Reklama
Teraz Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

Nowa nazwa przyjęta przez Nadzwyczajne Ogólne Zgromadzenie Polskiego Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości została wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st.  Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Obecnie Stowarzyszenie funkcjonuje już pod nazwą Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (Polish Association of Cosmetic and Detergent Industry). Stowarzyszenie będzie posługiwało się także skrótem PSPKD oraz nowym logotypem.

 

 


Decyzję o zmianie nazwy podjęliśmy w związku z dynamicznym rozwojem Stowarzyszenia. Stajemy się reprezentacją już nie tylko producentów lecz szeroko pojętego przemysłu kosmetycznego i detergentowego. Stowarzyszenie rośnie, bo coraz więcej firm rozumie, że działanie w grupie branżowej jest bardziej skuteczne niż działanie jako indywidualna firma – wyjaśnia Hanna Jabłońska, Przewodnicząca Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. W ostatnich latach  dołączają do nas, oprócz producentów kosmetyków i detergentów także dystrybutorzy, dostawcy surowców i inne firmy w łańcuchu dostaw w ramach branż, zwiększając naszą reprezentatywność – dodaje.

Stowarzyszenie obecnie zrzesza:

• firmy o zróżnicowanym profilu działania: producentów, dystrybutorów, importerów kosmetyków i detergentów, a także dostawców surowców i inne firmy działające w branży, np. świadczące usługi (laboratoria);

• firmy o zróżnicowanej wielkości – małe i średnie, a także duże przedsiębiorstwa, przy czym małe i średnie firmy stanowią zdecydowaną przewagę liczebną;

• firmy o zróżnicowanej strukturze kapitału: rdzennie polskie oraz firmy z kapitałem zagranicznym.

 

W związku z rozwojem Stowarzyszenia oraz rozszerzeniem działalności w zakresie aerozoli, Europejska Federacja Aerozolowa (FEA) przyjęła Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jako polską reprezentację do swoich struktur. Formalne członkostwo Stowarzyszenia rozpoczęło się 1 stycznia 2016 roku.

To bardzo dobra informacja dla wszystkich działających w Polsce producentów aerozoli. Ta przynależność oznacza dla Stowarzyszenia bezpośredni dostęp do europejskiej informacji – tę wiedzę przekazujemy naszym członkom. Zachęcamy ich także do uczestnictwa w konsultacjach oraz przekazywania opinii na temat ważnych dla branży aktów prawnych. W ten sposób stanowisko polskiej branży aerozolowej dociera do FEA, a za jej pośrednictwem - do Komisji Europejskiej. To oznacza, że  możemy wpływać na kształt prawa i jego zmiany. W tym celu w strukturze Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego powołana została Grupa Robocza ds. Aerozoli – informuje Hanna Jabłońska.

 

 

O Stowarzyszeniu

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego działa od roku 1992. Do kwietnia roku 2016 jako Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości. Członkowie Stowarzyszenia to uznani producenci i dystrybutorzy, a także sieci handlowe, dostawcy surowców oraz inne firmy współpracujące z branżami kosmetyczną i detergentową. Dzięki przynależności do Stowarzyszenia zyskali realny wpływ na funkcjonowanie branży kosmetycznej  i środków czystości – w Polsce i Unii Europejskiej.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest członkiem międzynarodowych organizacji branżowych: Cosmetics Europe,  Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości (The International Association for Soaps, Detergents and  Maintenance Products) A.I.S.E. oraz Europejskiej Federacji Aerozolowej (European Aerosol Federation) FEA.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego jest jedyną organizacją w Polsce działającą w oparciu o synergię przemysłu kosmetycznego i środków czystości. Reprezentuje ponad 300 marek kosmetycznych i detergentowych. W firmach członków Stowarzyszenia pracuje około 100 tys. pracowników. Jego głos dociera tam, gdzie zapadają najważniejsze decyzje legislacyjne i gospodarcze dla przemysłu kosmetycznego oraz detergentowego.

Członkostwo w Stowarzyszeniu gwarantuje  dostęp do aktualnej wiedzy eksperckiej, pomoc w sytuacjach kryzysowych, wsparcie w obliczu nieuzasadnionych ograniczeń, a także atrakcyjne warunki udziału w branżowych konferencjach i szkoleniach. Więcej informacji na stronie www.kosmetyki-detergenty.pl





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl