Reklama
Międzynarodowy pokaz sztuki fryzjerskiej ESTEL SHOW 2016

Najnowsze trendy w strzyżeniu i stylizacji, innowacyjne techniki fryzjerskie oraz pokaz mistrzów Akademii marki ESTEL Professional. To program na pierwszy weekend kwietnia. Międzynarodowy pokaz ESTEL SHOW i warsztaty Look&Learn odbędą się w dniach 2-3 kwietnia w Zakopanem w Hotelu Belvedere.

 

 

 

 

 

Marka ESTEL Professional zaprosiła do Polski mistrzów fryzjerstwa z Rosji i Niemiec. Na pokaz i warsztaty przyjadą światowej sławy styliści fryzur: Andrey Pulin, Elena Stepanowa i Ekaterina Savannikowa z Sankt Petersburga. Niemcy reprezentować będzie Chris Meineck, natomiast z Polski obecny będzie Kierownik Działu Szkoleń i główny stylista - Cezary Rosiński.

Głównym punktem programu podczas kwietniowego weekendu będzie ESTEL SHOW 2016, pokaz najnowszych kolekcji i trendów fryzjerstwa, zaprezentowanych przez stylistów z Akademii ESTEL z Sankt Petersburga. Kolekcja AMORE zostanie przygotowana przez Dyrektora Artystycznego marki ESTEL Professional – Andrey’a Pulina oraz światowej sławy stylistów i instruktorów z Akademii ESTEL. Na zakończenie pierwszego dnia stylistki marki zaprezentują trendy w strzyżeniu męskim.

 

 

Weekend w Zakopanem to także praktyczne zajęcia przygotowane przez mistrzów sztuki fryzjerskiej. To warsztaty Look&Learn podczas których światowej sławy styliści fryzur zdradzą tajniki nowoczesnej koloryzacji, strzyżenia oraz stylizacji włosów. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane innowacyjne techniki fryzjerskie oraz najnowsze trendy w strzyżeniu opracowane przez członków Akademii ESTEL Professional.

 

 

ESTEL Professional to marka specjalizująca się w produkcji kosmetyków profesjonalnych do włosów. W ofercie marki znalazło się kilka linii produktów przeznaczonych do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów, brwi i ciała. Unikalność marki ESTEL Professional wynika z faktu, że nie prowadzi ona sprzedaży detalicznej, a jej oferta skierowana jest głównie do profesjonalnych salonów fryzjerskich.





Komentarze
2016-03-19 10:22:16
~Ola W Pokaz na zdjęciu w artykule prezentuje się bardzo efektownie, to zapewne przedsmak tego co będzie można obejrzeć w Zakopanem.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl