Reklama
Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA
W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy tatuażystów. Teraz do profesjonalistów z branży hair & beauty można umawiać się w dowolnym miejscu i czasie.


Kilka miesięcy po debiucie portalu Moment.pl, powstała aplikacja mobilna, w której użytkownicy mogą wybierać spośród 200 tysięcy usług, dostępnych w 1000 najlepszych salonach kosmetycznych, fryzjerskich i SPA. Korzystanie z aplikacji jest niezwykle proste i pozwala zaoszczędzić czas poświęcany dotąd na wertowanie kalendarza i rozmowy telefoniczne. Dodatkowo, dzięki synchronizacji z najpopularniejszym na rynku oprogramowaniem dla salonów - Versum, Moment.pl zapewnia możliwość rezerwacji w czasie rzeczywistym. W kwietniu br. roku podczas 35. Międzynarodowych Targów Kosmetologicznych LNE w Krakowie - Moment.pl został nagrodzony tytułem “Innowacja LNE”.



Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal
To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani, publikująca m.in. we włoskim i brytyjskim Vogue’u oraz tajlandzkim L'Officiel. W ekipie znalazła się również make-upistka od kilku sezonów związana z marką - Vika May oraz Emil Zed - jeden z topowych w Polsce stylistów fryzur.

Tworząc kolekcję i szukając nowych rozwiązań projektantka Dalii - Maja Madej, zainspirowała się kobietami ze świata fotografii, projektując kolekcję nawiązującą do ich artystycznych wizji. Wyjście poza kanon tradycyjnych trendów pozwoliło jej na odważne zderzenie kolorów i wzorów, a szeroki wybór rozmiarów oraz fasonów jest odpowiedzią na potrzeby kobiet w różnym wieku, o różnej figurze. Tą filozofią marka kieruje się od początku swojego powstania.



Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych
W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital.

Artystka, z którą marka Semilac podjęła współpracę to perfekcjonistka pod każdym względem. Jej muzyka, koncerty i stroje są zawsze odpowiednio przemyślane i przygotowane. Dlatego Margaret od zawsze współpracuje z profesjonalistami. Do tego grona niedawno dołączył Semilac. Wysoka jakość produktów i świadczonych usług zawsze stanowiły dla nas wartości kluczowe, którymi kierujemy się w naszych działaniach – skomentowała współpracę z wokalistką Joanna Mączka, Dyrektor Marketingu marki Semilac.



Ruszył konkurs Podwórko Talentów
Twoje dziecko jest pełne nieposkromionej energii i uwielbia grać w piłkę? A może pięknie maluje, rysuje lub śpiewa? Fascynuje je świat geografii albo eksperymentów? Z pewnością drzemie w nim talent, który warto wspierać już od najmłodszych lat, dlatego 13 marca ruszyła kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. W tym roku marka postawiła na odkrywanie i rozwój niezwykłych umiejętności: artystycznych, sportowych i naukowych. Pomogą w tym wyjątkowe, specjalnie zaprojektowane place zabaw, które ponownie będzie można wygrać w ogólnopolskiej rywalizacji. Ambasadorami projektu zostali: piosenkarka Natalia Kukulska i sportowiec Mateusz Kusznierewicz. Od strony merytorycznej projekt będzie wspierać niezależny ekspert, psycholog dziecięcy dr Aleksandra Piotrowska.

Jak wygrać Podwórko Talentów NIVEA ?

Od 13 marca br. każda szkoła podstawowa, gmina, spółdzielnia i wspólnota mieszkaniowa ma szansę na wygranie Podwórka Talentów NIVEA na swoim terenie. Aby wziąć udział w programie należy zgłosić swoją lokalizację, a następnie przesłać krótki film video, który w dowolnej formie pokaże jakie talenty mają dzieci. Zgłaszać można grupy liczące dwie lub więcej osób, które mogą zademonstrować na filmie każdy dowolny talent. Zgłoszenia są przyjmowane od 13 marca do 7 maja 2017. Następnie 17 maja na specjalnej, dedykowanej stronie podworko.nivea.pl zostaną zamieszczone wybrane przez jury najciekawsze filmy, spełniające kryteria regulaminowe (wyłonionych zostanie 100 lub więcej filmów, jednak nie więcej niż 200). W głosowaniu internautów zostanie wyłonionych 20 zwycięskich lokalizacji.

Głosowanie na filmy video na stronie potrwa od 18 maja do 21 czerwca 2017. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone na stronie w dniu 22 czerwca. Pierwsze Podwórka Talentów NIVEA przy zwycięskich lokalizacjach, zostaną oddane do użytku już na początku jesieni 2017.



Bezpłatne konsultacje makijażowe w drogeriach Natura
Sieć drogerii zaprasza klientki na dwa wyjątkowe weekendy kosmetycznych inspiracji w dniach 17-26 marca. W 280 placówkach na terenie całej Polski odbędą się bezpłatne spotkania z ekspertami ds. wizażu, które pomogą w wyborze odpowiednich kosmetyków.

Indywidualne konsultacje pomogą w doborze odpowiednich kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych, dostosowanych do każdego typu urody. Doradcy piękna podpowiedzą m. in.  jak dobrać odpowiedni podkład i kolor szminki do rodzaju cery, zdradzą tajniki konturowania twarzy, aktualne trendy makijażowe i inspiracje do wiosennych stylizacji. Na uczestników wydarzenia czekać będzie również szeroki wybór kosmetyków w promocyjnych cenach. Od 16 do 29 marca wszystkie  produkty makijażowe zostaną objęte zniżką sięgającą nawet do  -40%. Promocje obowiązywać będą we wszystkich drogeriach Natura i dotyczą wszystkich 17 marek makijażowych dostępnych w drogeriach Natura.



Padł rekord eksportu kosmetyków - 602 tys. ton
Z najnowszych danych GUS wynika, że w 2016 r. eksport kosmetyków z Polski odnotował wzrost o 16 procent (ujęcie PLN), a branża sprzedała za granicą prawie 602 tys. ton produktów. Co ważne, według ekspertów Banku Zachodniego WBK, impet eksportowi kosmetyków nadają obecnie nie oddziały zagranicznych koncernów, ale firmy, które powstały i działają w naszym kraju. W przyszłości ten trend będzie jeszcze wyraźniejszy. Polskie kosmetyki nie mają żadnych kompleksów. W ostatnich pięciu latach eksport polskich kosmetyków wyrażony w tonach rósł o średnio 7,4 procent rocznie.

 

Największym rynkiem zagranicznym dla polskich kosmetyków jest Wielka Brytania. Zaraz za nią na podium znalazły się Niemcy i Rosja. Niestety, eksport do tego ostatniego kraju, jak też na inne rynki wschodnie, w ostatnich latach mocno wyhamował. Przykładowo, Ukraina ma 3-proc. udział w eksporcie kosmetyków, podczas gdy jeszcze w 2010r. było to 7,4proc. W tym czasie eksport polskich kosmetyków do tego kraju zmniejszył się tonażowo aż o ok. 40 procent. Mniejsza obecność na Wschodzie to oczywiście pewna strata dla sektora, ale spadki na wschodzie są z nadwyżką rekompensowane wzrostami eksportu do krajów Europy Zachodniej. Szczególnie dynamicznie rośnie sprzedaż w  Niemczech, Francji, Włoszech, krajach Beeluxu czy w Danii.



Seria olejków Oils of Nature Eveline Cosmetics z nagrodą „Najlepsze dla Urody”
Podczas drugiej gali rozdania nagród magazynu dla kobiet Uroda Życia, zostały wręczone nagrody "Najlepsze dla Urody”. Jury, w skład którego, weszły specjalistki z dziedziny kosmetologii, dermatologii oraz gwiazdy show-biznesu tj. Katarzyna Herman, Joanna Kulig, Danuta Stenka, wyróżniło 20 najlepszych kosmetyków minionego roku. Jury oceniało kosmetyki do twarzy, ciała, włosów i makijażu z różnych półek cenowych zwracając szczególną uwagę na skuteczność działania, przyjemność stosowania, innowacyjność i estetyczny wygląd opakowań.

Luksusowe  suche olejki do ciała i  twarzy z serii Oils of Nature Eveline Cosmetics otrzymały nagrodę "Najlepsze dla Urody” magazynu Uroda Życia.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Olejek do kąpieli i pod prysznic Buriti
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: sucha i normalna
działanie: idealnie miękka i zregenerowana, odżywiona i nawilżona skóra

Masło do ciała Lawenda z mleczkiem waniliowym
Farmona HERBAL CARE

obszar: ciało
rodzaj skóry: każdy rodzaj
działanie: zregenerowana i pozbawiona uczucia suchości skóra

Wiadomości branżowe

Jak każdego roku targi BEAUTY FORUM & SPA otwierają branżowy sezon jesienno-zimowy. Jest to wydarzenie o charakterze biznesowym i edukacyjnym, skierowane do wszystkich osób związanych zawodowo z kosmetyką. Podczas każdej edycji tych targów, wiodące na polskim i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne prezentują swoje...
Listopad do bardzo dobry moment dla osób z branży usług beauty, pod względem możliwości pogłębiania wiedzy oraz pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych. Wrzesień i październik to miesiące powrotu klienta z urlopu, a więc to czas na przygotowanie się do jego powitania i stworzenia ciekawej dedykowanej oferty. W...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Słońce przyśpiesza starzenie się skóry, a jego nadmiar może być niebezpieczny dla zdrowia. Jednak większość z nas wciąż lubi opaleniznę i nie potrafi odmówić sobie beztroskiego...
Czytaj więcej

Dla Niego

Modne buty i dobrze skrojony garnitur to nie wszystko. Przy pierwszym spotkaniu uwaga kobiet w bardzo dużym stopniu skupia się również na męskich dłoniach. Nawet najlepiej ubrany mężczyzna...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Debiut aplikacji do rezerwacji wizyt w salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych i SPA W Appstore i Google Play zadebiutowała aplikacja portalu Moment.pl. Pozwala ona rezerwować wizyty w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i SPA, a także u fizjoterapeutów, dietetyków, trenerów personalnych czy...Czytaj więcej

Dalia przedłuża współpracę z modelką Olą Kowal To już kolejny sezon współpracy marki Dalia z modelką Olą Kowal z agencji Model Plus. Tym razem tłem do powstania kampanii strojów kąpielowych stały się malownicze plaże Grecji. Za obiektywem stanęła autorka klimatycznych zdjęć Antonina Dolani,...Czytaj więcej

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Semilac w mediach masowych W kampanii wykorzystano wizerunek nowej ambasadorki, wokalistki Margaret. Spot z jej udziałem można było zobaczyć w telewizji. Strategię dla marki Semilac przygotowała agencja Grandes Kochonos Digital. Artystka, z którą marka Semilac...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2017 COSMED Consulting / serwisuroda.pl