Reklama
Studio Tajemnic Urody

Studio Tajemnic Urody
ul. Bukowińska 26c lok. U5
02-703 Warszawa
tel.: 22 252 00 32
www.studiotajemnicurody.pl

 

 

 

 

Na zielonym Mokotowie, w pobliżu stacji metra Wilanowska, powstało Studio Tajemnic Urody. Jak wyznają Twórcy tego miejsca, to właśnie tutaj odkryjesz najskrytsze tajemnice swojego ciała i przekonasz się jak wiele jeszcze walorów skrywa twoja uroda. Jest to możliwe dzięki temu, że oferta Studia obejmuje kompleksowe usługi, dzięki którym każdy może zadbać o siebie całościowo – dosłownie od stóp do głów. Do tego wykwalifikowany zespół służy zawsze poradami i konsultacjami, tworząc zindywidualizowany program dla każdej osoby. Sprawia to, że każda usługa wykonana w tym miejscu nie jest dziełem przypadku, a powstała w oparciu o indywidualne potrzeby klienta.

 

Studio Tajemnic Urody oferujemy zabiegi oparte na ekskluzywnych liniach kosmetycznych renomowanych firm oraz na wysokiej jakości sprzęcie. W efekcie skuteczność zabiegów jest na bardzo wysokim poziomie, co przejawia się w zadowoleniu i uznaniu ze strony klientów.

Oferta Studia obejmuje kosmetyczne i kosmetologiczne zabiegi na twarz i ciało. Wśród nich znajdują się specjalistyczne zabiegi na różne problemy m. in. zabiegi drenujące i wyszczuplające, antycellulitowe, na biust, przeciwstarzeniowe, normalizujące funkcje wydzielnicze gruczołów skóry, redukujących przebarwienia i naczynka, czy masaże.

 

 

 

Piękno nie kończy się tylko na twarzy, dlatego w ofercie Studio Tajemnic Urody znajdują się również takie usługi jak manicure i pedicure oraz fryzjerstwo. Przestrzeń salonu umożliwia organizację zabiegów „dla dwojga”, w gronie koleżanek lub specjalnych eventów, w których mianownikiem będzie troska o urodę.

Studio Tajemnic Urody oferuje wysoki standard lokalu, usług i komunikacji z klientem. Obiekt jest klimatyzowany, a nowocześnie wykonane wnętrza tworzą atmosferę pełnego relaksu i komfortu.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl