Modna broda z Bioxsine

Gęsta i zadbana, a także odpowiednio dobrana do kształtu twarzy broda stanowi jeden z ważnych atrybutów męskości, a od kilku sezonów nie wychodzi z mody. Co jednak zrobić jeśli nasz zarost nie jest odpowiednio mocny i gęsty aby umożliwić nam taką stylizację? Sięgnąć po nowość marki Bioxsine - eksperta w dziedzinie walki z wypadaniem włosów. Specjalistyczne serum do zarostu, dzięki swojemu składowi, pomoże szybko wzmocnić zarost, a także go zagęścić by wyglądał imponująco.

 

 

 

O zarost, tak samo jak o nasze włosy powinniśmy starannie dbać. Co to oznacza w praktyce? Obserwując rosnąca popularność tzw. "barber shopów" można odnieść wrażenie, że podstawowym aspektem jest w przypadku zarostu stylizacja. Oczywiście, wypielęgnowana broda i wąsy, odpowiednio dobrane do kształtu twarzy spełniają swoją rolę dodając mężczyźnie atrakcyjności. Jednak jeśli nie zadbamy o jakość naszego zarostu, nie będzie czego stylizować. Marka Bioxsine proponuje panom wyjątkową nowość, dzięki której zadbają o swój zarost już od cebulek.

 

Serum do brody i wąsów Bioxsine Dermagen

Ziołowa formuła serum oparta została na ekstrakcie BIOCOMPLEX B11 stworzonym przez naukowców marki. To właśnie on walczy z wypadaniem włosów i pobudza nowe do wzrostu, dzięki zawartości cennych dla skóry i włosów substancji takich jak: magnez, cynk, wapń, potas, żelazo, flawonoidy, kwas linolowy, kwas oleinowy i beta-sytosterol. Dodatkowo zawarty w serum ekstrakt z liści bluszczu wzmacnia cebulki włosowe, dzięki czemu zarost jest grubszy i mocniejszy, a także przyspiesza wzrost nowych włosów. Co więcej Biotinoyl Tripeptide pomaga spowolnić efekt starzenia się włosów oraz zmniejsza produkcję DHT będącego bezpośrednią przyczyną ich wypadania. Przy regularnym stosowaniu serum zwiększa gęstość zarostu oraz wzmacnia aktywne mieszki włosowe. W ten sposób serum odżywia włosy od korzenia po końcówki zapewniając pełniejszy i zdrowszy zarost.

 

 

Sugerowana cena serum: 60 zł/ 30 ML

Do nabycia w wybranych aptekach







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl