Reklama
Kosmetyczne gadżety sprytnej kobiety

Świat kosmetyków kolorowych dzięki nauce, oraz pomysłowości ich twórców, pędzi do przodu oferując nam coraz to nowe rozwiązania mające na celu ułatwić nam codzienne dbanie o urodę. Firmy i koncerny prześcigają się w oferowaniu najnowszych rozwiązań, które wyróżnią produkt na tle innych. Sprawdzamy, jakie nowości rodem z kapsuły czasu dostępne są w drogeriach, i czy naprawdę mogą pomóc współczesnej kobiecie łatwo, szybko i skutecznie zadbać o urodę?

 

 

 

Podkład do twarzy w poduszeczce

Choć sama formuła kosmetyku nie różni się od tradycyjnej, prawdziwą rewolucją jest jego forma. Kompaktowe opakowanie, przypominające klasyczną puderniczkę, kryje w sobie miękką poduszkę nasączoną fluidem, który łatwo i szybko można zaaplikować nawet w podróży. Zalety? Niewielki rozmiar, pomysłowe wzornictwo i brak ryzyka, że niczym tradycyjny podkład, kosmetyk wyleje się nam na przykład na ubranie. Dobry patent do wypróbowania choćby podczas wyjazdu.

 

Aplikator do sztucznych rzęs

Korzystanie ze sztucznych rzęs dla efektu „wow” to już standard. Kobiety coraz chętniej sięgają po ten kosmetyczny dodatek, jednak najczęściej napotykanym problemem jest nauka ich aplikacji tak, by wyglądały naturalnie. Może w tym pomóc dedykowany aplikator, który pozwoli sprawnie chwycić pasek rzęs i przymocować go tuż przy ich naturalnej linii na oku. Zawiera w komplecie podstawkę, na którą możemy odłożyć nasze rzęsy – na przykład na czas schnięcia kleju. Warto go wypróbować, jeśli kusi Was prawdziwie anielskie spojrzenie.

 

Cienie do powiek w gąbeczce

Kolejna nowość w makijażu oczu to magiczne cienie do powiek Eye Majic. Na czym polega ich innowacyjność? Gotowe kompozycje kolorystyczne znajdują się na gąbeczkowym aplikatorze, a cały makijaż wykonujemy poprzez odciśnięcie ich na powiece niczym tatuaż. W ofercie znajdziemy wiele kombinacji kolorów, od naturalnych nude po intensywne, wielobarwne smoky eye. Dobre rozwiązanie dla osób, które nie czują się pewnie w makijażu, lub potrzebują szybkiego i poręcznego rozwiązania które zawsze można mieć przy sobie.

 

Anielska szczotka do włosów

Teoretycznie to żaden gadżet: przecież to klasyczna szczotka. Jednak spójrzcie na nią – anielskie skrzydła kryją coś więcej, niż intrygujący design. Szczotka Tangle Angel zawiera w sobie powłokę antybakteryjną, jest odporna na działanie wysokiej temperatury a jej gęste i elastyczne ząbki poradzą sobie z najbardziej niesfornymi włosami. Miano gadżetu przyznajemy ze względu na wygląd i funkcjonalność, którym daleko do tradycyjnych szczotek i grzebieni.

 

 

Uchwyt na lakier do paznokci

Silikonowy kubeczek z nakładką na palce to nic innego tylko uchwyt na lakier. Po co? Przypomnijcie sobie, ile razy zdarzyło wam się zahaczyć ręką o otwarty lakier, który wylewał się z impetem brudząc wszystko wokół. Dzięki temu uchwytowi, podczas malowania lakier zawsze będzie pod ręką, a dodatkowo malowanie paznokci w samochodzie czy warunkach biwakowych będzie o niebo łatwiejsze. W sam raz np. na majówkę.

 

Błyszczyk do ust ukryty w sówce

Te małe stworki przypominające dziecięce zabawki kryją w sobie niezbędny w damskiej torebce kosmetyk – pielęgnacyjny błyszczyk do ust. Nie działa inaczej, niż klasyczny błyszczyk, ale to że ukryty jest w gadżeciarskiej formie kolorowej sowy sprawia, że nie tylko małe dziewczynki zapragną go mieć.

 

Rajstopy w sprayu

Coś, co ratuje nas i nasze nogi gdy musimy wyglądać dobrze, a nie chcemy nosić zwykłych rajstop. Ten magiczny spray w kilka minut opali nogi, wysmukli i wyrówna ich koloryt, tak że będą świetnie się prezentować nawet zanim ujrzą pierwsze promienie słońca. Zapewniają naturalny i świetlisty wygląd nóg, za co pokochały je kobiety na całym świecie.






Komentarze
2016-05-14 22:00:49
~Beatris20 Jak to gadżety - mogą się przydać , ale tak naprawdę zajmują tylko miejsca i zostały wymyślone by ktoś mógł na tym zarobić. Dla mnie interesujące są jedynie rajstopy w sprayu i szczotka do włosów, choć ze względu na swój kształ , fason bardziej przypomina mi gadżet dla dziewczynki :D.
Uchwyt na lakier niby ok, ale tak naprawdę jak mamy rozlać lalkier to i ten wynalazek nie powstrzyma nas przed tym, a tylko zajmuje miejsce i pewnie przed każdym malowaniem zastanawiałybyśmy się gdzie go podziałyśmy.
Pomadka sówka jest śliczna :).

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl