Reklama
Polska firma odzieżowa podbija zachód

LPP, właściciel marki odzieżowej RESERVED, otwiera największy salon w swojej historii. Flagowy sklep w Stuttgarcie będzie mieć powierzchnię niemal 4 tys. mkw. To milowy krok w budowaniu pozycji marki na największym europejskim rynku odzieżowym, na którym RESERVED obecne jest już od roku. Inwestycja w rozpoznawalność marki w Niemczech zaplanowana jest na najbliższe 4 lata - w tym czasie LPP planuje także otworzyć salony flagowe w kilku innych krajach Europy Zachodniej.

 

 

 

Firma LPP, właściciel pięciu dobrze rozpoznawalnych marek odzieżowych tj. RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY, w 2014 roku zadebiutowała w Niemczech. Jest to największy w Europie i czwarty pod względem wielkości na świecie rynek odzieżowy. Obecność RESERVED u naszych zachodnich sąsiadów to pierwszy etap realizacji strategii rozwoju, która zakłada globalną ekspansję LPP. Firma w najbliższych latach planuje także otwarcia flagowych salonów w europejskich stolicach mody i rozważa między innymi takie lokalizacje jak Paryż, Mediolan czy Londyn. Obecnie jednak koncentruje się przede wszystkim na rynku niemieckim.

W naszej działalności w Niemczech kluczowe znaczenie ma zbudowanie rozpoznawalności marki. W pierwszym roku przeznaczyliśmy na ten cel prawie 4 mln euro, a w kolejnym nakłady na działania marketingowe będą podobnemówi Piotr Dyka, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za obecność RESERVED w Niemczech. Weszliśmy na dojrzały rynek, na którym od lat obecni są nasi globalni konkurenci, a klienci są przyzwyczajeni do szerokiego wyboru i mają wysokie wymagania. Otwarcie pierwszego salonu flagowego to dla nas niezwykle ważne wydarzenie – teraz jesteśmy widoczni przy najbardziej prestiżowej ulicy jednego z największych niemieckich miast. Samo zbudowanie silnej pozycji rynkowej w Niemczech to projekt zaplanowany na 4 lata. Do 2017 roku chcemy tam otworzyć około 30 sklepów RESERVED – dodaje.

Otwarcie salonu flagowego w Stuttgarcie to najbardziej spektakularne wydarzenie w tegorocznych planach inwestycyjnych firmy. W trzypiętrowym obiekcie o powierzchni 3,9 tys. mkw. zaprezentowano największą w historii marki kolekcję odzieży i akcesoriów – w sumie pod jednym dachem klienci RESERVED mają do wyboru 137 tys. produktów. W tym rekordowym pod wieloma względami sklepie zatrudnienie znajdzie ponad 80 osób.

 

 

 

 

Ze względu na specyfikę rynku niemieckiego, na którym popularne są zakupy w centrach miast, strategia ekspansji zakłada, że aż połowa salonów RESERVED powstanie w tym kraju poza centrami handlowymi. Od września 2014 roku firma uruchomiła w Niemczech 9 sklepów: 7 zlokalizowanych w centrach handlowych (m.in. w  Bremie i okolicach Dusseldorfu) i 2 przy ulicach handlowych: w Lipsku i Stuttgartarcie. Ten ostatni, otwarty w stolicy Badenii-Wirtembergii, zasługuje na miano pierwszego flagowego sklepu RESERVED w Niemczech. Do końca 2015 roku zaplanowano jeszcze otwarcia w nieco mniejszych ośrodkach – m.in. w Aachen i Mannheim, dzięki czemu sieć marki w tym kraju na koniec roku liczyć będzie 12 sklepów. W przyszłym roku produkty RESERVED dostępne będą natomiast w Hanowerze, Kolonii i Monachium, a na początku 2017 roku otwarty zostanie tzw. flagship w Berlinie.





Komentarze
2015-10-23 09:51:19
~NDKK W sumie to się nie dziwię, że marka Reserved tak się rozwinęła i jej nowy salon powstał w Niemczech, ponieważ w jej asortymencie znajdują się ubrania na każdą okazje i to w przystępnych cenach nawet bez rabatów jakie często można uzyskać z gazet typy Styl. =)
2015-10-08 09:13:59
~Ola W W takim razie dla mnie najatrakcyjniejsza jest marka MOHITO z oferty firmy LPP. Przyznam się, że nigdy bliżej nie interesowałam się marką RESERVED, ponieważ kojarzyła się mi bardzo z marką młodzieżową zawsze.
2015-10-02 13:53:39
~wiki2011 Brawo, miło czytać takie rzeczy bo w końcu dobrze, że polskie marki ma swoją wartość również za granicą. Lubię markę Reserved, choć Mohito jest mi bliższe :-)
2015-10-02 12:22:42
~Beatris20 Osobiście bardzo lubię Reserved, Croop, House i Mohito - ich ubrania są zawsze bardzo modne i nie ma co ukrywać , że głównie tam robię swoje zakupy. Trzymam kciuki za robienie kariery na zachodzie.
2015-09-30 09:13:11
~nikita2000 Marka Reserved przez 10 lat bardzo mocno się rozwinęła, co widać w sklepach i ich ilości. Teraz wychodzi na rynki zagraniczne. Powinniśmy się cieszyć bo w końcu to nasza polska marka.
2015-09-29 13:21:36
~Magdalena Jarkiewicz Chciałabym kiedyś wybrać się i zobaczyć tego giganta.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

EsthiCell PURE NATURE ANTI-AGING CREAM-SERUM / Krem-Serum odmładzający do twarzy i szyi

Preparat typu krem i serum 2 w 1.


EsthiCell MULTI-ACTIVE PEELING / Wielozadaniowy peeling naprawczy


Zawiera enzymy roślinne, kwas migdałowy, ekstrakty roślinne oraz korund.

Wiadomości branżowe

Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Targi BEAUTY FORUM to najważniejsza impreza dla profesjonalistów związanych z branżą beauty w Polsce, organizowana cyklicznie od 1997 roku. Wypracowana przez lata renoma wydarzenia, to zasługa precyzyjnie skomponowanej formuły łączącej w unikatowy sposób biznes, edukację i liczne atrakcje w kompleksowy program, który...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Obrzęki w czasie ciąży to nieodłączny problem przyszłych mam, szczególnie latem, kiedy temperatury sięgają 30°C. Często dotyczą kończyn dolnych i wiążą się z utrudnionym odpływem...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl