Reklama
Tajniki szykownego mężczyzny oczami krawieckiej marki

Jaki jest szykowny mężczyzna? Zazwyczaj w swoich stylizacjach kieruje się klasyką. Dba o to, by mieć zawsze świetnie skrojony garnitur. Z kurtuazją dobiera dodatki. Choć to nie wszystko. Marka LAVARD w szykownym mężczyźnie widzi także elegancję zaakcentowaną nonszalancką wytwornością.

 

 

 

 

 

Mężczyźni, którzy z estetycznym zacięciem wybierają swoje stylizacje, mogą prezentować różnorodne style. Są tacy, którzy najlepiej czują się w garniturach, dobierając do nich idealnie wypastowane obuwie i eleganckie płaszcze. Czy też tacy, którzy najczęściej decydują się na bawełniany sweter, chinosy w intensywnym kolorze i sztyblety. Z tego też powodu szykowny mężczyzna może być i eleganckim dandysem, i nonszalanckim wagabundą.

 

Szykowność według dandysa

W kolekcji LAVARD na sezon jesień zima 2017/18 szykowny dandys odnajdzie propozycje zainspirowane najnowszymi trendami. Do wyboru ma taliowane koszule we wzór paisley czy te z motywami roślinnymi, ale także monochromatyczne. Kolejnym elementem garderoby, który tworzy wizerunek dandysa to marynarki. Idealnie, gdy zdecyduje się na te wełniane w odcieniach kawy z mlekiem, popielatym czy brązowej jodełki. Jeśli chodzi o spodnie, ważne jest, aby wybierał garniturowe, wełniane ze zwężaną nogawką. Tu w kolorach może przebierać: od szarej tkaniny z nakrapianym drukiem w kolorze miodowym przez atramentowy granat czy wzór czarnobiałej pepitki. Stworzą one idealną kompozycję w zestawieniu z butami typu monki, brogsy czy derby w klasycznych kolorach.

 

Nonszalancja wagabunda

Dla mężczyzn ceniących sobie nonszalancką klasykę LAVARD także przygotował wiele propozycji. Koszule w intensywnym kolorze czerwonego wina czy w klasyczną kratę. Znajdą się także bawełniane golfy – chabrowe, burgundowe czy oranżowe. Do nich świetnie sprawdzą się marynarki np. sztruksowe lub aksamitne. Idealne spodnie dla wagabundy to chinosy z przeszyciami na kieszeniach, a także te, w soczystych kolorach lub w najmodniejszym odcieniu tego sezonu, czyli khaki. Taką stylizację uzupełnią modne sztyblety lub zamszowe trzewiki w odcieniu czerwonego wina lub atramentu.

 


O marce: Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie.  Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy nowoczesnej marki, oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję - na każdym etapie.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl