Reklama
Kosmetyczka Roku 2015 wybrana

Bielenda Professional już po raz trzeci wybrała Kosmetyczkę Roku i nagrodziła najlepsze ekspertki pielęgnacji kosmetologicznej w Polsce. Zwyciężczynią ogólnopolskiego konkursu dla profesjonalistów została w tym roku Karolina Łukaszewicz. W nagrodę otrzymała wyjątkową, kryształową statuetkę, samochód osobowy oraz zestaw kosmetyków Bielenda Professional. Gala finałowa konkursu, którą poprowadził Krzysztof Ibisz, odbyła się 15 listopada w Krakowie.

 

 

 

 

Kosmetyczka Roku 2015 prowadzi własny gabinet w Gdańsku, jest ekspertką pielęgnacji kosmetycznej, a wykonywany zawód jest jej pasją i źródłem satysfakcji. W finale konkursu, który odbył się w Instytucie Piękna – Bielenda w Krakowie, zaprezentowała doskonałą wiedzę, przygotowanie merytoryczne oraz mistrzowski warsztat. W wyróżniający sposób wykazała się przy tym umiejętnościami zapewniającymi najwyższą efektywność zabiegu – przeprowadzanego w czasie finałowego etapu konkursu, a także perfekcyjną dbałością i zrozumieniem potrzeb klienta. Jury konkursu doceniło również jej nieprzeciętny talent, pasję oraz ponadstandardowe podejście zadania.

 

 

Najlepsza dziesiątka kosmetyczek została wyłoniona w internetowym teście wiedzy kosmetologicznej. Następnie wzięła udział w finale konkursu w Krakowie – w Instytucie Piękna Bielenda. Rywalizację finalistek oceniało grono ekspertów w składzie: Ilona Kurczaba – redaktor naczelna magazynu LNE, Justyna Pochopień – Kosmetyczka Roku 2014, Ewa Wasiak – Kosmetyczka Roku 2013 oraz Karolina Waś – product manager ds. kosmetyki profesjonalnej Bielenda Professional, przewodnicząca Jury. Finałowym zadaniem konkursu było przeprowadzenie procedury zabiegowej Bielenda Professional Hydra-Hyal2 Injection.

 

 

 

 

Kosmetyczka Roku to unikalna inicjatywa na polskim rynku kosmetycznym. Ideą konkursu jest docenienie profesjonalistów za ich wiedzę i umiejętności. Chcemy, by zwyciężczyni w najlepszy sposób promowała pozytywny wizerunek kosmetyczki w Polsce oraz reprezentowała grono docenianych przez Polki ekspertów profesjonalnej pielęgnacji – podkreśla Jacek Bielenda, wiceprezes firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne, dyrektor zarządzający Bielenda Professional.





Komentarze
2015-12-14 20:15:18
~wiki2011 Brawo! Jak dla mnie brak w branży takiego konkursu, który jednak byłby niezależny i odnosił się do wiedzy bez względu na konkretną markę. Dla mnie wtedy taki konkurs miałby prawdziwy sens i laureatki takiego konkursu można słusznie określać tytułem - Kosmetyczka roku.
2015-12-04 22:53:53
~Beatris20 Gratuluję :) Bardzo fajnie , że są prowadzone takie akcję , wiele kosmetyczek jest bo jest, robi sobi aby zarobić a poziom wiedzy fatalny a wykonanie marne. Dlatego bardzo dobrze, że są przyznawane takie nagrody, dla kosmetyczke motywacja, a dla klientów podpowiedz , gdzie może czuć się bezpiecznie , komfortowoi gdzie po prostu dobrze się udać .
2015-12-02 16:56:43
~szakirka Gratuluję wszystkim paniom warto nagradzać profesjonalne ekspertki ,które mają talent ,pasję i doskonale się w tym realizują ,a kobiety mogą dzięki nim pięknieć .
2015-11-29 20:01:55
~Ola W Jak widać Bielenda ceni swoich specjalistów, osoby które na jej produktach wykonują zabiegi i jest w tym konsekwentna. Clarena organizowała coś podobnego i zrezygnowała z tego, zresztą wydaje się mi ze od kilku lat sukcesywnie traci ona pozycję na rynku. Zresztą podobnie jest z marką Thalgo i innymi. Za to w branży profesjonalnej zaczynają pokazywać się nowi gracze. Osobiście jestem pod wrażeniem firmy Nova Group, która na prawdę rozwinęła się, ostatnio w tym kierunku idzie też firma Beauty In, ale to nie jedyne firmy które idą w siłę.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Eliksir myjący
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO
-REGENERUJĄCY

● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Esencja odżywcza
PACZULA WONNA
ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA
● papaja ● mango
● marakuja ● keratyna
WS ACADEMY

Wiadomości branżowe

25 marca 2018 roku przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi w ramach targów Beauty Vision, odbędzie się VI edycja Kongresu Salon Kosmetyczny XXI wieku, organizowanego przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W tegorocznej edycji wzięto pod uwagę tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów...
18 marca 2018 roku w Warszawie, przy ulicy Bobrowieckiej 9, odbędzie się VII Kongresie Anti-Aging, organizowanym przez wydawcę magazynu „art of BEAUTY”. W siódmej już edycji tego wydarzenia wzięto  pod uwagę takie tematy, które najczęściej pojawiały się w badaniu gabinetów kosmetologicznych, które zrealizowano w...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Myślisz, że do urologa chodzą tylko mężczyźni? Nic bardziej mylnego! Ten specjalista pomaga między innymi kobietom, które cierpią z powodu nietrzymania moczu. To problem, który dotyczy...
Czytaj więcej

Dla Niego

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko....
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej...Czytaj więcej

Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja. To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy...Czytaj więcej

Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl