Reklama
Pielęgnacja kosmetologiczna pacjenta onkologicznego

Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania, ścisłej współpracy z lekarzami i ogromnego zaangażowania.

 

 

 


Powstaje coraz więcej gabinetów, które świadczą usługi specjalistycznej opieki kosmetologicznej nad osobami cierpiącymi na choroby nowotworowe. Salony, które dotychczas nie posiadały w ofercie tego rodzaju usług, powinny rozważyć, jak zaspokoić potrzeby osób - szczególnie kobiet - walczących z rakiem. Wydział Nauk o Zdrowiu Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie zaprasza dnia 14 marca 2019 r. na konferencję naukową "Pielęgnacja kosmetologiczna pacjenta onkologicznego".

 

Cel konferencji:

Przestawienie zadań stojących przed kosmetologami w odniesieniu do pielęgnacji pacjenta onkologicznego.

 

Podczas konferencji poruszone zostaną następujące zagadnienia:

• kosmetologia onkologiczną i medycyna estetyczna (makijaż i mikropigmentacja medyczna, zabiegi trychologiczne i  podologiczne),

• rekonstrukcja piersi po mastektomii,

• fizjoterapia pacjentów onkologicznych (masaż relaksacyjny i  limfatyczny),

• wpływ leków onkologicznych (chemioterapii) na skórę,

• farmakoterapia, żywienie i dieta pacjentów onkologicznych,

• aspekty psychologiczne w przebiegu leczenia onkologicznego.

 

 

Zgłoszenia:

Przyjmowanie zgłoszeń od prelegentów (wraz z abstraktami) do 31 stycznia 2019 r.
Zgłaszanie chęci uczestnictwa biernego w konferencji do 8 marca 2019 r.

 

Organizator i miejsce:

Wydział Nauk o Zdrowiu
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18
02-366 Warszawa

 

Szczegóły i formularz dostępne na:

https://wsiiz.pl/wydarzenia/konferencje-naukowe

 

Kontakt:

nauka@wsiiz.pl
tel. (22) 662 24 26






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl