Reklama
Jesienna edycja Targów BEAUTY FORUM

Targi BEAUTY FORUM to najważniejsza impreza dla profesjonalistów związanych z branżą beauty w Polsce, organizowana cyklicznie od 1997 roku. Wypracowana przez lata renoma wydarzenia, to zasługa precyzyjnie skomponowanej formuły łączącej w unikatowy sposób biznes, edukację i liczne atrakcje w kompleksowy program, który odpowiada na aktualne potrzeby profesjonalistów branży kosmetycznej na każdym etapie ich drogi zawodowej. 32. edycja targów odbędzie się 20-21 września w Warszawie przy ul. Modlińskiej 6 d.

 

 

Oferta targów usatysfakcjonuje zarówno doświadczonych specjalistów dynamicznie rozwijającego się segmentu beauty, właścicieli firm i gabinetów, jak i tych, którzy znajdują się na początku swojej życiowej przygody, jaką jest wejście w świat szeroko pojętej estetyki i pielęgnacji. Także studenci i uczniowie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę i zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, najświeższymi trendami i osiągnięciami naukowymi.

Targi BEAUTY FORUM to miejsce, w którym wiodące na polskim i międzynarodowym rynku marki kosmetyczne prezentują najwyższej klasy produkty i zabiegi – spektakularne nowości i bestsellery. To tu, co roku odbywają się premiery innowacyjnych rozwiązań technologicznych i recepturowych.

Targi oferują możliwość poznania innowacyjnych koncepcji, dają inspirujące kontakty międzyludzkie, moc doświadczeń i niekończące się możliwości poszerzania horyzontów.

Tegoroczną wiosenną edycję targów BEAUTY FORUM odwiedziło ponad 16 000 profesjonalistów. Na powierzchni blisko 12 500 m2 swoją ofertę i nowości zaprezentowało ponad 900 firm i marek. W seminariach uczestniczyło blisko 1200 osób.

 

 

Szczegółowe informacje o targach oraz zapisy można dokonać na stronie http://beauty-fairs.com.pl/

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl