiceprezes firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, dyrektor zarządzający Bielenda Professional.





Komentarze
2015-12-14 20:15:18
~wiki2011 Brawo! Jak dla mnie brak w branży takiego konkursu, który jednak byłby niezależny i odnosił się do wiedzy bez względu na konkretną markę. Dla mnie wtedy taki konkurs miałby prawdziwy sens i laureatki takiego konkursu można słusznie określać tytułem - Kosmetyczka roku.
2015-12-04 22:53:53
~Beatris20 Gratuluję :) Bardzo fajnie , że są prowadzone takie akcję , wiele kosmetyczek jest bo jest, robi sobi aby zarobić a poziom wiedzy fatalny a wykonanie marne. Dlatego bardzo dobrze, że są przyznawane takie nagrody, dla kosmetyczke motywacja, a dla klientów podpowiedz , gdzie może czuć się bezpiecznie , komfortowoi gdzie po prostu dobrze się udać .
2015-12-02 16:56:43
~szakirka Gratuluję wszystkim paniom warto nagradzać profesjonalne ekspertki ,które mają talent ,pasję i doskonale się w tym realizują ,a kobiety mogą dzięki nim pięknieć .
2015-11-29 20:01:55
~Ola W Jak widać Bielenda ceni swoich specjalistów, osoby które na jej produktach wykonują zabiegi i jest w tym konsekwentna. Clarena organizowała coś podobnego i zrezygnowała z tego, zresztą wydaje się mi ze od kilku lat sukcesywnie traci ona pozycję na rynku. Zresztą podobnie jest z marką Thalgo i innymi. Za to w branży profesjonalnej zaczynają pokazywać się nowi gracze. Osobiście jestem pod wrażeniem firmy Nova Group, która na prawdę rozwinęła się, ostatnio w tym kierunku idzie też firma Beauty In, ale to nie jedyne firmy które idą w siłę.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl