Reklama
Cafe News

Paweł Ochman, autor bloga Weganon, wydaje książkę „Pyszności z roślin”
Pasjonat zielonej, wegańskiej kuchni, przyjaciel chlorelli i ambasador Purella Food - Paweł Ochman z bloga Weganon – wydaje swoją pierwszą książkę kucharską „Pyszności z roślin”. To pozycja, która koniecznie musi znaleźć się na półce każdego smakosza, pełna nowatorskich przepisów na wegańskie słodkości. Ciasta, tarty, lody, sorbety i słodkie śniadania to tylko niektóre z nich. Oparte na roślinnych składnikach z dodatkiem superfoods zawierają witaminy, minerały i przeciwutleniacze, dostarczają energii i odżywiają organizm.


Książka „Pyszności z roślin” dostępna jest już online. Na półkach w księgarniach EMPIK pojawi się od 11 października br.



„Let’s talk aboutgarbage”, czyli design na rzecz ekologii
Świadome zarządzanie i gospodarowanie odpadami to obecnie jedna z najważniejszych kwestii poruszanych na wielu płaszczyznach życia, także w architekturze. O tym, że ekologia idzie w parze z projektowaniem przekonują twórcy wystawy „Let’s talk aboutgarbage”, Hugon Kowalski i Marcin Szczelina. Wraz z IKEA, mecenasem projektu, poruszyli temat odpadów, pokazując, jak architektura może się przyczynić do ich redukcji. Tym razem projekt, w nowej odsłonie, zostanie zaprezentowany w październiku podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival.

„Porozmawiajmy o śmieciach” to projekt, który reprezentował Polskę na głównej wystawie 15. Międzynarodowego Biennale Architektury w Wenecji. W kwietniu – w zmienionej formie – instalacja znajdowała się przez kilka dni w Parlamencie Europejskim w Brukseli, natomiast w maju można było ją oglądać podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. W lipcu autorzy wraz z projektem gościli również na Gdynia Design Days. Imponująca instalacja z Wenecji została stworzona z materiałów, które mogą być poddane recyklingowi – np. butelki PET, aluminiowe puszki, pocięte tkaniny sprasowane, tekturowe kartony.



Polskie vlogerki na The Master Class w Nowym Jorku z Kim Kardashian
Mario Dedivanovic - jeden z najbardziej wpływowych makijażystów na świecie, oraz Kim Kardashian West - najczęściej fotografowana ikona piękna, poprowadzili w Nowym Jorku warsztaty The Master Class z zakresu kreowania wizerunku w sieci. Podczas kilkugodzinnego spotkania zdradzili gościom sekretne techniki wykonywania make-up’u gwiazd i omówili najnowsze trendy w makijażu. Udzielili też porad z zakresu budowania wizerunku, działań marketingowych związanych z kreowaniem marki osobistej oraz opowiedzieli o sukcesie wspólnej, kilkuletniej współpracy. Makijażysta pokazał polecane przez siebie akcesoria do pielęgnacji twarzy, wśród których znajdował się polski produkt – innowacyjna rękawiczka do demakijażu wyłącznie za pomocą wody GLOV. Światowej sławy makijażysta już kolejny raz podjął bliską współpracę z naszą polską marką. Mario jest fanem GLOV i chętnie prezentuje działanie rękawiczek. W trakcie poprzedniej edycji The Master Class, która odbyła się w Dubaju, Mario demonstrował działanie innowacyjnej metody demakijażu przy użyciu GLOV na samej Kim Kardashian.

Na specjalne zaproszenie producenta marki GLOV, w wydarzeniu wzięły udział dwie polskie influencerki. W warsztatach miała okazję uczestniczyć Angelika Mucha, jedna z najbardziej znanych polskich vlogerek z kanału littlemooonster96, a także Ola Nowak, współzałożycielka i prowadząca popularny kanał na YouTube – BEKSY.



Polacy coraz częściej doceniają lokalne rzemiosło
Artystyczna ceramika, ręcznie barwione obrusy czy ozdabiane unikatowymi intarsjami stoły. W polskich domach coraz częściej możemy spotkać przedmioty wykonane tradycyjnymi metodami rzemieślniczymi. Dlaczego? W dobie nachalnego konsumpcjonizmu i półek uginających się od produktów, które niczym się od siebie nie różnią, zaczynamy zwracać uwagę na przedmioty unikatowe. Zwrot ten związany jest z trendem, który umacnia się w polskim i światowym wzornictwie. Slow design, bo tak się nazywa – to powrót do korzeni. Chcemy otaczać się niepowtarzalnym rękodziełem, czerpiącym z wielowiekowej tradycji, przygotowanym specjalnie dla nas, solidnie i z poszanowaniem otoczenia.

Po latach dobrej passy dla wyrobów plastikowych i masowej produkcji przyszedł czas na docenienie tradycyjnego rzemiosła. Zmiana ta wpisuje się w coraz częściej praktykowaną ideę slow design, czyli zamiłowania do lokalnych materiałów i produktów wykonywanych ręcznie. Wyplatane kilimy, narzuty czy naczynia lepione na tradycyjnym kole garncarskim to w obecnych czasach dobra pożądane. Zastawy stołowe produkowane według najstarszych metod i receptur w Zakładach Ceramicznych „Bolesławiec” czy Zakładach Porcelany „Ćmielów” przechodzą prawdziwy renesans.


Ponad 70 proc. Polaków uważa, że rehabilitacja przeznaczona jest jedynie dla osób niepełnosprawnych ruchowo
To wniosek z badania opinii przeprowadzonego w ramach kampanii „Otwarcie dla rehabilitacji”. Mimo, że większość dorosłych osób chociaż raz w życiu korzystało z usług rehabilitacyjnych, nadal wiele z nich nie wie, dla kogo przeznaczone są zabiegi fizjoterapeutyczne, a rehabilitację utożsamia zwykle z masażem czy gimnastyką leczniczą. Zadaniem ruszającej właśnie kampanii edukacyjnej jest obalenie wciąż funkcjonujących w tym zakresie mitów, edukowanie Polaków na temat konieczności korzystania z usług rehabilitacyjnych oraz uświadamianie potrzeby profesjonalnej pomocy.

Głównym celem kampanii edukacyjnej jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat fizjoterapii, jej znaczenia w przywracaniu i utrzymywaniu sprawności fizycznej i psychicznej u pacjentów w różnym wieku, z różnym rodzajem dysfunkcji jak również możliwości zastosowania fizjoprofilaktyki. Dodatkowo, działania podjęte w ramach akcji propagować będą zdrowy i aktywny tryb życia, a także istotną rolę profilaktyki w sporcie. W kampanię zaangażowały się wiodące instytucje i stowarzyszenia działające w obszarze rehabilitacji, m.in. Polskie Towarzystwo Fizjoterapii, Polskie Towarzystwo Medycyny Sportowej oraz Polskie Towarzystwo Rehabilitacji Neurologicznej. Inicjatorem programu „Otwarcie dla rehabilitacji” jest Vratislavia Medica, Szpital im. Św. Jana Pawła II (dawniej Wrocławskie Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej), który jest częścią Grupy Hasco.


Perły Rynku Kosmetycznego rozdane
6 czerwca br. w Warszawie podczas uroczystej gali zostały wręczone prestiżowe odznaczenia – Perły Rynku Kosmetycznego. Te statuetki stanowią dowód uznania dla marek z branży beauty, których produkty zostały okrzyknięte przez jury najlepszymi nowościami w ściśle określonych kategoriach. Branżowe odznaczenia przyznane są produktom, które są najlepiej rokującymi nowościami. W tegorocznej edycji produkty marki Golden Rose, słynącej z kosmetyków kolorowych, zdobyły statuetki w trzech kategoriach. To wyróżnienie stanowi dowód uznania firm zajmujących solidną pozycję w konkurencyjnym świecie branży kosmetycznej.

 

Ranking Perły Rynku Kosmetycznego 2017 klasyfikuje produkty według ich potencjału sprzedażowego, a także utrzymania przez marki jakości i wysokich standardów obsługi klienta. W rezultacie badanie wyłania najbardziej obiecujące, najlepiej prosperujące i innowacyjne produkty kosmetyczne. W tym największym badaniu tendencji rynkowej branży beauty swoje głosy oddaje jury, składające się z przedstawicieli sieci drogeryjnych. Kapituła wybiera produkty w oparciu o wyznaczone kryteria badania i wyłania zwycięskie kosmetyki w 34 kategoriach.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Codzienność potrafi przyprawić nas o ból głowy. Życie w ciągłym biegu, problemy w pracy i goniące terminy powodują permanentny stres, który negatywnie odciska się nie tylko na naszej...
Czytaj więcej

Dla Niego

Golenie ciała jest już dla wielu mężczyzn codziennym nawykiem. Współczesny mężczyzna coraz częściej sięga po maszynkę do golenia, nie tylko po to by zgolić wąsy czy brodę, ale by...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl