Reklama
Edyta Olszówka rozpoczęła czwarty rok współpracy z marką Bielenda

Edyta Olszówka zaufała pielęgnacji marki Bielenda trzy lata temu. Od tamtej pory piękna przyjaźń między lubianą i cenioną polską aktorką, a jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych wciąż się rozwija. Polki pokochały ten wyjątkowy duet. Dojrzałość i trwałość ich relacji spotyka się z wyjątkowo pozytywnymi reakcjami i opiniami kobiet – niezależnie od ich wieku, dążeń czy sposobów w jaki realizują się w życiu.

 

 

 

 

W pielęgnacji mojej skóry jestem bardzo wymagająca, a kosmetyki Bielenda potrafią spełnić potrzeby mojej skóry w stu procentach. Bardzo cenię sobie tę współpracę – w szczególności zaufanie, którym się darzymy. Trzy lata temu podjęliśmy wspólne wyzwanie. Stało się ono początkiem pięknych działań, które służą nie tylko podkreślaniu urody Polek, ale przede wszystkim wspieraniu ich pewności siebie, ambicji i życiowych dążeń. Jestem dumna, że razem z marką Bielenda mogę dzielić się z nimi swoim doświadczeniem – tak opisuje dziś współpracę z marką aktorka.

 

 

Z myślą o kolejnym roku aktywności, marka Bielenda zaprosiła do współpracy Marlenę Bielińską – fotografkę, która w sposób szczególny potrafi uchwycić kobiecą stronę emocji. W ten sposób powstały wyjątkowo intymne portrety Edyty Olszówki – kobiety prawdziwej i otwartej na doświadczanie świata. Niewalczącej z czasem, ale poszukującej sprzymierzeńców w podkreślaniu naturalnego piękna w każdym wieku. Zdjęcia będą wykorzystywane w najnowszej kampanii reklamowej marki.

 

 

Edyta Olszówka jest doceniana za swoje role teatralne, filmowe i telewizyjne. Cechują ją naturalny styl, wyrazistość, pozytywne nastawienie do nowych wyzwań oraz konsekwencja w realizacji zamierzonych celów. Dzięki tym cechom w najlepszy sposób uosabia wizerunek aktywnej, nowoczesnej Polki. Niebanalna uroda, silny charakter oraz inspirowanie swoimi dążeniami i osiągnięciami - to właśnie sprawia, że marka Bielenda już od trzech lat z sukcesem współpracuje z aktorką.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl