Ciekawe pomysły rodzą się bardzo często w najmniej oczekiwanych momentach. Tak też jest w przypadku marki Clochee. Wiedza kosmetolog Justyny Szuszkiewicz, która od lat produkowła kosmetyki na własny użytek oraz biznesowe umiejętności Darii Prochenki, połączyło wspólną pasję dwóch przyjaciółek. Pomysł na wprowadzenie na rynek całkowicie nowej jakości eko kosmetyków zadebiutował w 2013 roku. Od tego czasu filozofia polskiej marki rozwijana jest konsekwentnie, czego odzwierciedleniem są nowe produkty, nowe rynki, a teraz również wyjątkowa ambasadorka.
Marka powstała z potrzeby powrotu do natury. Przyroda dała nam kawałek siebie, my chcemy przekazać ją dalej w postaci doskonałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała – podkreślają twórczynie marki Clochee. Oferta marki od chwili jej powstania nieustannie rozwija się, a teraz przyszedł czas na kolejną odsłonę nowego kosmetyku. Dnia 14 października 2015 roku w warszawskiej bio restauracji LIF odbyła się premiera serum odżywczo-odmładzającego. Gościem specjalnym spotkania była jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek – Agnieszka Maciąg, która została ambasadorką marki Clochee.
Agnieszka swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee - simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą - dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe, że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką. Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem - tak opisują współpracę z ambasadorką twórczynie marki, Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.
Cloche – oznacza po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków. Marka CLOCHEE została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło ”Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.
Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety. Agnieszka Maciąg nie ukrywa, że to właśnie jeden z powodów, dla których przyjęła rolę ambasadorki.
Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu zetknęłam się z kosmetykami Clochee poczułam, że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha – opisuje Agnieszka Maciąg i dodaje: Cieszę się także, że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.
Podczas śniadania prasowego miała również miejsce premiera nowego serum odżywczo-odmładzającego na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.
Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również obecne na spotkaniu: Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.
Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!
ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU
Pojemność:
200 ml
Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO
Pojemność:
3,5 ml