Premiera nowego produktu z Agnieszką Maciąg w roli ambasadorki

Ciekawe pomysły rodzą się bardzo często w najmniej oczekiwanych momentach. Tak też jest w przypadku marki Clochee. Wiedza kosmetolog Justyny Szuszkiewicz, która od lat produkowła kosmetyki na własny użytek oraz biznesowe umiejętności Darii Prochenki, połączyło wspólną pasję dwóch przyjaciółek. Pomysł na wprowadzenie na rynek całkowicie nowej jakości eko kosmetyków zadebiutował w 2013 roku. Od tego czasu filozofia polskiej marki rozwijana jest konsekwentnie, czego odzwierciedleniem są nowe produkty, nowe rynki, a teraz również wyjątkowa ambasadorka.

 


Marka powstała z potrzeby powrotu do natury. Przyroda dała nam kawałek siebie, my chcemy przekazać ją dalej w postaci doskonałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała – podkreślają twórczynie marki Clochee. Oferta marki od chwili jej powstania nieustannie rozwija się, a teraz przyszedł czas na kolejną odsłonę nowego kosmetyku. Dnia 14 października 2015  roku w warszawskiej bio restauracji LIF odbyła się premiera serum odżywczo-odmładzającego. Gościem specjalnym spotkania była jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek – Agnieszka Maciąg, która została ambasadorką marki Clochee.

 

 

Agnieszka  swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee - simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą - dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe,  że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką.  Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem -  tak opisują współpracę z ambasadorką twórczynie marki, Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.

Cloche –  oznacza po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków. Marka CLOCHEE została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło ”Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.

Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety. Agnieszka Maciąg  nie ukrywa, że to właśnie jeden z powodów, dla których przyjęła rolę ambasadorki.

 

 

Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu zetknęłam się z kosmetykami Clochee poczułam, że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha –  opisuje Agnieszka Maciąg i dodaje: Cieszę się także, że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.

 

 

Podczas śniadania prasowego miała również miejsce premiera nowego serum odżywczo-odmładzającego na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.

 

 

Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również obecne na spotkaniu:  Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.




Komentarze
2015-10-25 21:10:55
~Beatris20 Ja również uwielbiam tą markę, jest cudowna i bardzo odpowiada mojej skórze:)
2015-10-23 10:35:35
~wiki2011 Zazdroszczę redakcji, że ma możliwość uczestniczenia w takich fajnych wydarzeniach. Niestety ze względu na charakter mojej pracy nie do końca mam taką możliwość, choć bardzo bym chciała. Może pora coś zmienić ;-)

Jeśli chodzi o markę Clochee to bardzo podoba się mi. Design i skład (znam się na INCI) są bardzo starannie dopracowane. Fajnie, że to nasza rodzima marka i życzę dalszych sukcesów.
2015-10-23 09:41:06
~ZdrowaiPiękna Markę Clochee znam, ponieważ od dłuższego czasu używam serum silnie nawilżające i kremu na dzień, które są wybawieniem dla mojej suchej skóry. Ta marka fascynuje mnie od samego początku, ponieważ jest doskonałym przykładem na to, że w świecie konsumpcjonizmu, nastawionym na zysk i masową produkcję, są również osoby, dla których zdrowie i natura są na pierwszym miejscu. Obie panie, założycielki Clochee, udowodniły, że z miłości do natury może powstać niesamowita linia naturalnych kosmetyków, pięknych wizualnie i edukujących kobiety. Mało kto wie, że do każdego kosmetyku jest dołączona karteczka z wykazem najbardziej szkodliwych dodatków w kosmetykach. Dzięki takiemu drobiazgowi możemy stać się świadomymi konsumentami, którzy będą wybierali to co jest najzdrowsze dla naszego ciała. Wybór Agnieszki Maciąg na Ambsadorkę Clochee to strzał w dziesiątkę, ponieważ jej naturalne piękno, bez usilnej walki z upływającym czasem, świetnie oddaje charakter i idee Clochee. Życzę marce samych sukcesów i dalszego rozwoju, co się przełoży na jeszcze bogatszą ofertę kosmetyków. :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl