Reklama
UND GRETEL wkracza na polski rynek

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak pokrótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia jest dostępna w sklepie internetowym topestetic.pl, a także w wybranych salonach kosmetycznych na terenie kraju. Niemki pokochały tę kolorówkę za bezkompromisowe podejście zarówno do barw, jak i składu wolnego od toksyn i konserwantów. Za co UND GRETEL pokochają Polki?

 

 

 

Z pewnością konsumentkom znad Wisły przypadną do gustu formuły kosmetyków. Są onedoskonałą mieszanką zupełnie naturalnych i wolnych od szkodliwych substancji składników. Na tym właśnie zależało założycielce UND GRETEL, Christinie Roth, światowej sławy makijażystce, która przez lata budowała swoją pozycję ekspercką w branży kosmetycznej. Jej zdaniem brakowało na rynku kolorówki łączącej harmonię i poszanowanie środowiska naturalnego z intensywnością kolorowych pigmentów. UND GRETEL stał się odpowiedzią na te potrzeby.

 

Organiczne cudo

Kobiety chcą świadomie korzystać z produktów, które nie są testowane na zwierzętach i których skład nie skrzywdził żadnego z nich. Filozofia marki jest niezwykle spójna: nie tylko kosmetyki są oparte w 100% na naturalnych składnikach, ale również akcesoria i opakowania to efekt dbałości o środowisko oraz zrównoważony rozwój naszej planety. W lekkich formułach kosmetyków odnajdujemy takie składniki, jak olej z awokado, wyciąg z rumianku czy woda destylowana z Clary Sage, bez żadnych chemicznych dodatków. To prawdziwa moc natury zamknięta w jednym opakowaniu z występującymi w przyrodzie pigmentami mineralnymi, roślinnymi, czy woskami. UND GRETEL zachwyca swoimi składami, konsystencjami i intensywnością kolorów. Jest to marka organiczna i zwykle w takich przypadkach barwy są raczej delikatne, przez co ciężko jest stworzyć naprawdę mocny makijaż. Tutaj jest zupełnie odwrotnie. Nawet niewielka ilość cienia czy delikatny ruch kredki pozwalają uzyskać efekt intensywnej barwy - dodaje Anna Lohmann, wdrażająca markę na polski rynek.

 

Makijaż od A do Z

Od podkładów, przez korektory i pudry, na tuszach, cieniach i szminkach kończąc. UND GRETEL to kompleksowy zestaw do tworzenia indywidualnego, a co najważniejsze, trwałego makijażu. Innowacyjne, organiczne formuły to nowy wyznacznik luksusowych, a jednocześnie przystępnychwyrobów. UND GRETEL to nowoczesność sięgająca do tego, co w naturze najlepsze przy jednoczesnym jej poszanowaniu. Dla mnie jako profesjonalistki bardzo ważny jest również fakt, że marka pozwala mieszać produkty ze sobą, co wyzwala kreatywność. Każda z nas może bawić się makijażem, odkrywając zupełnie nowe połączenia – podkreśla Anna Lohmann i dodaje – założycielka marki, Christina Roth, nadal pozostaje aktywną artystką makijażową, która na sesjach zdjęciowych tworzy inspirujące make-up’y, będące wyznacznikiem nadchodzących trendów.

W najbliższych miesiącach UND GRETEL pojawi się w kolejnych punktach stacjonarnych, których adresy można znaleźć na stronie internetowej. Klientki będą miały do wyboru pełną gamę produktów, dzięki którym stworzą makijaż do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi, na imprezę czy na randkę. Marka, obecna także w mediach społecznościowych, pozostaje więc w stałym kontakcie z konsumentkami, pomagając, doradzając i wspólnie szukając najlepszych rozwiązańdla każdego typu urody.

 


Anna Lohmann to wizażystka, kosmetyczka i linergistka związana z rynkiem beauty od prawie 20 lat. Autorka licznych artykułów w prasie branżowej. Na swoim koncie ma niezliczoną ilość przeprowadzonych szkoleń, prezentacji i wykładów podczas wydarzeń branżowych. Przez wiele lat pracowała jako szkoleniowiec. Od 2018 jest wyłączonym dystrybutorem marki UND GRETEL w Polsce.

UND GRETEL to berlińska marka kosmetyków organicznych, która powstała, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających konsumentek. Produkty UND GRETEL wyróżnia odważna, nowoczesna i seksowna gama kolorów zamknięta w naturalnych, pozbawionych konserwantów i toksyn formułach. Każdy produkt oferowany przez UND GRETEL został stworzony, dopracowany i udoskonalony w oparciu o wieloletnie doświadczenie założycielek marki: światowej sławy makijażystki Christiny Roth i Stephanie Dettmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl