Reklama
Kampania i relaunch marki Soraya

Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Obecnie działania związane z tymi aktywnościami realizowane są w prasie oraz internecie. Ich celem jest odświeżenie wizerunku marki, któremu towarzyszy promocja linii. Jednocześnie przypominamy, że marka Soraya istnieje od 1984 roku czyli już ponad 30 lat.

 

 

 


Początek wiosny to moment sprzyjający rozpoczęciu działań komunikacyjnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Nowa kampania marki Soraya przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej  skóry” związana jest z relaunchem marki. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya LIFTENSIVE, opracowanej według konceptu Lifting od fundamentów, znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych tj. 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Formuła kremów Soraya LIFTENSIVE została wzbogacona w unikalne składniki aktywne. Ponadto, każdy z kosmetyków zawiera dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

 

 

Advertoriale produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych. Akcja obejmuje także działania displayowe na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet). W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja br.

 





Komentarze
2016-05-13 22:03:11
~Beatris20 Fajnie, że Soraya sie przypoimina , bo przy natloku nowości na rynku na pewno nie jedna kobieta mogła zapomniejo tych naprawdę dobrych i atrakcyjnych cenowo kremach przeciwzmarszczkowych. Moja mama zasze jest zadowolona , gdy daję jej w prezencie właśnie Soraye:).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji targów LOOK i beauty VISION 2020. Największe wydarzenie dla branży profesjonalistów w Polsce, odbędzie się w dniach 4-5 kwietnia 2020, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To wyjątkowa edycja, ponieważ organizator świętować będzie jubileuszową, 20. edycję. Z...
Celem kongresu jest zapoznanie uczestników z problematyką leczenia i pielęgnacji skóry problematycznej, a także przyczyn zewnętrznych i wewnętrznych tych problemów. Tegoroczna edycja kongresu obejmuje interdyscyplinarną wiedzę z zakresu kosmetologii, zdrowia, psychologii. W programie znajdą się wykłady, podczas których...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Co łączy takie zawody jak kosmetyczka, fryzjerka, lekarz, pielęgniarka, kucharz, kelner czy nauczyciel? Osoby, które je wykonują przez większość czasu w pracy chodzą lub stoją. Długie...
Czytaj więcej

Dla Niego

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl