Reklama
Premiera nowego produktu z Agnieszką Maciąg w roli ambasadorki

Ciekawe pomysły rodzą się bardzo często w najmniej oczekiwanych momentach. Tak też jest w przypadku marki Clochee. Wiedza kosmetolog Justyny Szuszkiewicz, która od lat produkowła kosmetyki na własny użytek oraz biznesowe umiejętności Darii Prochenki, połączyło wspólną pasję dwóch przyjaciółek. Pomysł na wprowadzenie na rynek całkowicie nowej jakości eko kosmetyków zadebiutował w 2013 roku. Od tego czasu filozofia polskiej marki rozwijana jest konsekwentnie, czego odzwierciedleniem są nowe produkty, nowe rynki, a teraz również wyjątkowa ambasadorka.

 


Marka powstała z potrzeby powrotu do natury. Przyroda dała nam kawałek siebie, my chcemy przekazać ją dalej w postaci doskonałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała – podkreślają twórczynie marki Clochee. Oferta marki od chwili jej powstania nieustannie rozwija się, a teraz przyszedł czas na kolejną odsłonę nowego kosmetyku. Dnia 14 października 2015  roku w warszawskiej bio restauracji LIF odbyła się premiera serum odżywczo-odmładzającego. Gościem specjalnym spotkania była jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek – Agnieszka Maciąg, która została ambasadorką marki Clochee.

 

 

Agnieszka  swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee - simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą - dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe,  że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką.  Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem -  tak opisują współpracę z ambasadorką twórczynie marki, Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.

Cloche –  oznacza po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków. Marka CLOCHEE została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło ”Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.

Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety. Agnieszka Maciąg  nie ukrywa, że to właśnie jeden z powodów, dla których przyjęła rolę ambasadorki.

 

 

Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu zetknęłam się z kosmetykami Clochee poczułam, że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha –  opisuje Agnieszka Maciąg i dodaje: Cieszę się także, że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.

 

 

Podczas śniadania prasowego miała również miejsce premiera nowego serum odżywczo-odmładzającego na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.

 

 

Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również obecne na spotkaniu:  Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.




Komentarze
2015-10-25 21:10:55
~Beatris20 Ja również uwielbiam tą markę, jest cudowna i bardzo odpowiada mojej skórze:)
2015-10-23 10:35:35
~wiki2011 Zazdroszczę redakcji, że ma możliwość uczestniczenia w takich fajnych wydarzeniach. Niestety ze względu na charakter mojej pracy nie do końca mam taką możliwość, choć bardzo bym chciała. Może pora coś zmienić ;-)

Jeśli chodzi o markę Clochee to bardzo podoba się mi. Design i skład (znam się na INCI) są bardzo starannie dopracowane. Fajnie, że to nasza rodzima marka i życzę dalszych sukcesów.
2015-10-23 09:41:06
~ZdrowaiPiękna Markę Clochee znam, ponieważ od dłuższego czasu używam serum silnie nawilżające i kremu na dzień, które są wybawieniem dla mojej suchej skóry. Ta marka fascynuje mnie od samego początku, ponieważ jest doskonałym przykładem na to, że w świecie konsumpcjonizmu, nastawionym na zysk i masową produkcję, są również osoby, dla których zdrowie i natura są na pierwszym miejscu. Obie panie, założycielki Clochee, udowodniły, że z miłości do natury może powstać niesamowita linia naturalnych kosmetyków, pięknych wizualnie i edukujących kobiety. Mało kto wie, że do każdego kosmetyku jest dołączona karteczka z wykazem najbardziej szkodliwych dodatków w kosmetykach. Dzięki takiemu drobiazgowi możemy stać się świadomymi konsumentami, którzy będą wybierali to co jest najzdrowsze dla naszego ciała. Wybór Agnieszki Maciąg na Ambsadorkę Clochee to strzał w dziesiątkę, ponieważ jej naturalne piękno, bez usilnej walki z upływającym czasem, świetnie oddaje charakter i idee Clochee. Życzę marce samych sukcesów i dalszego rozwoju, co się przełoży na jeszcze bogatszą ofertę kosmetyków. :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Po wakacjach najczęściej wraca się wypoczętym i zrelaksowanym, ale może też przydarzyć się nam nieprzyjemna pamiątka – infekcja intymna, która zburzy całą radość z urlopu. Niestety,...
Czytaj więcej

Dla Niego

Korzystanie z zabiegów medycyny estetycznej przez mężczyzn nie jest już w Polsce tematem tabu. Coraz więcej panów chce wyglądać młodziej i lepiej czuć się we własnej skórze. Z jakich...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Pobiegli wspólnie dla podopiecznych domów dziecka 13 października 2018 r. odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wyjątkowe wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny....Czytaj więcej

Wyjątkowa lekcja WF-u w Poznaniu dzięki Always i Fundacji Otylii Ruch, to zdrowie – o prawdziwości tego powiedzenia mogły się przekonać uczennice z Wielkopolski, które 12 października 2018 r. wzięły udział w niezwykłej lekcji wychowania fizycznego. Młode Wielkopolanki  ćwiczyły pod okiem polskich...Czytaj więcej

Targi Mody Poznań Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań, a tym samym największych w Polsce targów dla branży fashion o charakterze kontraktacyjnym. Przypadający na ostatnie dni wakacji termin targów, upłynął pod znakiem umów handlowych, prezentacji trendów na najbliższe sezony...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl