Reklama
Poczuj się jak w Spa, nie wychodząc z domu

Model życia współczesnych kobiet sprawia, że mało czasu mogą poświęcić tylko na swoje przyjemności. Te wolne chwile są tak cenne, że marzą one aby spędzić je naprawdę wyjątkowo. Dlatego przychodząc do gabinetów Spa oczekują zabiegów które nie tylko błyskawicznie poprawią kondycje ich skóry, ale także skutecznie wpłyną na poprawę ich samopoczucia. Tego samego coraz częściej oczekują od kosmetyków do codziennej pielęgnacji. To zadanie doskonale spełnia linia Dove DermaSpa, która w domowym zaciszu pozwala uzyskać spektakularne efekty pielęgnacyjne i dostarcza wyjątkowych zmysłowych doznań.

 

 

Od dziś każda z kobiet będzie mogła zmienić codzienną rutynę w dbaniu o skórę w wyjątkowy rytuał Spa. Przy zaangażowaniu dermatologów oraz międzynarodowych ekspertów w dziedzinie dermatologii i pielęgnacji urody opracowano nowy program pielęgnacji skóry ciała, oddając w ręce kobiet wyjątkowe portfolio kosmetyków Dove DermaSpa, które łączą dermatologiczną ekspertyzę z przyjemnością stosowania i odczuciami zmysłowymi znanymi z gabinetów Spa. Zaawansowane technologie, aksamitna konsystencja oraz zmysłowy zapach i eleganckie opakowania to kwintesencja nowej linii kosmetyków marki Dove.

 

Eksperci i nowoczesne technologie

Dzięki zaangażowaniu w projekt międzynarodowego grona ekspertów tj. dermatologów, kosmetologów, specjalistów SPA, opracowano zaawansowane technologicznie kosmetyki, które łączą dermatologiczną ekspertyzę z przyjemnością i odczuciami zmysłowymi znanymi z gabinetów Spa. Dove DermaSpa to nowy wymiar luksusowej pielęgnacji ciała, która w domowym zaciszu pozwala uzyskać spektakularne efekty pielęgnacyjne i dostarcza wyjątkowych doznań zmysłowych. Opatentowana przez Dove technologia Cell-Moisturisers™ gwarantuje długoterminową poprawę kondycji skóry, zapewniając jej gładkość i blask natychmiast po użyciu. Wszystko za sprawą synergicznego działania składników aktywnych.

Za poprawę kondycji wierzchniej, rogowej warstwy naskórka odpowiada zawarty w Cell-Mosturisers™ kwas 12- hydroksystearynowy którego źródłem jest olejek z rokitnika. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry tworzy wpływa istotnie na przemiany zachodzące w głębszych warstwach naskórka prowadząc do powstania lepszej jakości korneocytów i zwiększenia ilości naturalnego czynnika nawilżającego. To działanie pro aktywne odpowiadające na zmiany zachodzące w naskórku podczas procesu keratynizacji. Technologia ta odpowiada na potrzeby skóry zanim sami zaczniemy zauważać problem na zewnątrz. Funkcje nawilżające wykazuje również gliceryna, zapobiegając nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, wspomagając nawilżanie. I na koniec składniki, które wzmacniają barierę lipidową skóry i odżywiają ją - kwasy tłuszczowe np. z pestek winogron i oleju sezamowego.

Zaletą kosmetyków, która podkreśla ich luksusowy charakter jest wyjątkowy, zmysłowy zapach. Każda z linii ma zdefiniowany niepowtarzalny kod zapachowy. Autorką wszystkich kompozycji jest światowej sławy nos – Ann Gottlieb, prawdziwa guru w świecie perfumiarzy i kreatorka zapachów najbardziej ekskluzywnych marek.

 

Przyjemne dla dłoni i oka

Całą kolekcję kosmetyków zamknięto w luksusowych opakowaniach, które wyróżniają się stonowaną gamą kolorystyczną i minimalistyczną szatą graficzną. Każda kolekcja z linii Dove DermaSpa ma wyróżniający ją akcent kolorystyczny i subtelne zdobienia w postaci szlachetnie wytłoczonej nazwy i złoconego, kultowego gołąbka Dove. Nowością jest również zastosowanie matowych, satynowanych opakowań, które są przyjemne w dotyku i niezwykle poręczne.

 

Linia Dove DermaSpa Goodness3  - potrójnie piękniejsza skóra

To wyjątkowa seria kosmetyków, które gwarantują spektakularny efekt świetlistej, gładkiej i aksamitnej skóry. Wszystko za sprawą unikalnego koktajlu składników odżywczych - dobroczynnych kwasów tłuszczowych omega, olejku z rokitnika oraz technologii Cell-Moisturisers™. Aplikację ułatwia jedwabista konsystencja kosmetyków i zmysłowy, kobiecy zapach, który rozpieszcza zmysły nutami kwiatowymi (hiacyntu, róży i fiołka) , szczyptą drzewa sandałowego.

 

Linia Dove DermaSpa Uplifted+   - nawilżona i ujędrniona skóra

To wyjątkowy program pielęgnacyjny, który został stworzony w odpowiedzi na oczekiwania kobiet pragnących przywrócić skórze elastyczność i jędrność. Formuła kosmetyków łączy działanie technologii Cell-Moisturisers™ z dodatkiem satynowego żelu, dzięki czemu już po pierwszym masażu skóra wygląda na bardziej zwartą, elastyczną i jędrniejszą. Kosmetyki mają niezwykle lekką konsystencję (szybko się wchłaniają i nie pozostawiają na skórze tłustego filmu) oraz  świeżą i zmysłową kompozycje zapachową, w której wyczuwalne są lekkie nuty lilii wodnej, ogórka, a także cięższe zmysłowe akordy drzewa sandałowego, paczuli i piżma.

 

Linia Dove DermaSpa Summer Revieved  - dotyk słońca na skórze

Linia spełnia marzenia o rozświetlonej i pięknie opalonej skórze, bez konieczności narażania się na szkodliwe działanie promieni słonecznych. Wszystko za sprawą unikalnej formuły balsamów, która łączy działanie składników samoopalających wraz z technologią Cell-Moisturisers™. Kosmetyki stopniowo nadają skórze słoneczny odcień, dzięki czemu nie ma mowy o smugach czy plamach (jak przy aplikacji samoopalacza). Dla jeszcze bardziej naturalnego efektu opracowano dwa warianty balsamów dostosowane do karnacji skóry – jasnej oraz ciemnej.






Komentarze
2015-12-20 22:09:15
~Beatris20 Bardzo ładna szata , śliczne są te opakowania, ale je niestety jeszcze nigdzie nie widziałam tej serii Dove Spa w sklepach, a na internecie mam informację , że kremy sprowadzana z Niemiec.Jeszcze się w Polsce nie pojawiły? Przyznam, że bardzo chętnie wypróbowałam każdej pozycji.
2015-11-23 07:49:59
~Ola W Bardzo lubię tą markę i jej kosmetyki od dawna goszczą w moim domowym Spa od już można powiedzieć słynnej kostki :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl