Reklama
Kampania i relaunch marki Soraya

Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Obecnie działania związane z tymi aktywnościami realizowane są w prasie oraz internecie. Ich celem jest odświeżenie wizerunku marki, któremu towarzyszy promocja linii. Jednocześnie przypominamy, że marka Soraya istnieje od 1984 roku czyli już ponad 30 lat.

 

 

 


Początek wiosny to moment sprzyjający rozpoczęciu działań komunikacyjnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Nowa kampania marki Soraya przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej  skóry” związana jest z relaunchem marki. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya LIFTENSIVE, opracowanej według konceptu Lifting od fundamentów, znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych tj. 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Formuła kremów Soraya LIFTENSIVE została wzbogacona w unikalne składniki aktywne. Ponadto, każdy z kosmetyków zawiera dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

 

 

Advertoriale produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych. Akcja obejmuje także działania displayowe na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet). W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja br.

 





Komentarze
2016-05-13 22:03:11
~Beatris20 Fajnie, że Soraya sie przypoimina , bo przy natloku nowości na rynku na pewno nie jedna kobieta mogła zapomniejo tych naprawdę dobrych i atrakcyjnych cenowo kremach przeciwzmarszczkowych. Moja mama zasze jest zadowolona , gdy daję jej w prezencie właśnie Soraye:).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl