Reklama
Edyta Olszówka rozpoczęła czwarty rok współpracy z marką Bielenda

Edyta Olszówka zaufała pielęgnacji marki Bielenda trzy lata temu. Od tamtej pory piękna przyjaźń między lubianą i cenioną polską aktorką, a jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych wciąż się rozwija. Polki pokochały ten wyjątkowy duet. Dojrzałość i trwałość ich relacji spotyka się z wyjątkowo pozytywnymi reakcjami i opiniami kobiet – niezależnie od ich wieku, dążeń czy sposobów w jaki realizują się w życiu.

 

 

 

 

W pielęgnacji mojej skóry jestem bardzo wymagająca, a kosmetyki Bielenda potrafią spełnić potrzeby mojej skóry w stu procentach. Bardzo cenię sobie tę współpracę – w szczególności zaufanie, którym się darzymy. Trzy lata temu podjęliśmy wspólne wyzwanie. Stało się ono początkiem pięknych działań, które służą nie tylko podkreślaniu urody Polek, ale przede wszystkim wspieraniu ich pewności siebie, ambicji i życiowych dążeń. Jestem dumna, że razem z marką Bielenda mogę dzielić się z nimi swoim doświadczeniem – tak opisuje dziś współpracę z marką aktorka.

 

 

Z myślą o kolejnym roku aktywności, marka Bielenda zaprosiła do współpracy Marlenę Bielińską – fotografkę, która w sposób szczególny potrafi uchwycić kobiecą stronę emocji. W ten sposób powstały wyjątkowo intymne portrety Edyty Olszówki – kobiety prawdziwej i otwartej na doświadczanie świata. Niewalczącej z czasem, ale poszukującej sprzymierzeńców w podkreślaniu naturalnego piękna w każdym wieku. Zdjęcia będą wykorzystywane w najnowszej kampanii reklamowej marki.

 

 

Edyta Olszówka jest doceniana za swoje role teatralne, filmowe i telewizyjne. Cechują ją naturalny styl, wyrazistość, pozytywne nastawienie do nowych wyzwań oraz konsekwencja w realizacji zamierzonych celów. Dzięki tym cechom w najlepszy sposób uosabia wizerunek aktywnej, nowoczesnej Polki. Niebanalna uroda, silny charakter oraz inspirowanie swoimi dążeniami i osiągnięciami - to właśnie sprawia, że marka Bielenda już od trzech lat z sukcesem współpracuje z aktorką.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl