Reklama
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Przemień Się

Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Przemień Się
ul. Górczewska 6
01-180 Warszawa
tel.:  517 455 605
www.przemiensie.pl

 

 

 

 

Na styku Alei Solidarności i ulicy Górczewskiej, powstało ciekawe i eleganckie miejsce, które dołączyło do urodowej mapy Warszawy. Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Przemień Się oferuje kompleksowe usługi z zakresu fryzjerstwa, kosmetyki i kosmetologii, manicure i pedicure oraz podstawowe usługi podologii. Dużą uwagę zwraca aranżacja salonu, która jest naprawdę bardzo ciekawa, dzięki czemu przekraczając próg drzwi odnosi się wrażenie, że wkroczyliśmy do zupełnie innego miejsca i czasu. Każda strefa usługowa charakteryzuje się indywidualnym zamysłem aranżacyjnym, jednak pomimo tego całość jest bardzo spójna i „smaczna” dla oka i zmysłów gościa.

 

To oczywiście nie jedyne atuty salonu. Dobre położenie komunikacyjne, dzięki któremu na wizytę można wybrać się autobusem, czy tramwajem. Lokalizacja dla klientów jest bardzo ważna, ale jeszcze ważniejsze są usługi i ich jakość. Przede wszystkim w tym miejscu każda osoba może zadbać o siebie kompleksowo. Pracownicy posiadają doświadczenie i kwalifikacje, które przekładają się na zadowolenie klientów. Każdy zainteresowany usługami może najpierw udać się na bezpłatne konsultacje, w ramach których zostaje przedstawiona konkretna propozycja dla danego przypadku. Wszystkie zabiegi wykonywane są na produktach i urządzeniach marek, które cieszą się dużym uznaniem branży usług beauty.

 

 

W ofercie salonu znajduje się również bogata oferta produktów do odsprzedaży tj. kosmetyki do kontynuacji pielęgnacji w domu, czy również biżuteria.

 

 

Salon dla swoich klientów organizuje specjalne usługi w postaci zabiegów dla dwojga, wieczorki w gronie przyjaciół, dni otwarte oraz na indywidualne zlecenie przygotowuje prezenty w postaci voucherów na usługi, koszyków z kosmetykami itp.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl