Tajniki szykownego mężczyzny oczami krawieckiej marki

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko. Marka LAVARD w szykownym mężczyźnie widzi także elegancję zaakcentowaną nonszalancką wytwornością.

 

 

 

 

 

Mężczyźni, którzy z estetycznym zacięciem wybierają swoje stylizacje, mogą prezentować różnorodne style. Są tacy, którzy najlepiej czują się w garniturach, dobierając do nich idealnie wypastowane obuwie i eleganckie płaszcze. Czy też tacy, którzy najczęściej decydują się na bawełniany sweter, chinosy w intensywnym kolorze i sztyblety. Z tego też powodu szykowny mężczyzna może być i eleganckim dandysem, i nonszalanckim wagabundą.

 

Szykowność według dandysa

W kolekcji LAVARD na sezon jesień zima 2017/18 szykowny dandys odnajdzie propozycje zainspirowane najnowszymi trendami. Do wyboru ma taliowane koszule we wzór paisley czy te z motywami roślinnymi, ale także monochromatyczne. Kolejnym elementem garderoby, który tworzy wizerunek dandysa to marynarki. Idealnie, gdy zdecyduje się na te wełniane w odcieniach kawy z mlekiem, popielatym czy brązowej jodełki. Jeśli chodzi o spodnie, ważne jest, aby wybierał garniturowe, wełniane ze zwężaną nogawką. Tu w kolorach może przebierać: od szarej tkaniny z nakrapianym drukiem w kolorze miodowym przez atramentowy granat czy wzór czarnobiałej pepitki. Stworzą one idealną kompozycję w zestawieniu z butami typu monki, brogsy czy derby w klasycznych kolorach.

 

Nonszalancja wagabunda

Dla mężczyzn ceniących sobie nonszalancką klasykę LAVARD także przygotował wiele propozycji. Koszule w intensywnym kolorze czerwonego wina czy w klasyczną kratę. Znajdą się także bawełniane golfy – chabrowe, burgundowe czy oranżowe. Do nich świetnie sprawdzą się marynarki np. sztruksowe lub aksamitne. Idealne spodnie dla wagabundy to chinosy z przeszyciami na kieszeniach, a także te, w soczystych kolorach lub w najmodniejszym odcieniu tego sezonu, czyli khaki. Taką stylizację uzupełnią modne sztyblety lub zamszowe trzewiki w odcieniu czerwonego wina lub atramentu.

 


O marce: Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie.  Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy nowoczesnej marki, oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl