Reklama
Edyta Olszówka rozpoczęła czwarty rok współpracy z marką Bielenda

Edyta Olszówka zaufała pielęgnacji marki Bielenda trzy lata temu. Od tamtej pory piękna przyjaźń między lubianą i cenioną polską aktorką, a jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych wciąż się rozwija. Polki pokochały ten wyjątkowy duet. Dojrzałość i trwałość ich relacji spotyka się z wyjątkowo pozytywnymi reakcjami i opiniami kobiet – niezależnie od ich wieku, dążeń czy sposobów w jaki realizują się w życiu.

 

 

 

 

W pielęgnacji mojej skóry jestem bardzo wymagająca, a kosmetyki Bielenda potrafią spełnić potrzeby mojej skóry w stu procentach. Bardzo cenię sobie tę współpracę – w szczególności zaufanie, którym się darzymy. Trzy lata temu podjęliśmy wspólne wyzwanie. Stało się ono początkiem pięknych działań, które służą nie tylko podkreślaniu urody Polek, ale przede wszystkim wspieraniu ich pewności siebie, ambicji i życiowych dążeń. Jestem dumna, że razem z marką Bielenda mogę dzielić się z nimi swoim doświadczeniem – tak opisuje dziś współpracę z marką aktorka.

 

 

Z myślą o kolejnym roku aktywności, marka Bielenda zaprosiła do współpracy Marlenę Bielińską – fotografkę, która w sposób szczególny potrafi uchwycić kobiecą stronę emocji. W ten sposób powstały wyjątkowo intymne portrety Edyty Olszówki – kobiety prawdziwej i otwartej na doświadczanie świata. Niewalczącej z czasem, ale poszukującej sprzymierzeńców w podkreślaniu naturalnego piękna w każdym wieku. Zdjęcia będą wykorzystywane w najnowszej kampanii reklamowej marki.

 

 

Edyta Olszówka jest doceniana za swoje role teatralne, filmowe i telewizyjne. Cechują ją naturalny styl, wyrazistość, pozytywne nastawienie do nowych wyzwań oraz konsekwencja w realizacji zamierzonych celów. Dzięki tym cechom w najlepszy sposób uosabia wizerunek aktywnej, nowoczesnej Polki. Niebanalna uroda, silny charakter oraz inspirowanie swoimi dążeniami i osiągnięciami - to właśnie sprawia, że marka Bielenda już od trzech lat z sukcesem współpracuje z aktorką.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MASKA HIALURONOWA
L’Biotica

Maska w postaci nasączonej tkaniny z kwasem hialuronowym. Intensywnie nawilża, nadaje uczucie świeżości i sprężystości, a także hamuje proces powstawania zmarszczek.

MASKA DO STÓP ZŁUSZCZAJĄCA
L’Biotica

Wypełniona jest aktywnie działającym płynem na bazie kwasów roślinnych. Maska skutecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek, odciski oraz zgrubienia skóry.

Wiadomości branżowe

Tematyka trychologii staje się coraz bardziej popularna, rośnie zainteresowanie zarówno wśród fryzjerów jak i kosmetologów tą dziedziną usług.  Przyczyną jest rosnąca ilość osób z problemami skóry głowy oraz coraz szersza i udoskonalona oferta przeciwdziałania tym problemom. Trycholog to zawód z przyszłością....
Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja. Tradycyjnie już wydarzenie będzie miało miejsce w warszawskim hotelu AirPort Okęcie. Temat wiodący tegorocznej edycji konferencji to - zarządzanie, motywowanie i...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Uniemożliwiają uprawianie sportu, nie pozwalają na naturalne karmienie niemowlaka, nie wyglądają naturalnie, a nawet trzeba je wymieniać co kilka lat – to tylko niektóre z „rewelacji”,...
Czytaj więcej

Dla Niego

Organizacja wieczoru kawalerskiego to nie lada wyzwanie dla przyjaciół przyszłego pana młodego. Tym bardziej, iż standardowe zabawa w klubie oraz śmieszne gadżety wywołują uśmiech tylko na...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Olimpijski rower Mai Włoszczowskiej z Rio zlicytowany na aukcji WOŚP za ponad 50 tys. zł. Najpierw dwa kółka, które towarzyszyły jej w 2016 r. w drodze po srebrny medal, sprzedano podczas styczniowej aukcji charytatywnej na Gali Mistrzów Sportu. Następnie rower został wystawiony na licytacji Wielkiej...Czytaj więcej

Motywacja, empatia, odpowiedzialność, odwaga i determinacja. To kluczowe cechy charakteryzujące silne kobiety. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez markę Vichy wśród liderek polskich organizacji działających w sferze pożytku publicznego. W ramach programu Vichy...Czytaj więcej

Pod koniec lutego odbędą się w Poznaniu Targi Mody Przedsiębiorcy z branży fashion spotykają się dwa razy w roku na Targach Mody Poznań – największym w kraju evencie dla sektora mody – aby poznać nowe trendy i zainwestować w towar, który będzie pożądany przez klientów. Wydarzenie odbywające...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl